bedoel je niet een SE?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En een TVPtje. *wil graag een mooie CE van WotLK*
naar Northenrend (of hoe je het ook typt)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:00 schreef Fir3fly het volgende:
Wat heeft die harbor voor zin dan, ik neem aan dat je daarmee boten naar overal kan nemen?
Horde mag lekker zwemmen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waar moet de harbor van de Horde dan komen te liggen? Bij Silvermoon City zeker?
Krijg watquote:
Horde heeft toch al zeppelin towers bij Orgrimmar en UC? Dan heb je geen harbor meer nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En waar moet de harbor van de Horde dan komen te liggen? Bij Silvermoon City zeker?
Het is al een langer bekend dat de Zep van UC naar Northrend gaat dan de boot.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Demon Armor - Now increases healing done by spells and effects by 20%, but no longer has in-combat health regeneration.
quote:Soul Link (Demonology) is now an 11-point talent (used to be a 31-point talent), but the 5% bonus damage from this talent has been removed. In addition, the damage absorbed by Soul Link is now 15%, down from 20%
quote:Improved Shadow Bolt (Destruction) - Now increases damage by your next Shadow damage spells by 3/6/9/12/15%, down from 4/8/12/16/20%.
cartographer, daar staan de coörds en kun je zelf ook punten op je maps zettenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee welke addon ik moet downloaden om de locaties (punten) op je map precies aan gegeven te zien worden?
Alsof demon armor een zakkepit uitmaakt in Pvpquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar demon armor kan niet meer gedispelled wordenDus niet huilen!
Oh wacht dat is fel armor,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Alsof demon armor een zakkepit uitmaakt in Pvp
ja, een beetje armor en wat shadow resistance, big whoop
of je download even de update van questhelperquote:
Shadowstep swords pwnt. Voor mutilate moet je gewoon 2x de gladiator's shanker nemen, langzaam wapen in offhand met veel damage. Of badges farmen voor the mutilator, die's helemaal tof. Trouwens op www.shadowpanther.net staan armor en weapon charts enzo voor rogues, er handige sitequote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
Hey mensen ik speel weer WoW sinds 3 dagen![]()
Level 70 undead rogue , en ik heb nog genoeg honor points over wat zal ik kiezen ..daggers of swords?
Hoewel die mutilate wel bruut is ..denk ik dat swords beter is...
Ga dual macesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
Level 70 undead rogue , en ik heb nog genoeg honor points over wat zal ik kiezen ..daggers of swords?
Swords PVE, daggers PVP.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
BOOOOEEE HORDE RULESquote:Op zondag 20 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Alliance volgens mij
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ook leuk, naakt dansen met je Blood elf net voor stormwind
denk dat met een gnome die tijd nog eens verkort wordt met 25 secondenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Met dwerg Orgrimar binnenwandelen
30 seconden, ik heb het 30 seconden uitgehouden
I.m.o niet GIquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef GI het volgende:
Hmmz, dit lijkt me toch een beter build: http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Word je als gnome zo platgestampt door Tauren & Co.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
denk dat met een gnome die tijd nog eens verkort wordt met 25 seconden
Mischien zien ze een gnome over het hoofdquote:Op zondag 20 juli 2008 15:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
denk dat met een gnome die tijd nog eens verkort wordt met 25 seconden
Wat wil jij dan doen met wand spec?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
I.m.o niet GI
Ik heb zelf holy gespeeld
Ik zou de blessed recovery uit je holy weg gooien, je komt nu langzamerhand in instances/raids waar een crit simpelweg dood betekent. dan gaat deze je dus niet helpen
k zou als n holy priest gaan voor :
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Je kan in deze build eventueel nog je innerfocus ( gratis Cast ) omruilen voor de Circle of healing in je holy tree mocht je dit fijner vinden.
Nee, tuurlijk niet, vaak genoeg is er wel iemand die een bepaalde enchants nodig heeft, en meestal hebben ze de mats EN betalen ze een fooiquote:Op maandag 21 juli 2008 01:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie van enchanting. Lijkt me wel leuk maar echt te veel moeite. Moet je vaak spammen dat je enchant enzo.. en watvoor prijzen enzo. Lijkt me erg veel moeite. Maar het is wel cool.
Soms heb je hele goede, vaak slecht, ik heb kara ge-pugged met T6 tank en T5 geared lui. Full clear in 3 uur. Lekkah lekkah 22 badges.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en daarom Off, weiger ik vrijwel altijd om met pugs te gaan instancen
Enchanting is één prof toch? Wat gaat goed samen met Enchanting?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, vaak genoeg is er wel iemand die een bepaalde enchants nodig heeft, en meestal hebben ze de mats EN betalen ze een fooi
maar meestal krijg je dat pas rond lvl 300 enchanting denk ik, maar je eigen loot disenchanten en daarmee je gear enchanten is ook tof
Als je mijn ongezouten mening wil, Tailoringquote:Op maandag 21 juli 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Enchanting is één prof toch? Wat gaat goed samen met Enchanting?
Ik heb dus altijd slechte pugsquote:Op maandag 21 juli 2008 01:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Soms heb je hele goede, vaak slecht, ik heb kara ge-pugged met T6 tank en T5 geared lui. Full clear in 3 uur. Lekkah lekkah 22 badges.
Tja, geen gathering... kan je ook wel als positief zien omdat je niks zelf hoeft te verzamelen (behalve drops van mobs).quote:Op maandag 21 juli 2008 01:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als je mijn ongezouten mening wil, Tailoring
Ik heb zelf ook Tailoring en Enchanting, met tailoring kan je je eigen greens maken zonder al te veel 2nd. ingredients EN de mats zijn drops van humanoid mobs
en die greens disenchant je weer zodat je enchanting kan lvlen
onthou wel dat de combinatie van beide GEEN vetpot is op low levels, als dit je eerste character is, raad ik je toch aan minstens 1 gathering profession te nemen
Ligt eraan wat je doet, tank zou ik JC erbij nemen, caster neem cloth.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Enchanting is één prof toch? Wat gaat goed samen met Enchanting?
was de absolute endgame in level 60 dagen, 14 bazen in 4 wings, en de fights waren voornamelijk vertieft moeilijk, deathknight wing en spider wing waren nog wel te doen, maar zodra je langs patchwerk kwam was het hommeles, met als pinaaacle of bossights the 4 horsemen, die waren bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou een instance worden die voor iedereen toegankelijk word. Paar dagen eleden ff in rond gesnuffelt en het is fucked up groot! Dus zie het erg graag tegemoet
.
Ignore die traps gewoon, tenzij ze in een uber makkelijke plek staan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:22 schreef magge het volgende:
Gisteren Illidan tries! 13% the fucker! Helaas ging tijdens p5, watmij een vrij simpele phase lijkt, dood omdat hij persee in zn scheit trap moest.
24/25 man was still standing
Een healer dood, dus 100% was nog aanwezig, het ging hard, soulstones hadden we nog, 2min cd op rebirth. Tik tak 15k/8k op de tank en mol. Fuckdaarna beste try 24% voor de rest van de avond zn beetje.
Maar wat een vet gevecht, een van de beste sinds tijden. Z'n beetje het beste gevecht van BT/MH.
Wand spec kun je voor kiezen in geval van endurance fights en paladins zo vriendelijk zijn om hun manarestorende spell voor white damage op een boss te zettenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat wil jij dan doen met wand spec?
Edit: ik weet niets van healen, maar dit lijkt mij beter: http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Enchanting levelen is een ware hel. Reken er maar op dat je eerst 3k 'uit moet geven' voordat je uberhaupt een aantal zaken kan enchanten die gewild zijn. Het wordt namelijk voor de meeste spelers pas interresant rond level ~350. Ik heb zelf gepowerleveld van level 315 naar 375 en dat kostte me zo'n 2k. Uiteindelijk kan je zo'n 5g/10g vragen per enchant die je op level 350 en hoger kan doen, dus reken er maar niet op dat je er rijk mee wordt.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie van enchanting. Lijkt me wel leuk maar echt te veel moeite. Moet je vaak spammen dat je enchant enzo.. en watvoor prijzen enzo. Lijkt me erg veel moeite. Maar het is wel cool.
Hehehe. *cast Faerie Fire (Feral)*quote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef Salatrel het volgende:
weet niet offie al voorbij gekomen was:
[ afbeelding ]
tevens gisteren eerste raid op Kil'Jaeden. beste poging 69%. wat een chaos is dat zeg. gebeurd zo veel.
Mijn leven, wat doen ze!quote:Realm News
Emergency maintenance, 21/07
The realms in the following Battlegroups are undergoing an emergency maintenance: Conviction, Cyclone, Nightfall and Rampage.
We don’t have an ETA yet but we will keep you updated.
We apologise for the inconvenience this may cause.
waren ? Denk dat een heleboel raids nog zullen failen in naxx ;pquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
was de absolute endgame in level 60 dagen, 14 bazen in 4 wings, en de fights waren voornamelijk vertieft moeilijk, deathknight wing en spider wing waren nog wel te doen, maar zodra je langs patchwerk kwam was het hommeles, met als pinaaacle of bossights the 4 horsemen, die waren bijna onmogelijk.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:12 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Enchanting levelen is een ware hel. Reken er maar op dat je eerst 3k 'uit moet geven' voordat je uberhaupt een aantal zaken kan enchanten die gewild zijn. Het wordt namelijk voor de meeste spelers pas interresant rond level ~350. Ik heb zelf gepowerleveld van level 315 naar 375 en dat kostte me zo'n 2k. Uiteindelijk kan je zo'n 5g/10g vragen per enchant die je op level 350 en hoger kan doen, dus reken er maar niet op dat je er rijk mee wordt.
Maar als je het toch wilt doen, zou ik een gathering profession aanraden, omdat je daar op de meeste servers dan weer belachelijk veel goud voor kan ontvangen. Vooral leatherworking is lekker makkelijk, omdat je gewoon de mobs skinned die je net gesloopt hebt.
Zelf ben ik al weer een tijdje gestopt, want ik wacht op de volgende uitbreiding, heb het nu wel weer zo'n beetje gezien. Ik heb nu een tier 5 Warlock en tier 4 shadow/holy Priest .
Disenchanten levert inderdaad wel een shitload aan goud opquote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef Beckham het volgende:
[..]
![]()
@350 - WTS *random wanted enchant* your mats , no fee!
paar dagen later was mijn enchanting 375 , geen kosten (uhm , ah ja toch , ring enchant hebben de laatste 5 gedaan geloof ik , maar nog geen kosten want ik had alle mats) ....
daarnaast , even een uurtje scholo (of andere oude dungeon) en ik heb weer een berg om te dissen , levert me minimaal een paar honderd goud op , Greater Eternal Essence & large briliant shards leveren ieg op mijn realm flink wat op
Kutje, het regent en doet en ik dacht, lekker dagje WoW-enquote:
reken er maar niet op shit is al sinds 7 uur down..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kutje, het regent en doet en ik dacht, lekker dagje WoW-en. Dan eerst maar ff langs de shop, als ik terug ben werkt het hopelijk weer
.
Op welke realm speel jij?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef Beckham het volgende:
[..]
waren ? Denk dat een heleboel raids nog zullen failen in naxx ;p
Afgelopen vrijdag notabene een 'server first' in naxx= 1shot Kel'Thuzad en eigenlijk ook de eerste keer dat ik +3/4 van een raid Sapphiron heb zien overleven.
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd, ik krijg mn character list nog niet. Dan maar ff met m'n oude baggerchar en wat studiegenoten spelen op twilight's hammer.
dat klopt maar ze hoeft niet opnieuw te beginnenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
FF een vraagje van een n00b.....
Als de server down is, kan je dan wel inloggen, maar krijg je dus niet je character te zien????
Mijn wederhelft thuis zit helemaal in de zenuwe want ze ziet haar character niet en is bang dat ze helemaal opnieuw moet beginnen..........
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat klopt maar ze hoeft niet opnieuw te beginnen
is gewoon dat blizzard de server offline heeft gezet dan.
Bij levellen maakt het niet uit. Alles werkt dan welquote:Op maandag 21 juli 2008 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn armory, iemand nog tips?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&n=Mmarsu
btw ik wil nog wel respeccen maar weet niet precies wat het beste is voor hunter..
Zolang je nog geen lvl70 bent zou ik lekker voor BM gaan. Als je daarna serieus wil gaan raiden ligt het een beetje aan je gear en de rest van de raid setup welke spec het beste is.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn armory, iemand nog tips?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&n=Mmarsu
btw ik wil nog wel respeccen maar weet niet precies wat het beste is voor hunter..
jij leveld holy priest?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:07 schreef Stommie het volgende:
Ding 63 op mn priest
en net http://thottbot.com/i24380 en http://thottbot.com/i24359 geloot![]()
nu ff snel honored worden met cenarion expedition voor http://thottbot.com/i25836
Als je begint is 41/20 BM het beste. Sterker nog, die blijft vrijwel altijd het beste. Alleen in Sunwell kan Survival mee komen, maar die spec is dan ook voor support en niet voor puur dps.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Zolang je nog geen lvl70 bent zou ik lekker voor BM gaan. Als je daarna serieus wil gaan raiden ligt het een beetje aan je gear en de rest van de raid setup welke spec het beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |