Jij boft maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt binnen, rood, en ik was 1 van de eerste 60, dus mooi autoshirtje erbij
Voor Ajax gaat het net zo min als voor Arsenal ergens over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met het verschil dat het vrijdag nergens over gaat en tegen Twente wel.
dus niet zo interessantquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor Ajax gaat het net zo min als voor Arsenal ergens over.
Maar daar hadden ze er niet zo heel veel van. Binnenkort dus even bekijken of halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag in de winkel al een stel klanten gezien met de nieuwe shirtjes aan. Die zwart/grijze is echt mooi.
ik zit dus goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Moody het volgende:
Jammer dat het geen slim fit is, dat was pas mooi geweest. Nu flubbert dat ding om je lijf als je geen bierbuik hebt.
quote:
hij waquote:
Dan weet je wat je moet doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Moody het volgende:
Jammer dat het geen slim fit is, dat was pas mooi geweest. Nu flubbert dat ding om je lijf als je geen bierbuik hebt.
Doe eens terugkijken in dit topic danquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe es plaatjes posten van die shirts dan
Hek doar toch zomaar ouwerhen gekeeknquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe eens terugkijken in dit topic dan
[Centraal] FC Twente #25 - Op naar de voorronde CL
Ik stond er gisteren ook 2 uurquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef 9christensen het volgende:
Ik heb ze niet zelf gehaald.. Maat van me had 3 uur in de rij gestaan
De hoofdtribune en het uitvak zijn niet in de verkoop gegaan, dus vallen er al heel wat plaatsen af. De seizoenkaarthouders hebben gisteren en zaterdag al kaarten kunnen halen, vandaag was alleen de lange zijde nog in de verkoop.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
25.000 kaarten beschikbaar en dan nog in de rij staan?
Ja echt een club die 'dicht bij de fans' staat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Hoezo de hoofdtribune niet? Mudjevol met bobo's zeker weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |