Ik heb tegenwoordig op kantoor alles van koffie tot sapjes. Alles op de kosten van de baas uiteraard, inclusief alle lunches.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:16 schreef sigme het volgende:
Kantoor is de hel, en er is daar geen koffie.
Dat vindt de belastingdienst ook leuk om te horen, of werk je juist daar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig op kantoor alles van koffie tot sapjes. Alles op de kosten van de baas uiteraard, inclusief alle lunches.
Thee gezet met kokend water en losse thee in een caffetiere.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef sigme het volgende:
Thee heeft kokend water nodig, geen "heet" water. En ik hou niet van thee.
Ik bij de overheid werken, naah. Maar volgens mij mag een bedrijf alle eten en drinken gratis aanbieden maar alleen koffie en thee zijn aftrekbaar van de belasting dus zet iedereen gewoon een automaat neer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat vindt de belastingdienst ook leuk om te horen, of werk je juist daar?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom zou thee kokend water moeten hebben? Is daar een natuurkundige verklaring voor te geven?
quote:Teas that have little or no oxidation period, such as a green or white tea, are best brewed at lower temperatures between 60 °C and 85 °C (140-185 °F), while teas with longer oxidation periods should be brewed at higher temperatures around 100 °C (212 °F).
De meeste thee voor bedrijven zal zwarte thee zijn. Dat zijn de "standaard" vruchtentheetjes en de Engelse theeen.quote:The water for black teas should be added at the boiling point (100 °C or 212 °F). Many of the active substances in black tea don't develop at temperatures lower than 90 °C. For some more delicate teas lower temperatures are recommended.
Weet ik dat ook weer, appel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
[..]
De meeste thee voor bedrijven zal zwarte thee zijn. Dat zijn de "standaard" vruchtentheetjes en de Engelse theeen.
Volgens mij is gratis eten een vorm van salaris in natura.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bij de overheid werken, naah. Maar volgens mij mag een bedrijf alle eten en drinken gratis aanbieden maar alleen koffie en thee zijn aftrekbaar van de belasting dus zet iedereen gewoon een automaat neer.
No, I'm Spartacus!quote:Moslims Egypte misbruiken vrouwen
Bijna twee derde van de Egyptische mannen heeft toegegeven vrouwen seksueel te hebben lastiggevallen. Volgens de meesten is het de schuld van de vrouwen zelf. Dat toont een donderdag gepubliceerde enquête van het Egyptische Centrum voor Vrouwenrechten.
Geslachtsdeel tonen
Het lastigvallen betreft onder meer aanraken van en lonken naar vrouwen, het maken van seksuele opmerkingen en het tonen van het mannelijk geslachtsdeel. ''Dit is een ernstig probleem aan het worden in de Egyptische maatschappij'', luidde het verslag.
Toeristes
Ruim 2000 mannen en vrouwen waren in de hoofdstad Caïro ondervraagd. Van de Egyptische vrouwen zei 83 procent te zijn lastiggevallen. Bij buitenlandse vrouwen ging het om 98 procent. De helft van de vrouwen liet weten dat het dagelijks gebeurt.
Bron: SpitsNieuws
"Precies. Als je vindt dat een politicus over cachet moet beschikken, dan zou ik zeggen dat er voor Barack Obama voorlopig nog een lange mars te gaan is, een mars die pas ver achter de horizon zal ophouden."quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Yildiz het volgende:
Ashcroft says he didn't necessarily disagree with torture memos
[ afbeelding ]
Former Attorney General John Ashcroft in the land of the Free, home of the Brave.
"Hij heeft tenminste een stropdas en heeft zichzelf geschoren. Wat een keurige man."
Als je vanwege je werk niet in staat bent om zelf te koken mag je tot 22 ¤ per dag aftrekken van de belasting (jij of je werkgever).quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij is gratis eten een vorm van salaris in natura.
http://www.nu.nl/news/166(...)_twee_jaar_meer.htmlquote:BRUSSEL - Solliciteren bij de EU-instellingen wordt iets makkelijker. De vele belangstellenden krijgen geen loodzwaar examen meer voorgelegd over de EU-geschiedenis en gedetailleerde EU-regelingen. De wervingsprocedure zal ook geen twee jaar meer duren.
Het selectiebureau EPSO van de EU-instellingen meldde vrijdag dat het vanaf 2010 kandidaten meer gaat beoordelen op hun eigen kennis en vaardigheden voor een bepaalde baan. De procedure duurt nog hooguit vijf à negen maanden.
Het bureau is bang dat het anders niet langer de beste en briljantste sollicitanten kan aantrekken. Bij het Europees Parlement, de Europese Commissie, Europees Hof van Justitie en andere EU-instellingen in Brussel en daarbuiten werken enkele tienduizenden ambtenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |