Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Chill, DHheb je al bijna vakantie van Nyenrode?
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Troel het volgende:
Nee, ik ging in Enschede naar school naar het Ichthus
Heb trouwens daarvoor op Op den Akker gezeten
En ik zei toch dat ik niet zo oud was
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wist niet dat je er verstand van had, MiMu
Ik heb wel lesgegeven op die schoolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wel lesgegeven op die schoolOverigens: drie jaar jonger en op die school: dan moet je bij de zusjes Wissink in de klas gezeten hebben haast (een van de twee)
Grin, nietus!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
't Ichthus? Daar heb ik ook op gezeten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantie
Ben ik wel aan toe, zeker na de afgelopen 2 weken. veel stress.
Ook al gaat het nu weer top. Met een enorme slime en lekker huis muziek grotendeels binnendoor terug gereden naar Den Haag. zo lekker![]()
Jolien of Ellisquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Grin, nietus!
1994-2000 hiero (eerste 2 jaar gym, daarna 2 keer 3 havo en daarna havo afgemaakt)
En iedereen die in die tijd daar op school zat en weet van de valentijnsrozen, dat was o.a. door mij geregeld
Jolien!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Jolien of Ellis
Ellis heeft een zoontje van 4 (en is ook nog geen 30) en Jolien is goede vriendin van me
Jeps, op Edith Stein kun je Montessoriopleiding doen namelijkHeb op verschillende scholen in Haaksbergen het Anne Frank project gedraaid en daarbij lesgegeven
das shit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Cheers, Octo!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Nouja... die slijtersopleiding is de enige 'opleiding' die ik heb afgemaakt tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaan
Niet vanuit de leerlingenraad iigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.
Wat gigantisch grappigquote:
die speelde hockey toch? De namen moeten van ver weg komen, maar volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gigantisch grappig
Heb je dan ook bij Marijol in de klas gezeten
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die speelde hockey toch? De namen moeten van ver weg komen, maar volgens mij wel ja!
en een goede vriendin van jolien vroeger! Hoe ken jij al die mensen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:40 schreef Troel het volgende:
[..]
JaZe is beter bekend onder de naam Marisnol schijnt
Jolien is goede vriendin van mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en een goede vriendin van jolien vroeger! Hoe ken jij al die mensen?
Oh wacht, er gaat bij mij ook een belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:40 schreef Troel het volgende:
[..]
JaZe is beter bekend onder de naam Marisnol schijnt
Dit is werkelijk ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wacht, er gaat bij mij ook een belletje rinkelen.
Ja...dat denk ik wel. Ik had toen een vriendje uit Buurse, Nick H.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Jolien is goede vriendin van mijLeerde haar kennen toen ik in mijn eindexamen jaar zat en toen ze dus nog dagelijks naar Hengelo naar Montessori daar kachelde
Maarja, ik gok dat we elkaar dan ook wel in De Biester enzo zijn tegengekomen, ervanuitgaande dat jij op dezelfde leeftijd als Jolien uitging (ik was een laatbloeiertje wat uitgaan betreft toen nog, dat begon pas echt goed toen ik een 18 was (en Jo dus 15)
Maar t zijn geen kennissen hoor! Vage, oude klasgenootjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En wij hebben verder ook geen gezamenlijke kennissenzullen we ergens anders gaan pilzen?
hahaha. go you gang.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Niks d'r van. Ik heb ook niet lopen klagen toen er incrowd nagepraat werd over de diverse meets, nu zijn we tukkerincrowd aan het doen.
Een aantalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar t zijn geen kennissen hoor! Vage, oude klasgenootjes.
Spreken jullie nog wel eens iemand uit die tijd? Ik werkelijk waar nooit niet. Toen ik naar alska ging heb ik nooit echt moeite gedaan om contact te onderhouden, en dus bijna 0 mensen die ik nog ken bij m'n ouders...
Ik heb nog twee vriendinnen van toen met wie ik echt leuk contact heb en met wie het altijd vertrouwd voelt. De ene is min of meer mijn surrogaatzusje, de andere spreek ik minder vaak, maar dat is zo'n supertof wijfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Spreken jullie nog wel eens iemand uit die tijd? Ik werkelijk waar nooit niet. Toen ik naar alska ging heb ik nooit echt moeite gedaan om contact te onderhouden, en dus bijna 0 mensen die ik nog ken bij m'n ouders...
MiMu, lekker dierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Niks d'r van. Ik heb ook niet lopen klagen toen er incrowd nagepraat werd over de diverse meets, nu zijn we tukkerincrowd aan het doen.
Ja, ik ook, ik ook! (met een heeeele lange platte OOOOOO)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MiMu, lekker dier
Ik wil eigenlijk weten hoe je eruit ziet, PM eens een foto?
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schietenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ook! (met een heeeele lange platte OOOOOO)
check fotoboek! Staan vrij duidelijke foto's in..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:53 schreef Troel het volgende:
Ja, foto's ofzoIk wil weten of ik je nou ken of niet
ik spreek niemand meer van vroeger eigenlijk. Laatst nog iemand gevonden op LinkedIn. Nog poging gedaan voor een afspraak omdat hij in Den Haag werkte, maar dat is er niet meer van gekomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en op de meet vond je het nog wel zo schattig..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schieten
Klopt, had ik al gezien, maar MiMu heeft geen foto;s daar staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
check fotoboek! Staan vrij duidelijke foto's in..
Met cosmo's achter de kiezen vind ik alles schattigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en op de meet vond je het nog wel zo schattig..
Vandaar dat je soms zo boos naar me keek op de bruiloft van Leviquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schieten
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom zitten jullie niet in het tukkertopic eigenlijk?
Mm.. volgens mij klopt dat inderdaad dat je dat zei...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met cosmo's achter de kiezen vind ik alles schattig
Volgens mij zei ik trouwens dat het schattig is dat je accent sterker wordt naarmate je meer drinkt
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaar dat je soms zo boos naar me keek op de bruiloft van Levi
Ik ben in Amsterdam geboren, maar ben wel in Twente getogen en kan echt niet hele gesprekken in het Twents volgen, maar ik ben echt een tukker in hart en nieren hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...
Ik heb nooit ergens helemaal gepast zeg maar. Je bent pas een tukker als je geboren en getogen bent in twente, en ook echt twents kunt praten.
En bedankt, dat zijn nou juist de twee accenten die je bij mij hoort, twents en fries...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent of een fries (familie van moederszijde). Maar fraai is het allebei niet
(ik ben vreselijk, ik spreek eeen soort niet traceerbaar ABN met vleugjes veluws en plat haagsen ik doe keigoed mn best om vlaams te leren
)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent of een fries (familie van moederszijde). Maar fraai is het allebei niet
(ik ben vreselijk, ik spreek eeen soort niet traceerbaar ABN met vleugjes veluws en plat haagsen ik doe keigoed mn best om vlaams te leren
)
giet wat cosmo's naar binnen en je hebt een tukkerpratende AKnynkequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...
Ik heb nooit ergens helemaal gepast zeg maar. Je bent pas een tukker als je geboren en getogen bent in twente, en ook echt twents kunt praten.
awel, ik ben fier op u zennequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
)
Jij woont naast Repelsteeltje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik spreek ABN en niemand raadt ooit waar ik vandaan kom.
china, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Dat lul je.... Je had je naam nog niet uigesproken of ik had je accent al getraceerd!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb netjes ABN geleerd van mijn ouders, alleen die o blijft moeilijk
uit je moederquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
klinkt anders redelijk Flevolandsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
echt, in vergelijking met wat je in twente hoort praat ik ABN.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke heeft inderdaad een vrij sterk accent.
Ja, vind je het gek als ik met halloooooo beginquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lul je.... Je had je naam nog niet uigesproken of ik had je accent al getraceerd!
Na 4 jaar in limburg, met veel brabantse vrienden zeg zelfs ik soms dat ik langs iemand zit, ipv naast iemand...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik dacht dus ook altijd dat niemand kon horen waar ik vandaan kwam... Tot ik mezelf erop betrapte dat ik niet 'helemaal niet' maar 'héél niet' zeg
Ik had je héél niet gezien, etc.
Gelukkig dat niemand dat herkent
ik begin een gesprek met hoi, en ik sluit tegenwoordig af met hoihoi, of hoihe..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek als ik met halloooooo begin![]()
Ik doe zo mn best. Als ik in de bus zit, moet ik tegenwoordig afstappenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na 4 jaar in limburg, met veel brabantse vrienden zeg zelfs ik soms dat ik langs iemand zit, ipv naast iemand...
Tss... foei foei foeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent. Maar fraai is het allebei niet
Ik ook, maar je blijft het horen. Zoals al gezegd door mij: niets mis mee. Gaat ook op voor Amsterdammers/Utrechters/Hagenezen/Rotterdammers/whatever.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef AKnynke het volgende:
echt, in vergelijking met wat je in twente hoort praat ik ABN.
Als ik heel eerlijk ben vind ik Twenten erg dom klinken. Ze praten vaak een beetje langzaam, wat daar niet aan bijdraagt..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tss... foei foei foei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Twents is een prachtig dialect en I'm proud to be a Tukker!
En ja, je kunt het best goed hooooooooooooooren dat ik uit Twente kom, maar boeiend.
Ik kan het prima horen als iemand uit Rotterdam of Den Haag of Amsterdam komt... boeiend... dat ben je nu eenmaal, mag je trots op zijn m.i.
Maar je hoeft het uiteraard niet extra aan te zetten of zo (wat wel eens gebeurd).
Liefje, twents klinkt afschuwelijk zeurderig en dankzij slechte ervaringen met tukkers (die gewoon plat gaan praten tegen elkaar terwijl jij de enige bent die het niet verstaatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tss... foei foei foei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Twents is een prachtig dialect en I'm proud to be a Tukker!
En ja, je kunt het best goed hooooooooooooooren dat ik uit Twente kom, maar boeiend.
Ik kan het prima horen als iemand uit Rotterdam of Den Haag of Amsterdam komt... boeiend... dat ben je nu eenmaal, mag je trots op zijn m.i.
Maar je hoeft het uiteraard niet extra aan te zetten of zo (wat wel eens gebeurd).
Jij en en je vrouw, die zitten naast elkaar te fokken, dat is pas schandalig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef latislos het volgende:
btw, wat zijn we voor een stelletje losers/nerds. Het is vrijdagavond en we zitten achter onze pc te fokken
True. Morgenavond weer een leuk feestje, dan gaan we weer sociaal doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef latislos het volgende:
btw, wat zijn we voor een stelletje losers/nerds. Het is vrijdagavond en we zitten achter onze pc te fokken
Ik zal hem nu terplekke bespringen. Mits hij sexy ondergoed aanheeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij en en je vrouw, die zitten naast elkaar te fokken, dat is pas schandalig.
Ik ga vroeg naar bed, morgenochtend vroeg weer rijles..Morgenavond stappen!
ROFLMAOquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Morgenavond weer een leuk feestje, dan gaan we weer sociaal doen
Wil je een neut?
have fun!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal hem nu terplekke bespringen. Mits hij sexy ondergoed aanheeft
Dat ligt echt aan de mensen waar je mee omgaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Liefje, twents klinkt afschuwelijk zeurderig en dankzij slechte ervaringen met tukkers (die gewoon plat gaan praten tegen elkaar terwijl jij de enige bent die het niet verstaat) ben ik geen fan...
Kan ik me iets bij voorstellen aangezien mijn pa leraar Nederlands was. Hij spreekt perfect, accentloos Nederlands. En dan leer je het een stuk beter dan wanneer je dat gebroken Nederlands hoort wat veel Twentenaren spreken. Ik heb wel degelijk een accent, maar dat is niet heel sterk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het is me overigens bij jou niet opgevallen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Twenten erg dom klinken. Ze praten vaak een beetje langzaam, wat daar niet aan bijdraagt..
Voormalig minister van Defensie Henk Kamp kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef AKnynke het volgende:
ooh.. nog een haaksbergenaar op tv, Bram Tankink.
Die praat pas twents!
Ja, daar wilde ik het ook nog even met je over hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
M'n ouders net over de telefoon verteld dat ik naar Rome ga volgende week. Alleen.
Daarna 10 minuten moeten aanhoren hoe gevaarlijk Rome is met de maffia en de 'gypsies' die nu vrij door de EU kunnen rondreizen.![]()
![]()
![]()
Da's na "Thomas Berge" misschien wel de bekendste persoon uit Haaksbergenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef AKnynke het volgende:
ooh.. nog een haaksbergenaar op tv, Bram Tankink.
Die praat pas twents!
Ik vind dat bij Kamp zo schattig klinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:23 schreef beunkster het volgende:
[..]
Voormalig minister van Defensie Henk Kamp kan er ook wat van.
'De Tooomaaahawk rakett'n'
'De troep'n in Al-Buutannaaaah'
![]()
![]()
Zo erg is het bij mij gelukkig niet
Wit ondergoed is niet per sse a-sexy... Zo'n leuk wit schiesser-boxertje met sportstrepen vind ik goed te doen.quote:
Ouders... *zucht*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
M'n ouders net over de telefoon verteld dat ik naar Rome ga volgende week. Alleen.
Daarna 10 minuten moeten aanhoren hoe gevaarlijk Rome is met de maffia en de 'gypsies' die nu vrij door de EU kunnen rondreizen.![]()
![]()
![]()
Vreeeeeeeeselijk (met langgerekte, platte e)...Die vent komt echt niet slim over!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:23 schreef beunkster het volgende:
[..]
Voormalig minister van Defensie Henk Kamp kan er ook wat van.
'De Tooomaaahawk rakett'n'
'De troep'n in Al-Buutannaaaah'
![]()
![]()
Zo erg is het bij mij gelukkig niet
Mits een goed gebruind lichaam. Anders vind ik wit niet echt sexy.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wit ondergoed is niet per sse a-sexy... Zo'n leuk wit schiesser-boxertje met sportstrepen vind ik goed te doen.
Let wel, sportstrepen. Dat is dus niet hetzelfde als remsporen
Van die halfwijde, niet stretchende met ruitjes zijn ook nog wel OK. Maar ik heb iig de mister van de ballenknijpers naar de leuke strakke boxertjes gekregenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mits een goed gebruind lichaam. Anders vind ik wit niet echt sexy.
Mr. Tilburg draagt trouwens wijde boxers. Dat vind ik zowieso a-sexy..
ballenknijpers...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die halfwijde, niet stretchende met ruitjes zijn ook nog wel OK. Maar ik heb iig de mister van de ballenknijpers naar de leuke strakke boxertjes gekregenGoed, huh
Ballenknijpers?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die halfwijde, niet stretchende met ruitjes zijn ook nog wel OK. Maar ik heb iig de mister van de ballenknijpers naar de leuke strakke boxertjes gekregenGoed, huh
Ik heb vandaag uit zelfbescherming maar een wat kuisere pyjama gekochtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ballenknijpers...![]()
Dat waren ook van die halfwijde, niet stretchende met ruitjes. Zo'n 4 in 1 pak ding. Terwijl wij altijd zo ons best doen met sexy setjes, leuke broekjes, etc. etc.
Als ik dat nou eens geloofde...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ballenknijpers?Daar ging de rest van mn libido voor deze maand
oh ja, dat hoort ook bij getrouwd zijn, in pyama slapen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit zelfbescherming maar een wat kuisere pyjama gekocht
Ow, dan moet ik eerst alle troep voor mijn kast opruimen, anders kan ik niet bij de nachtkleding komenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, dat hoort ook bij getrouwd zijn, in pyama slapen!
We verwachten veel logees de komende tijd, dus ik dacht, ik koop een leuk pyjamaatje, want je kunt moeilijk in je onderroek door het huis lopen als er mensen blijven slapen, vind ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, dat hoort ook bij getrouwd zijn, in pyama slapen!
Niks mis met autisten hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh over dwaas gesproken. ik moest mn moeder ergens heenbrengen, we zaten wat te praten en toen ineens noemde ze ex- vandaag een autist...ik, met een autist? Zie je t gebeuren? Maar ik was ook nog echt oprecht gekwetst
how sad. Ik weet niet of ik wel met iemand op zou kunnen schieten die autistische trekken vertoont, laat staan bijna 4 jaar een relatie hebben. *zucht* moeders...
ik ben zeer explosief, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoo moblo, wat een explosieve avatar
Dat heb ik gelukkig alleen als ik voor het slapen gaan in een drukke omgeving ben geweest (een feestje of uitgeweest oid)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:40 schreef octopussy het volgende:
MoBlo, je UI![]()
en ik vind het niet prettig om naakt te slapenstel je voor dat je ineens wakker wordt in een klaslokaal of op een feestje terwijl je de dekens van je afgeslagen hebt
Mi-Mu: I told you so! Handig he?quote:Ik heb ook gelijk naar Louis Widmer gevraagd en toen heb ik de wereld aan proefverpakkingen meegekregen!![]()
De zonnebrand SPF 20, handcrème, wasgel, reinigingsmelk, reinigingstonic, hydraterende fluide (die had jij toch DE?), hydro-active emulsie en een nachtcrème. Ik vind het nu al een tof merk.
ik slaap alleen maar helemaal naakt na sex. maar als ik zo in m'n eentje naar bed ga, dan slaap ik alleen in m'n onderbroekje. Ik vind iets over m'n bovenlijf zo vreselijk...daar draai ik teveel voor..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:40 schreef octopussy het volgende:
MoBlo, je UI![]()
en ik vind het niet prettig om naakt te slapenstel je voor dat je ineens wakker wordt in een klaslokaal of op een feestje terwijl je de dekens van je afgeslagen hebt
och ik heb altijd het idee dat autisme een glijdende schaal is en dat veel mannen net naar de autistische kant overslaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh over dwaas gesproken. ik moest mn moeder ergens heenbrengen, we zaten wat te praten en toen ineens noemde ze ex- vandaag een autist...ik, met een autist? Zie je t gebeuren? Maar ik was ook nog echt oprecht gekwetst
how sad. Ik weet niet of ik wel met iemand op zou kunnen schieten die autistische trekken vertoont, laat staan bijna 4 jaar een relatie hebben. *zucht* moeders...
ben ik de enige kloon-loze hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:41 schreef MoBlo het volgende:
dit is slechts een van mijn vele klonen
wel een toffe
Iedereen heeft wel wat autistische trekken (sommige mensen wat meer...) alleen niet bij iedereen is het even duidelijk op de voorgrond aanwezig. Maar hoe het bij mannen zit... Je ne sais pas. Ik snap ze nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
och ik heb altijd het idee dat autisme een glijdende schaal is en dat veel mannen net naar de autistische kant overslaan![]()
Of zeg ik nu weer wat heel erg fouts?
Naja dat is ook mijn nachtmerrie zeg maar. Het is me nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik slaap alleen maar helemaal naakt na sex. maar als ik zo in m'n eentje naar bed ga, dan slaap ik alleen in m'n onderbroekje. Ik vind iets over m'n bovenlijf zo vreselijk...daar draai ik teveel voor..
Maar, ik moet ok eerlijk zeggen dat ik niet vaak in een klaslokaal of op een feestje wakker word..
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik heb heerlijk met de mr in een kroegje gezeten, rosé nippend en sangriaslurpend en vooral veel pratend en luisterend...
soms kan ik hem wel opvreten
En ja ik heb drie keer gekeken of ik wel alle spelvauten eruit gehaald heb want typen is wat moeilijker dan een paar uur terug![]()
Nouja, het stomme is, ik weet dat ik dan midden in de nacht wakker wordt uit zo;'n naaktdroom en toch kruip ik elke keer weer zonder pyjama mijn bed in na zo;n feestjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Naja dat is ook mijn nachtmerrie zeg maar. Het is me nog nooit gebeurd![]()
Troel, ik droom ook vaak heel raar als ik in een drukke situatie ben geweest zoals een feestje
euhm.... nee maar t valt wel harder op de een of andere manierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]heb je net zoveel gedronken als op de meidenmeet?
Die heeft stefan nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:48 schreef octopussy het volgende:
ik wil ook mijn kwabjes verbergen die vrolijk naast me op bed gaan liggen als ik op mijn zij lig
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:50 schreef octopussy het volgende:
jwel...maar ik doe aan struisvogelpolitiek, want in een pyama zijn ze er gewoon niet
Nee, hier is er nog iemand zonder kloons.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ben ik de enige kloon-loze hier?
Lein, ik wacht nog steeds op die coole kloon van jou!
Nu nog even afwachten hoe het bevalt.quote:
Ja schat even afsluiten en dan kom ik...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:19 schreef wooptiedoo het volgende:
ah ben je hier wil je wel eens heel snel thuis komen muts
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja schat even afsluiten en dan kom ik...![]()
Oh ik zei "Kom ik"
Was misschien wel slim geweest om foto's en dergelijke te maken jaquote:
Dan moet je maar eerder reageren!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn vent af jah.
Hij reageert lekker niet meer want hij is met mij mee naar bed.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan moet je maar eerder reageren!![]()
Beertje???
Dat is zeker laf, maar ja het is wel de tendens van hedendaags..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:23 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Was misschien wel slim geweest om foto's en dergelijke te maken ja![]()
5 tegen 1 is gewoon laf
truste Poekie!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wacht, dan moet ik natuurlijk wel achter mijn laptop vandaan komen om ook echt naar bed te gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op naar tentamen. het is iig lekker zeilweer![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 07:19 schreef Den_Haag het volgende:
Goed bezig SOLlie
OK, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op naar tentamen. het is iig lekker zeilweer
Steerbeer, vandaag is de grote dag! Je wordt oom Steer, wat ik je brom![]()
Lukt je vast welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Verdorie ja, dat zou nog best eens kunnen.
Heb nog een uur om afwas weg te werken, kamer even te swifferen en nog wat boodschapjes te doen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 07:19 schreef Den_Haag het volgende:
Goed bezig SOLlie
Succes met je tentamen DHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op naar tentamen. het is iig lekker zeilweer![]()
En neuh geen Stolli, na mijn verjaardag kan ik geen wodka meer zien voorlopig![]()
Wel bier, en rosé en cola-vieux....AUWWWW![]()
Maar het was gewoonweg zo supergezellig en allemaal mensen gezien die ik al anderhalf jaar niet had gezien, en iedereen was helemaal blij om mij weereens te zien, ik werd heel de tijd geknuffeld enzo![]()
Ohh en binnenkort een keer poolen ook weer
Ohh en allemaal complimentjes over hoe goed ik er uit zie, helemaal happy en stralend zeiden ze...en ik van jahhh uhhh duhhh, ik ben niet voor niets zolang niet in Delft wezen stappen, heb gewoonweg het leukste vriendje ever nu, eindelijk eens geen klaploper en alles gaat gewoon eik best helemaal goed![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2008 11:25:57 ]
Have funquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, veel plezier ende succes allemaal vandaag! Wij springen in de auto naar Nederland
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Have funHeeft Los nou mijn foto's btw gekregen?
Ahh oké , was al even bang dat ik een verkeerde email had ingevoerd ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]maar hij heeft nog geen tijd gehad om ze te bewerken... Komt nog.
Anthraxx, ze doelt op de dieetclub, die schijnt op sterven na dood te zijn ofzo...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
En ik zie dat er mensen van een zinkend schip maar hierheen zijn gekomen?jolijt!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:06 schreef Faithy het volgende:
oh ja: fijne dag een ieder!!druk vakantie-voorbereidings dagje vandaag en een feestje vanavond, dus:
doeg! en een extra kus voor Lein
en CF
jeweetsch
godverdorie steer, ga afwassen, maak je nou niet druk om een geurtje. tis je zus....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
Is het raar als je het minst verleidelijke geurtje uit je collectie pakt als je zus langs komt?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
godverdorie steer, ga afwassen, maak je nou niet druk om een geurtje. tis je zus....
Agossiepossie toch!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
Maar zij heeft Tommy Girl op, niemand ruikt mij dadelijk meer
Niet echt een logische stap van een dieetclub topic naar een CUL topic waarbij er vooral over lekkere dingen gepraat wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anthraxx, ze doelt op de dieetclub, die schijnt op sterven na dood te zijn ofzo...
Goeie reden om onder de douche te springenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:04 schreef AKnynke het volgende:
blegh, ik trok net een blikje tonijn open, en kreeg de olie over me heen. gatsiedarrie, nu stink ik naar vis.
dat had ik vnamorgen vroeg al gedaan! maar, ik denk inderdaad zo nog maar een keer. Zeker omdat we straks foto's gaan maken! M'n vriendinnetjes en ik gaan nl. allemaal uit maastricht weg. Een naar munchen, een naar keulen, een naar utrecht, ik naar zweden, end e laatste is nog onbekend. Wel gek!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goeie reden om onder de douche te springen
Lekker toch, zo lang slapen?? Je had het nodig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemiddag, net wakkerIk slaap echt veel te lang. Iedereen een leuke dag gewenst.
FW, dat was een heftig nachtje voor je, hopenlijk heb je lekker geslapen
MK, dat was ook een heftig nachtje, maar dan leukGaaf dat het zo tof was.
Steer, je hoort je niet druk te maken over je uiterlijk als je zus komt! Maak jij je maar druk om het eten
Lein, hoi, ik ben wakker
Ja, maar te lang slapen is ook niet normaal. Ik wil eens normaal zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:08 schreef AKnynke het volgende:
Lekker toch, zo lang slapen?? Je had het nodig!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Die kokskutsen laat ik staan hè?
Dat is goed!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh dude, ik ga maandag als ik rapportbespreking heb vragen wanneer nou de herfstvakantie is
doe ik wel dan ff PM. Mocht ik Milou hebben berg iig alles waar ze zich artistiek mee kan uiten op muren hoog opquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Die kokskutsen laat ik staan hè?
je lijkt steer welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trutten vandaag met al mijn proefmonsters en maskertjes, olietjes en nagellakjes enzo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe ik wel dan ff PM. Mocht ik Milou hebben berg iig alles waar ze zich artistiek mee kan uiten op muren hoog op![]()
Verder kan ze niet veel kwaad
Ik gebruik geen lippenstift/make-up, behalve gisteraafquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
De bank is wit SOL. Wit. En heel duur. Ribben uit lijven. En het designporselein is allemaal eh, design. Dus daar zijn er niet altijd zo veel van. Ríbben! En de Jan des Bouvries-verf (I know) op de muur is niet meer te krijgen. Maar willen we wel graag zo houden. En de hoogglanskeuken is best gevoelig voor scherpe voorwerpen. Kinderspeeltjes en zo.
En oh, mijn belachelijk lelijke enorme Delfs blauwe vis is heel breekbaar. En was wel twee ribben. Een een half (die zwevende). En dan zou ik zeggen: de rest is yours, maar de man besteedt zijn ribben aan de apparatuur her en der. En de man heeft die ribben met liefde opgegeven, maar wil nog wel een tijdje van dat offer genieten. SOL, er hoeft maar één lipstick rond te zwerven en de bank is al verloren.
![]()
* Maar verder ben je welkom*
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo veel ribben als wij kwijt zijn, daar kan Cher niet tegenop.
Nou wat geylquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef AKnynke het volgende:
Zo. soep staat ook in de koelkast, salade is klaar. Straks nog even het toetje in elkaar flansen, en alles is klaar. Ik ben weer schoongedouched, even wat eten in de mik, en klaar om te gaan.
Kreeg zonet een belletje van Mr. Tilburg, en hij vertelde dat ie een piercing heeft laten zetten, in de schacht van z'n penis...
nee, ik ben d'r ook geen groot fan van geloof ik. Maar goed, eerst maar eens met eigen ogen zien...quote:
en voelen met je tongquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, ik ben d'r ook geen groot fan van geloof ik. Maar goed, eerst maar eens met eigen ogen zien...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef AKnynke het volgende:
Zo. soep staat ook in de koelkast, salade is klaar. Straks nog even het toetje in elkaar flansen, en alles is klaar. Ik ben weer schoongedouched, even wat eten in de mik, en klaar om te gaan.
Kreeg zonet een belletje van Mr. Tilburg, en hij vertelde dat ie een piercing heeft laten zetten, in de schacht van z'n penis...
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef AKnynke het volgende:
Wat een gek!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef AKnynke het volgende:
hij zegt dat ie het al bijna weer doet..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een gek!En daar kun je dus voorlopig niks meer mee aanvangen.
![]()
SOL, van een middagdut kun je enorm opknappen als je katerig bent, vind ik!
DE, we zijn een beetje verzamelaars van spullekes van jonge (industrieel/interieur) ontwerpers. Ik kan er niets aan doen.Er zijn minder patserige hobbies, toegegeven. Ik zal mij eens verdiepen in de kunst van het quilten .
Nee alles is net met het vuil mee en ik heb al drie stukken kussensloop in een kek patroontje aan een stukje van een oude blouse gequilt. Leuk dat het is! Quilting, where was it al my life?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:59 schreef DarkElf het volgende:
nee joh, verzamel lekker door... leuk juist
Dat bloeden uit de kut heb ik altijd geweigerd. Kom nou. Prehistorische nonsens en een evolutionaire schande. SHE, aan de spiraal meid!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb hoofdpijn, mijn maag zit in mijn keel, mijn energie-niveau is -30 en ik bloed uit mijn kut.
Kus,
Een anoniempje.
ach die bolle wang staat me ookwel schattigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
En SOL je moet gewoon de weekend tandarts bellen! Niet mee doorlopen joh!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb hoofdpijn, mijn maag zit in mijn keel, mijn energie-niveau is -30 en ik bloed uit mijn kut.
Kus,
Een anoniempje.
Ik weets.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat bloeden uit de kut heb ik altijd geweigerd. Kom nou. Prehistorische nonsens en een evolutionaire schande. SHE, aan de spiraal meid!
En voor nu lekker met een kruikje zitten mokken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weets.
Ben door alle consternatie mijn pil vergeten door te slikken. Spiraaltjes vind ik eng. Ik ben altijd bang geweest ongecodeerde signalen uit te zenden naar andere levensvormen op planeten die wij nog niet kennen.
Mij krijgen ze niet, HOOR JE ME!!!
Tijd voor mijn andere pilletje
spiraaltjes zijn een doffe ellendequote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weets.
Ben door alle consternatie mijn pil vergeten door te slikken. Spiraaltjes vind ik eng. Ik ben altijd bang geweest ongecodeerde signalen uit te zenden naar andere levensvormen op planeten die wij nog niet kennen.
Mij krijgen ze niet, HOOR JE ME!!!
Tijd voor mijn andere pilletje
Misschien heeft hij wel dienst!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzz ik heb echt pijn in mij bekAls ik op die kroon tik dan wordt het nog erger
Ik verlang naar mijn schatje van een tandarts
Bij mij was het inbrengen horror, 5-6 weken met vreslijke krampen zitten en stug doorbloeden heb het ding er zelf uitgehaald....nooit meer dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Het inbrengen was ehm, even slikken ja en ik verheug me niet op het weghalen, maar so far so good wat betreft geen gezeik meer iedere maand.
En zwanger ben ik sindsdien ook niet meer geworden en dat is in mijn geval dikke winst!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Mijn opa kwam net op msn omdat hij me zijn nieuwe schermafbeelding wilde laten zien. Een foto van hem en zijn vrouw op de scootmobiel.Ze zitten erbij alsof het Harleys zijn.
Ondertitel: Racemonster
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Lief dagboek,
Kus,
Een anoniempje.
Wat is daar patserig aan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
DE, we zijn een beetje verzamelaars van spullekes van jonge (industrieel/interieur) ontwerpers. Ik kan er niets aan doen.Er zijn minder patserige hobbies, toegegeven. Ik zal mij eens verdiepen in de kunst van het quilten .
De stiefmama van m'n schoonzus heeft drie spiraaltje-kindjesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef remlof het volgende:
Zo'n spiraaltje is wel een vreemd iets, ze weten nog steeds niet hoe het precies werkt, toch?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef remlof het volgende:
Zo'n spiraaltje is wel een vreemd iets, ze weten nog steeds niet hoe het precies werkt, toch?
Ik spreek ook ABNquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Waar in Amsterdam?quote:
pijp/centrumquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:15 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam?
* MuadDib komt uit de stadionbuurt en praat geen ABN
Ow, hoe dan? Eicellen of spermacellen die de weg kwijtraken door dat ding of iets dat voorkomt dat ze samensmelten?quote:
Het spiraaltje voorkomt innesteling van het bevruchtte eitje en volgens mij deed het ook nog iets met de zuurtegraad maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, hoe dan? Eicellen of spermacellen die de weg kwijtraken door dat ding of iets dat voorkomt dat ze samensmelten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |