Dat was vrij dramatisch jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar Europees was Arsenal dat jaar wel succesvol, nou ja, totdat Nayim Seaman voor lul zette...
Detect, deliberate, delete!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:18 schreef sjimz het volgende:
Ow we zijn in het Arsenal topic beland ?
Denneboom kan z'n eigen schoonmoeder nog niet eens passeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:20 schreef Rikketik het volgende:
Ik zou het trouwens wel tof vinden als Denneboom de winnende maakt voor Twente.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/?audio=047615eb.snd&news=86972 is ook mooi, Jan van Halst live bij de loting
quote:Server Application Unavailable
The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.
Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.
quote:FC Schalke 04 will have to overcome Club Atlético de Madrid if they are to reach the group stage of the 2008/09 UEFA Champions League, while Arsenal FC must find a way past FC Twente in two mouthwatering ties from today's draw in Nyon.
Nu doet ie het hier ook.quote:
Steve is in ieder geval net zo rap met de tong als Rutten, als ie als coach ook nog eens net zo goed is, komt het wel goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
Reactie van Steve.
Reactie van Joop.
Reactie van Jan.
'FC Twenty'
In eerste instantie voor seizoenkaarthouders (zo'n 21-22.000 stuks excl. bobo's) en daarna pas de losse verkoop (voor CC houders)Verwachting is dat het Gelredome binnen enkele dagen uitverkocht is, dus je moet echt vooraan staan bij de losse verkoopquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Fizd het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zet met de losse kaartverkoop van dit duel?
Ik woon in het buitenland, en ben net toevallig die periode terug in NL. Lijkt me een prachtige wedstrijd om mee te maken.
Of is aanschaf alleen mogelijk voor seizoenkaarthouders?
- Retourtje London is zo'n 75-150 euro p/p vanaf Dusseldorf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Moody het volgende:
Mocht de prijs schappelijk zijn (max. 400 euro p/p voor reis, kaartje en 1 overnachting lijkt me leuk), dan ga ik in ieder geval wel. Onder het motto 'Once in a lifetime'
't is maar net wat je in zo'n reis zoekt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Moody het volgende:
Busreis van 2x 650 km in 2 dagen zie ik niet zo zitten. Dan liever 2x een uurtje vliegen en je energie in andere dingen steken (Londen verkennen etc.)
Je kan inderdaad nog wat besparen op de hotelkosten door een jeugdhotel of hostel te boeken (zal vanaf 30/40 euro per nacht zijn), maar die zitten vaak vol in hartje London en buiten London overnachten wil je ook niet (reiskosten, reistijd, minder leuk).
Ik wacht de aanbieding van Twente in ieder geval even af. Ik vraag me alleen af hoeveel kans je hebt op een kaartje. Als er 3000 kaarten beschikbaar komen (zoiets zal het wel zijn neem ik aan?), zul je bijna voor het stadion moeten kamperen om een kaartje te kunnen kopen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik gunde Twente Europees al helemaal niks maar dat is na vandaag alleen maar erger geworden. Mijn 2e club zal jullie eens een voetbalshow in het kwadraat demonstreren. Over de slachtbank met die hap.
England's Number One
Precies.quote:
Ik ga hier niet verder op in in dit topic maar je uitspraak mbt Arsenal slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:55 schreef Shivo het volgende:
Het lijkt me moeilijk vol te houden dat je Arsenal supporter bent 'omdat het zo'n mooie club is'. Teams van dat formaat (net als Milan, Chelsea, Madrid) zijn bedrijven met weinig hart en ziel. Niet dat ze geen trouwe of fanatieke supporters hebben, maar dat heeft iedere club dus dat is niet echt een meerwaarde.
Clubs als Twente worden gerund door mensen uit de regio en staan daarmee veel nauwer bij de supporters.
Jij gaat toch ook wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Mooie loting jongens en ik gunde jullie alle succes van de wereld tegen elke andere club maar in dit geval...
Voor degene die gaan, geniet iig van de uitwedstrijd.
Wel naar Arnhem, niet naar Londen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook wel neem ik aan?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:08 schreef denthemen het volgende:
Arsenal-Twente 3-0
Zal leuk zijn als we winnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:14 schreef 9christensen het volgende:
het zal leuk zijn als het de uitwedstrijd nog ergens om gaat.
Met het verschil dat het vrijdag nergens over gaat en tegen Twente wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:24 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, vrijdag doen we het één keer voor ja, dus hoe je moet winnen van Arsenal. Jullie zijn beter dan ons, dus dat gaat dan goedkomen!
Jij boft maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt binnen, rood, en ik was 1 van de eerste 60, dus mooi autoshirtje erbij
Voor Ajax gaat het net zo min als voor Arsenal ergens over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met het verschil dat het vrijdag nergens over gaat en tegen Twente wel.
dus niet zo interessantquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor Ajax gaat het net zo min als voor Arsenal ergens over.
Maar daar hadden ze er niet zo heel veel van. Binnenkort dus even bekijken of halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag in de winkel al een stel klanten gezien met de nieuwe shirtjes aan. Die zwart/grijze is echt mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |