No problemo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef Logitik het volgende:
Kan een Mac ook met Word en Powerpoint bestandjes omgaan?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef Logitik het volgende:
Kan een Mac ook met Word en Powerpoint bestandjes omgaan?
koers verschil, belasting (die in de VS per staat verschilt).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:54 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de NL store zo enorm duur is?
Omgerekend van de US store is een Macbook 915 euro en in de NL store 1400 euro.... Achtelijk
Huh, hoe werkt dat dan? En is dat echt nodig?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en nu moet je nog even MacPar downloaden... daarmee kan je bestanden repareren die niet volledig zijn door middel van .par bestanden (doet hij verder automatisch...) maar goed ik moet werken
Oude firmware downloaden en installeren met shift-click op restore? Weet niet zeker of het kan hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb een iPod Classic gekocht maar is het ook mogelijk software erop te zetten waar geen coverflow in zit? Nu is het scherm in 2 helften opgedeeld in het menu, ik vind dat helemaal niks. Kan het weg?
Nee niet officieel. Moet je ff googlen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je die gewoon vinden op de apple site?
Mooie fotoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Suga_Mama het volgende:
Heb zelf geen iPhone maar heb wel een foto mogen maken van een iPhone van een gelukkige gebruiker in de T-Mobile shop...
[ afbeelding ]
quote:iTunes 7.7 breaks CoverSutra 2.1
Bad news for users of CoverSutra 2.1 and later. The new updated iTunes 7.7 seems to break the music search feature, so it’s not possible to start playing songs through it. Gladly the previous version 2.0.1 seems to work fine with the iTunes update.
I strongly recommend reverting back to that version if you want to use the latest iTunes version.
Die gele waas was toch niet bij alle iphones.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef JoMo0 het volgende:
Vandaag met de 3G gespeeld , eerste wat me opvalt is dat het scherm stukken minder als de originele iPhone is. Er hangt een hele gele waas over het scherm , wat wit moet zijn is geel. Jammer.
Voor de rest is 3G natuurlijk wel leuk , en GPS ook. Overigens matcht de witte achterkant absoluut niet met de zwarte voorkant. Enige voordeel van de witte is dat je er minder vingerafdrukken op ziet.
Stuur een mailtje naar Applequote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gele waas was toch niet bij alle iphones.
-edit- jawel dus, ze hebben een andere kleurwarmte gekozen, meer geel ipv blauw. Persoonlijk vind ik koud blauw ook prettiger. Beetje jammer dat ze geen mogelijkheid hebben om de kleurwarmte zelf in te stellen in 2 of 3 tinten zoals bij een tft scherm (yellowish, redish, blueiish)
Ik gebruik daar zelf ViddyUp! voorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan ik trouwens een dvd rip eenvoudig omzetten naar ipod formaat met behoudt van ondertitels?
Sterker nog, daar heeft Apple inmiddels zelf iets op gevonden. Als je nu je iPhone restored naar de originele settings en dergelijke, dan komt er een kleine update binnen die ervoor zorgt dat het geel weer gewoon wit lijkt.quote:
Ik heb 'm nog niet in de handen gehad, maar op basis van wat ik erover lees, ben ik nog steeds blij met m'n 'oude' iPhonequote:Op maandag 14 juli 2008 18:46 schreef Swindler het volgende:
ik vind de 3G maar goedkoop aanvoelen tov van het oude model
[Apple iPhone #10] Stormloop, uitverkocht, country/simlockquote:Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef LeonH het volgende:
@Roel_Jewel: Vergeet je niet het iPhone topic in leven te houden?
tvp hier ook trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |