Ik heb nog nooit een Tweaker in het echt gezien (waarvan ik wist dat hij een Tweaker is), dus hoe kan ik dan oordelen over hun uiterlijk?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en het feit dat tweakers.net/got miljarden pageviews per seconde heeft stoort je in deze niet om toch een andere conclusie te overwegen?
jij niet, ik vaak genoeg, vrijwel elke keer weer tot mijn spijtquote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tweaker in het echt gezien (waarvan ik wist dat hij een Tweaker is), dus hoe kan ik dan oordelen over hun uiterlijk?
Ik wil de studie geneeskunde ook niet aanvallen. Ik geloof best dat het veel vergt van de student, maar dan vooral in de vorm van tijd en toewijding. De stof zelf lijkt mij niet heel erg complex en echt wetenschappelijk is het nu ook niet bepaald. Het komt vooral toch neer op proberen dit, proberen dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:02 schreef Anus het volgende:
[..]
Dat soort idioten is hetzelfde als wat nu in het kabinet zit. GNK is alles behalve een eenvoudige studie, belastingen van 60 uur per week zijn standaard en de eisen die gesteld worden liggen ook aanzienlijk hoger dan bij andere studies. Plus nog eens de langere studieduur, gemis aan salaris en pensioenopbouw, hoge studiekosten, etc.
Dan kan ik er nog niet over oordelen, aangezien jouw idee van wat lelijk is misschien niet mijn idee is.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij niet, ik vaak genoeg, vrijwel elke keer weer tot mijn spijt
Floris, ik ben een Tweaker, op basisniveau weliswaar, maar ik ben er een. *Aangenaam, how do you...?*.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tweaker in het echt gezien (waarvan ik wist dat hij een Tweaker is), dus hoe kan ik dan oordelen over hun uiterlijk?
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:14 schreef Fortitudo het volgende:
boeie
Wijze woorden.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dan kan ik er nog niet over oordelen, aangezien jouw idee van wat lelijk is misschien niet mijn idee is.
Right, daar ligt 't aanquote:Op zondag 13 juli 2008 15:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en omdat de software die wij gebruiken niet goed functioneert, vinden we niet die oplossing, raken we patiëntgegevens kwijt, kunnen we een dag geen anamneses invoeren in dat o zo geweldige EPD, etc.
Inzicht lijkt het inderdaad aan te ontbreken. Elke aap kan inderdaad een kunstje leren en dat herhalen, daar heb je systeembeheerders en doktoren voor. Voor dingen die wij in de IT een 1, 2 of 3-bananen probleem noemen.quote:Bovendien vereist de mate van variatie die het menselijk lichaam brengt daadwerkelijk inzicht en ervaring naast een hoop kennis, elke aap kan een bepaald kunstje herhalen dat onder elke omstandigheid hetzelfde resultaat geeft.
Arrogantie is ook een groot probleem bij doktoren. En als ze nu ook nog eens resultaat boekten ... maar het is allemaal onterechte arrogantie. prutsers zijn jullie, allemaal.quote:schoenmaker blijf bij je leest.
Bill is ook where it's at, zeg maar.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:17 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Floris, ik ben een Tweaker, op basisniveau weliswaar, maar ik ben er een. *Aangenaam, how do you...?*. [ afbeelding ]
Trouwens, Bill Gates zou ook tot de nerds behoren (vraag ik me nu ineens af hoe hij als puber zou hebben uitgezien...) En okee, het is geen woest mannetjesdier, maar ik vind zijn voorkomen wel heel charmant. Buitengewoon geniaal en toch bescheiden, dat is een zeldzame combinatie die aantrekkelijk gevonden wordt. In elk geval door mij.
Edit: +foto.
hihiquote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Anus het volgende:
[..]
Je moeder, domme snotkogel, ga naar je kamer!
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:17 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Floris, ik ben een Tweaker, op basisniveau weliswaar, maar ik ben er een. *Aangenaam, how do you...?*. [ afbeelding ]
Trouwens, Bill Gates zou ook tot de nerds behoren (vraag ik me nu ineens af hoe hij als puber zou hebben uitgezien...) En okee, het is geen woest mannetjesdier, maar ik vind zijn voorkomen wel heel charmant. Buitengewoon geniaal en toch bescheiden, dat is een zeldzame combinatie die aantrekkelijk gevonden wordt. In elk geval door mij.
Edit: +foto.
ik ben een golddigger
Omg, TS is een nerdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Was deze al geweest? http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/51886
ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2008 18:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kan het niet bekijken, ik heb geen tweaker account
OMG, jij hebt echt géén idee waar je over praat hè?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef floris.exe het volgende:
De stof zelf lijkt mij niet heel erg complex en echt wetenschappelijk is het nu ook niet bepaald. Het komt vooral toch neer op proberen dit, proberen dat.
daar gaat dit tipoc ook over; nerds hebben geen idee waar ze het over hebben als het gaat over iets anders dan bits en bytes.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:28 schreef Ticket het volgende:
[..]
OMG, jij hebt echt géén idee waar je over praat hè?
niets, het is niet mijn accountquote:
quote:
quote:Beroep: niets
Studierichting: vakantie
Waarom ontmoet jij tweakers?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij niet, ik vaak genoeg, vrijwel elke keer weer tot mijn spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |