No problemo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef Logitik het volgende:
Kan een Mac ook met Word en Powerpoint bestandjes omgaan?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:14 schreef Logitik het volgende:
Kan een Mac ook met Word en Powerpoint bestandjes omgaan?
koers verschil, belasting (die in de VS per staat verschilt).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:54 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de NL store zo enorm duur is?
Omgerekend van de US store is een Macbook 915 euro en in de NL store 1400 euro.... Achtelijk
Huh, hoe werkt dat dan? En is dat echt nodig?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en nu moet je nog even MacPar downloaden... daarmee kan je bestanden repareren die niet volledig zijn door middel van .par bestanden (doet hij verder automatisch...) maar goed ik moet werken
Oude firmware downloaden en installeren met shift-click op restore? Weet niet zeker of het kan hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb een iPod Classic gekocht maar is het ook mogelijk software erop te zetten waar geen coverflow in zit? Nu is het scherm in 2 helften opgedeeld in het menu, ik vind dat helemaal niks. Kan het weg?
Nee niet officieel. Moet je ff googlen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je die gewoon vinden op de apple site?
Mooie fotoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:34 schreef Suga_Mama het volgende:
Heb zelf geen iPhone maar heb wel een foto mogen maken van een iPhone van een gelukkige gebruiker in de T-Mobile shop...
[ afbeelding ]
quote:iTunes 7.7 breaks CoverSutra 2.1
Bad news for users of CoverSutra 2.1 and later. The new updated iTunes 7.7 seems to break the music search feature, so it’s not possible to start playing songs through it. Gladly the previous version 2.0.1 seems to work fine with the iTunes update.
I strongly recommend reverting back to that version if you want to use the latest iTunes version.
Die gele waas was toch niet bij alle iphones.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef JoMo0 het volgende:
Vandaag met de 3G gespeeld , eerste wat me opvalt is dat het scherm stukken minder als de originele iPhone is. Er hangt een hele gele waas over het scherm , wat wit moet zijn is geel. Jammer.
Voor de rest is 3G natuurlijk wel leuk , en GPS ook. Overigens matcht de witte achterkant absoluut niet met de zwarte voorkant. Enige voordeel van de witte is dat je er minder vingerafdrukken op ziet.
Stuur een mailtje naar Applequote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gele waas was toch niet bij alle iphones.
-edit- jawel dus, ze hebben een andere kleurwarmte gekozen, meer geel ipv blauw. Persoonlijk vind ik koud blauw ook prettiger. Beetje jammer dat ze geen mogelijkheid hebben om de kleurwarmte zelf in te stellen in 2 of 3 tinten zoals bij een tft scherm (yellowish, redish, blueiish)
Ik gebruik daar zelf ViddyUp! voorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan ik trouwens een dvd rip eenvoudig omzetten naar ipod formaat met behoudt van ondertitels?
Sterker nog, daar heeft Apple inmiddels zelf iets op gevonden. Als je nu je iPhone restored naar de originele settings en dergelijke, dan komt er een kleine update binnen die ervoor zorgt dat het geel weer gewoon wit lijkt.quote:
Ik heb 'm nog niet in de handen gehad, maar op basis van wat ik erover lees, ben ik nog steeds blij met m'n 'oude' iPhonequote:Op maandag 14 juli 2008 18:46 schreef Swindler het volgende:
ik vind de 3G maar goedkoop aanvoelen tov van het oude model
[Apple iPhone #10] Stormloop, uitverkocht, country/simlockquote:Op maandag 14 juli 2008 19:36 schreef LeonH het volgende:
@Roel_Jewel: Vergeet je niet het iPhone topic in leven te houden?
tvp hier ook trouwens!
Dat klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Professional het volgende:
VisualHub is alleen voor Mac, niet voor Windows?
VisualHub is idd. ook een fijne tool. Nadeel vind ik wel dat ik er geen losse .srt onder kan gooien, wat ViddyUp! wel kan..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:47 schreef Tijn het volgende:
VisualHub is een goeie tool om video's geschikt te maken voor je iPod.
Het is mogelijk om de ondertiteling van SRT-files in de video te branden. Dat gaat zo:quote:Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef X-Naut het volgende:
[..]
VisualHub is idd. ook een fijne tool. Nadeel vind ik wel dat ik er geen losse .srt onder kan gooien, wat ViddyUp! wel kan..
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is mogelijk om de ondertiteling van SRT-files in de video te branden. Dat gaat zo:
1) Installeer Perian
2) Doe de SRT-file in dezelfde map als je videofile
3) Geef de SRT-file dezelfde naam als je videofile (maar dan met extensie .srt natuurlijk)
4) Kies in VisualHub bij de advanced settings "force Quicktime decoding"
Nee, een 13" MacBook Pro, dat is wat wij willenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Tijn het volgende:
Nah, tablets zijn voor corporate enterprise overlords die onder de Microsoft-plak zitten
Een alu 13" MacBook, dàt is wat we willen
Migration Assistant?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:54 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand een goede manier om 2 Macs te synchroniseren? En dan bedoel ik niet alleen e-mail enzo, maar gewoon echt de hele machine, alle bestanden die erop staan?
Een vriend van me heeft een Mac mini thuis en een Powerbook voor onderweg, maar wil graag dat deze twee computers altijd over dezelfde data beschikken.
Ik weet dat er zoiets bestaat als MobileMe, maar dat lijkt me hiervoor niet echt handig. Beter zou iets zijn waarbij je bv ff een Firewire-kabel tussen de twee computers legt en dan alles synchroniseert. Weet iemand daar een applicatie voor? Gratis hoeft niet.
Moet je die van buienradar pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef Roi het volgende:
Op m'n Macbook heb ik zo'n weer Widget voor Nederland, klopt helaas geen zak van!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je die van buienradar pakken.
Wat is mis met de MacBook Air?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, een 13" MacBook Pro, dat is wat wij willen
Dus als je geen regen ziet is het mooi weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Die heb ik maar daar zie je alleen de regen ?
JA IK DUS STELLETJE OVERGEINTERESSEERDE GLASBLAZERS.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:41 schreef nietzman het volgende:
En wie was er lekker op Regent street tijdens de launch?.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
JA IK DUS STELLETJE OVERGEINTERESSEERDE GLASBLAZERS.
Nee een 13" MacBook Pro wordt lekker goedkoop zeker... maar inderdaad FireWire is wel een goed punt. En wanneer gebruik je de optische drive nu .. en anders daar heb je een desktop voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Duur, traag, geen optische drive built-in etc.
Wow! Helemaal in Londen .. Hadden ze daar ook van die allochtonen met hoofdtelefoons ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad. De prijs en die optische drive vind ik ook minder belangrijk, maar zonder Firewire kun je geen serieus werk met zo'n machine doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee een 13" MacBook Pro wordt lekker goedkoop zeker... maar inderdaad FireWire is wel een goed punt. En wanneer gebruik je de optische drive nu .. en anders daar heb je een desktop voor.
Huh? Sinds wanneer regent het straten dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Zeg, is er nog iemand op Regent Street geweest onlangs of wat?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tijdens de launch dus dan is het wel een béetje bijzonder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
Wow! Helemaal in Londen ..
Als je het over de standaard spellchecker van OS X hebt: die ondersteunt standaard meerdere talen (net zoals heel OS X). Gewoon even instellen in het Edit > Spelling menuutje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:18 schreef Roi het volgende:
Is het mogelijk om ook een Engelse spellingschenker naast mijn Nederlandse te hebben ? (MacBook Pro/OSX)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |