Mwah, mijn trein uit Utrecht komt nu om 19:00 binnen en de Syntusboemel naar Velperpoort vertrekt om 19:04. Nu spoor 7 en 8 op grondniveau met elkaar zijn verbonden haal ik dat makkelijk meestal, zeker als Syntus een paar minuten vertraging heeft (wat nog al eens gebeurt nu de vakanties zijn afgelopen).quote:Op woensdag 10 september 2008 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De aansluiting op de terugweg blijft wel net zo belabberd als 'ie nu is.
Ik ben er anderhalf uur eerder en dan lukt het niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef remlof het volgende:
Mwah, mijn trein uit Utrecht komt nu om 19:00 binnen en de Syntusboemel naar Velperpoort vertrekt om 19:04. Nu spoor 7 en 8 op grondniveau met elkaar zijn verbonden haal ik dat makkelijk meestal, zeker als Syntus een paar minuten vertraging heeft (wat nog al eens gebeurt nu de vakanties zijn afgelopen).
Nachttreinenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
4 stoptreinen van arnhem naar nijmegen?
Ik kom nu elke keer niet uit met de tijden, pak de trein op arnhem zuid, elk kwartier een zou echt fijn zijn.
Nu nog nachttreinen tussen arnhem en nijmegen, beide kanten op aub!
Ja en dan ook naar A'dam en Utrecht aub. Die ene van een uur of twee op zaterdagnacht is wel wat magertjes.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
NachttreinenDie moeten er echt komen inderdaad
Ja, liever een echte nachttrein, dat ik ook rond 4 uur ofzo nog een keer naar huis kan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:15 schreef remlof het volgende:
Ja en dan ook naar A'dam en Utrecht aub. Die ene van een uur of twee op zaterdagnacht is wel wat magertjes.
Wie gaat er eigenlijk over? niet alleen de NS gok ik... zullen we maar eens 40000 handtekeningen verzamelen voor een kamervraag erover?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Het is ook zo leuk dat Arnhem - Nijmegen wel tot 2 uur kan, maar omgekeerd maar tot kwart over 12dat is waardeloos natuurlijk
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wie gaat er eigenlijk over? niet alleen de NS gok ik... zullen we maar eens 40000 handtekeningen verzamelen voor een kamervraag erover?
Ik vind de aansluiting [NS] Arnhem > Arnhem Presikhaaf maar baggerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Dat zou wel geniaal zijn, als we alle Fok!kers verplichten, krijgen we zonder kloons misschien een paar duizend handtekeningen
Even langs de hoge scholen en universiteit in arnhem en nijmegen en je komt al aardig verquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Dat zou wel geniaal zijn, als we alle Fok!kers verplichten, krijgen we zonder kloons misschien een paar duizend handtekeningen
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik vind de aansluiting [NS] Arnhem > Arnhem Presikhaaf maar bagger
Nais, op maandagmorgen is dat wel lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]1x in het half uur inderdaad
beetje jammer, maarja dat is niet meer zo erg, nu kan ik lekker fietsen
Er komt ook weer een trein waarmee je van Nijmegen direct naar Arnhem Presikhaaf kan, dus dat is ook weer mooi voor de via-Nijmegen-reizigers.
Ga je ieder weekend weg dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nais, op maandagmorgen is dat wel lekker
Ja, zolang ik nog bij CP werk welquote:Op donderdag 11 september 2008 15:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ga je ieder weekend weg dan?
Ahja okequote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, zolang ik nog bij CP werk wel
Echt?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef whosvegas het volgende:
Laatst een stuk bij een vandaag gezien, over de bouw van het nieuwe station.
En wat blijkt, ze hebben een ontwerp dat geen enkele aannemer kan uitvoeren. En de enkele aannemer die het wel kan vraagt 50 miljoen extra. De gemeente is nog steeds op zoek naar een aannemer
Dus voorlopig nog geen nieuw station. Wat zijn het toch een prutsers
Dat zuigt echt, ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Het is ook zo leuk dat Arnhem - Nijmegen wel tot 2 uur kan, maar omgekeerd maar tot kwart over 12dat is waardeloos natuurlijk
als ze toch dan op zn minst iets aan die trappen doen. zodat ik ooit mn aansluitingen nog eens haal. want die hippe oversteek van 9-8 naar 7-6 zal wel niet voor altijd zijn...quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Vork het volgende:
Helaas was dit al tijden bekend. En al die tijd gebeurt er dus niets. Ik denk dat we dit "tijdelijke" station nog wel een keer verslijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |