abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 00:14:23 #251
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60236132
Alleen winterchill neer gehaald, guild vond dat er te veel random lui waren voor een goede attempt op 2de (guild heeft alleen T5 clear en winterchill down (dus ik zit goed on par kwa gear)).

Anyway, apen vergeten loot master en een random shaman gaat er vandoor met http://www.wowhead.com/?item=30873
Guild heeft GM ingeschakeld, maar ja, wat wilt die doen als het onder de loot rules valt..

Anyway, daarna SSC, hydross neer gehaald maar op morogrim blijven haken (kut murlocs), daarna maar nog een keer Gruul neer gehaald, zou eigenlijk daarna kara gaan doen, maar een vriend van me komt over en dan gaan we chill Starcraften of zo.

Vandaag al zo'n 5 heroics gedaan, dus op zich zit ik vandaag met zo'n 35 badges wel goed, deze week ff kara badge run en dan heb ik bijna genoeg voor mn http://www.wowhead.com/?item=34938

Ik zou ook nog de http://www.wowhead.com/?item=29370 halen, maar http://www.wowhead.com/?item=38290 komt uit en ik bijna de blessings deck voor http://www.wowhead.com/?item=31856

[ Bericht 14% gewijzigd door OFfSprngr op 21-07-2008 00:38:09 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_60237093
http://www.wowhead.com/?item=943 met http://www.wowhead.com/?spell=27977 erop voor mijn lvl 49 Druid!

Kan ik mooi gebruiken tot 64 (Braxxis'), die ik op 70 uiteindelijk weer replace met Earthwarden. n_n
  maandag 21 juli 2008 @ 01:38:36 #253
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60237103
Wat vinden jullie van enchanting. Lijkt me wel leuk maar echt te veel moeite. Moet je vaak spammen dat je enchant enzo.. en watvoor prijzen enzo. Lijkt me erg veel moeite. Maar het is wel cool.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_60237108
en daarom Off, weiger ik vrijwel altijd om met pugs te gaan instancen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_60237131
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie van enchanting. Lijkt me wel leuk maar echt te veel moeite. Moet je vaak spammen dat je enchant enzo.. en watvoor prijzen enzo. Lijkt me erg veel moeite. Maar het is wel cool.
Nee, tuurlijk niet, vaak genoeg is er wel iemand die een bepaalde enchants nodig heeft, en meestal hebben ze de mats EN betalen ze een fooi

maar meestal krijg je dat pas rond lvl 300 enchanting denk ik, maar je eigen loot disenchanten en daarmee je gear enchanten is ook tof
Mods met een x zijn tof.
  maandag 21 juli 2008 @ 01:44:33 #256
117776 OFfSprngr
pi_60237152
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en daarom Off, weiger ik vrijwel altijd om met pugs te gaan instancen
Soms heb je hele goede, vaak slecht, ik heb kara ge-pugged met T6 tank en T5 geared lui. Full clear in 3 uur. Lekkah lekkah 22 badges.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  maandag 21 juli 2008 @ 01:46:48 #257
65330 Ruzbeh
pi_60237159
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet, vaak genoeg is er wel iemand die een bepaalde enchants nodig heeft, en meestal hebben ze de mats EN betalen ze een fooi

maar meestal krijg je dat pas rond lvl 300 enchanting denk ik, maar je eigen loot disenchanten en daarmee je gear enchanten is ook tof
Enchanting is één prof toch? Wat gaat goed samen met Enchanting?
pi_60237173
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je mijn ongezouten mening wil, Tailoring

Ik heb zelf ook Tailoring en Enchanting, met tailoring kan je je eigen greens maken zonder al te veel 2nd. ingredients EN de mats zijn drops van humanoid mobs

en die greens disenchant je weer zodat je enchanting kan lvlen

onthou wel dat de combinatie van beide GEEN vetpot is op low levels, als dit je eerste character is, raad ik je toch aan minstens 1 gathering profession te nemen
Mods met een x zijn tof.
pi_60237180
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:44 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Soms heb je hele goede, vaak slecht, ik heb kara ge-pugged met T6 tank en T5 geared lui. Full clear in 3 uur. Lekkah lekkah 22 badges.
Ik heb dus altijd slechte pugs , ik instance/quest altijd met 2 tauren shammys, die ook nog broers van elkaar zijn
Mods met een x zijn tof.
  maandag 21 juli 2008 @ 01:55:46 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60237217
Mijn kara record is 1 uur 58 minuten, met half T6 en half alts .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 21 juli 2008 @ 02:33:03 #261
65330 Ruzbeh
pi_60237380
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Als je mijn ongezouten mening wil, Tailoring

Ik heb zelf ook Tailoring en Enchanting, met tailoring kan je je eigen greens maken zonder al te veel 2nd. ingredients EN de mats zijn drops van humanoid mobs

en die greens disenchant je weer zodat je enchanting kan lvlen

onthou wel dat de combinatie van beide GEEN vetpot is op low levels, als dit je eerste character is, raad ik je toch aan minstens 1 gathering profession te nemen
Tja, geen gathering... kan je ook wel als positief zien omdat je niks zelf hoeft te verzamelen (behalve drops van mobs).
  maandag 21 juli 2008 @ 05:57:20 #262
117776 OFfSprngr
pi_60237847
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je doet, tank zou ik JC erbij nemen, caster neem cloth.
Alles verder engineering denk.
.
.
  maandag 21 juli 2008 @ 07:59:55 #263
65330 Ruzbeh
pi_60238160
Troll Shaman word ik.
  maandag 21 juli 2008 @ 08:28:22 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_60238306
Naja leuk ik hoop dat ik binnen nu en een halfuur weer es kan gaan spelen, fucking blizzard verneukte het met de server restart, BG werkte niet meer zat met +20 man in een BG .

Dus nu emergency server shutdown erg irritant.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_60238437
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 00:00 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Zou een instance worden die voor iedereen toegankelijk word. Paar dagen eleden ff in rond gesnuffelt en het is fucked up groot ! Dus zie het erg graag tegemoet .
was de absolute endgame in level 60 dagen, 14 bazen in 4 wings, en de fights waren voornamelijk vertieft moeilijk, deathknight wing en spider wing waren nog wel te doen, maar zodra je langs patchwerk kwam was het hommeles, met als pinaaacle of bossights the 4 horsemen, die waren bijna onmogelijk.
life is a game....and im winning
pi_60238509
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 08:22 schreef magge het volgende:
Gisteren Illidan tries! 13% the fucker! Helaas ging tijdens p5, watmij een vrij simpele phase lijkt, dood omdat hij persee in zn scheit trap moest.

24/25 man was still standing
Een healer dood, dus 100% was nog aanwezig, het ging hard, soulstones hadden we nog, 2min cd op rebirth. Tik tak 15k/8k op de tank en mol. Fuck daarna beste try 24% voor de rest van de avond zn beetje.

Maar wat een vet gevecht, een van de beste sinds tijden. Z'n beetje het beste gevecht van BT/MH.
Ignore die traps gewoon, tenzij ze in een uber makkelijke plek staan.
life is a game....and im winning
  maandag 21 juli 2008 @ 09:10:23 #267
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_60238725
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wat wil jij dan doen met wand spec?

Edit: ik weet niets van healen, maar dit lijkt mij beter: http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Wand spec kun je voor kiezen in geval van endurance fights en paladins zo vriendelijk zijn om hun manarestorende spell voor white damage op een boss te zetten
Ik kies persoonlijk altijd voor een combinatie tussen beiden omdat de stuns etc ook erg lastig kunnen zijn.
de spirit buff is ook erg prettig uitteraard, maar voor Circle of Healingpriests ( vaak gevraagd bij highraids ) niet practisch omdat men dan moet bezuinigen op andere dingen.
Ik kan helaas je talent build niet bekijken omdat alles weer eens down is, zodra t werkt zal ik er ff naar spieken
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 21 juli 2008 @ 09:12:42 #268
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_60238758
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Enchanting levelen is een ware hel. Reken er maar op dat je eerst 3k 'uit moet geven' voordat je uberhaupt een aantal zaken kan enchanten die gewild zijn. Het wordt namelijk voor de meeste spelers pas interresant rond level ~350. Ik heb zelf gepowerleveld van level 315 naar 375 en dat kostte me zo'n 2k. Uiteindelijk kan je zo'n 5g/10g vragen per enchant die je op level 350 en hoger kan doen, dus reken er maar niet op dat je er rijk mee wordt.
Maar als je het toch wilt doen, zou ik een gathering profession aanraden, omdat je daar op de meeste servers dan weer belachelijk veel goud voor kan ontvangen. Vooral leatherworking is lekker makkelijk, omdat je gewoon de mobs skinned die je net gesloopt hebt.
Zelf ben ik al weer een tijdje gestopt, want ik wacht op de volgende uitbreiding, heb het nu wel weer zo'n beetje gezien. Ik heb nu een tier 5 Warlock en tier 4 shadow/holy Priest .
pi_60238937
weet niet offie al voorbij gekomen was:

tevens gisteren eerste raid op Kil'Jaeden. beste poging 69%. wat een chaos is dat zeg. gebeurd zo veel.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:45:01 #270
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_60240187
Zo na wat gekut met een beta downloader die me computer liet freezen heb ik dan toch de beta er op staan . (Geen invite maar dat boeit niet.) Gelijk ff de nieuwe login screen achtergrond er uit gevist en als achtergrond in gestelt .
phluphy for president!
pi_60240345
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef Salatrel het volgende:
weet niet offie al voorbij gekomen was:

[ afbeelding ]

tevens gisteren eerste raid op Kil'Jaeden. beste poging 69%. wat een chaos is dat zeg. gebeurd zo veel.
Hehehe. *cast Faerie Fire (Feral)*
pi_60240369
quote:
Realm News

Emergency maintenance, 21/07

The realms in the following Battlegroups are undergoing an emergency maintenance: Conviction, Cyclone, Nightfall and Rampage.

We don’t have an ETA yet but we will keep you updated.

We apologise for the inconvenience this may cause.
Mijn leven, wat doen ze!
pi_60240456
hah ik zit ook op cyclone

werk toch overdag dus toch geen last.
pi_60240989
quote:
Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

was de absolute endgame in level 60 dagen, 14 bazen in 4 wings, en de fights waren voornamelijk vertieft moeilijk, deathknight wing en spider wing waren nog wel te doen, maar zodra je langs patchwerk kwam was het hommeles, met als pinaaacle of bossights the 4 horsemen, die waren bijna onmogelijk.
waren ? Denk dat een heleboel raids nog zullen failen in naxx ;p
Afgelopen vrijdag notabene een 'server first' in naxx = 1shot Kel'Thuzad en eigenlijk ook de eerste keer dat ik +3/4 van een raid Sapphiron heb zien overleven.
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
pi_60241091
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:12 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Enchanting levelen is een ware hel. Reken er maar op dat je eerst 3k 'uit moet geven' voordat je uberhaupt een aantal zaken kan enchanten die gewild zijn. Het wordt namelijk voor de meeste spelers pas interresant rond level ~350. Ik heb zelf gepowerleveld van level 315 naar 375 en dat kostte me zo'n 2k. Uiteindelijk kan je zo'n 5g/10g vragen per enchant die je op level 350 en hoger kan doen, dus reken er maar niet op dat je er rijk mee wordt.
Maar als je het toch wilt doen, zou ik een gathering profession aanraden, omdat je daar op de meeste servers dan weer belachelijk veel goud voor kan ontvangen. Vooral leatherworking is lekker makkelijk, omdat je gewoon de mobs skinned die je net gesloopt hebt.
Zelf ben ik al weer een tijdje gestopt, want ik wacht op de volgende uitbreiding, heb het nu wel weer zo'n beetje gezien. Ik heb nu een tier 5 Warlock en tier 4 shadow/holy Priest .

@350 - WTS *random wanted enchant* your mats , no fee!
paar dagen later was mijn enchanting 375 , geen kosten (uhm , ah ja toch , ring enchant hebben de laatste 5 gedaan geloof ik , maar nog geen kosten want ik had alle mats ) ....
daarnaast , even een uurtje scholo (of andere oude dungeon) en ik heb weer een berg om te dissen , levert me minimaal een paar honderd goud op , Greater Eternal Essence & large briliant shards leveren ieg op mijn realm flink wat op

[ Bericht 3% gewijzigd door Beckham op 21-07-2008 11:40:35 ]
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')