Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Chill, DHheb je al bijna vakantie van Nyenrode?
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Troel het volgende:
Nee, ik ging in Enschede naar school naar het Ichthus
Heb trouwens daarvoor op Op den Akker gezeten
En ik zei toch dat ik niet zo oud was
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wist niet dat je er verstand van had, MiMu
Ik heb wel lesgegeven op die schoolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wel lesgegeven op die schoolOverigens: drie jaar jonger en op die school: dan moet je bij de zusjes Wissink in de klas gezeten hebben haast (een van de twee)
Grin, nietus!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
't Ichthus? Daar heb ik ook op gezeten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantie
Ben ik wel aan toe, zeker na de afgelopen 2 weken. veel stress.
Ook al gaat het nu weer top. Met een enorme slime en lekker huis muziek grotendeels binnendoor terug gereden naar Den Haag. zo lekker![]()
Jolien of Ellisquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Grin, nietus!
1994-2000 hiero (eerste 2 jaar gym, daarna 2 keer 3 havo en daarna havo afgemaakt)
En iedereen die in die tijd daar op school zat en weet van de valentijnsrozen, dat was o.a. door mij geregeld
Jolien!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Jolien of Ellis
Ellis heeft een zoontje van 4 (en is ook nog geen 30) en Jolien is goede vriendin van me
Jeps, op Edith Stein kun je Montessoriopleiding doen namelijkHeb op verschillende scholen in Haaksbergen het Anne Frank project gedraaid en daarbij lesgegeven
das shit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Cheers, Octo!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Nouja... die slijtersopleiding is de enige 'opleiding' die ik heb afgemaakt tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaan
Niet vanuit de leerlingenraad iigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.
Wat gigantisch grappigquote:
die speelde hockey toch? De namen moeten van ver weg komen, maar volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gigantisch grappig
Heb je dan ook bij Marijol in de klas gezeten
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die speelde hockey toch? De namen moeten van ver weg komen, maar volgens mij wel ja!
en een goede vriendin van jolien vroeger! Hoe ken jij al die mensen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:40 schreef Troel het volgende:
[..]
JaZe is beter bekend onder de naam Marisnol schijnt
Jolien is goede vriendin van mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en een goede vriendin van jolien vroeger! Hoe ken jij al die mensen?
Oh wacht, er gaat bij mij ook een belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:40 schreef Troel het volgende:
[..]
JaZe is beter bekend onder de naam Marisnol schijnt
Dit is werkelijk ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wacht, er gaat bij mij ook een belletje rinkelen.
Ja...dat denk ik wel. Ik had toen een vriendje uit Buurse, Nick H.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Jolien is goede vriendin van mijLeerde haar kennen toen ik in mijn eindexamen jaar zat en toen ze dus nog dagelijks naar Hengelo naar Montessori daar kachelde
Maarja, ik gok dat we elkaar dan ook wel in De Biester enzo zijn tegengekomen, ervanuitgaande dat jij op dezelfde leeftijd als Jolien uitging (ik was een laatbloeiertje wat uitgaan betreft toen nog, dat begon pas echt goed toen ik een 18 was (en Jo dus 15)
Maar t zijn geen kennissen hoor! Vage, oude klasgenootjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En wij hebben verder ook geen gezamenlijke kennissenzullen we ergens anders gaan pilzen?
hahaha. go you gang.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Niks d'r van. Ik heb ook niet lopen klagen toen er incrowd nagepraat werd over de diverse meets, nu zijn we tukkerincrowd aan het doen.
Een aantalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar t zijn geen kennissen hoor! Vage, oude klasgenootjes.
Spreken jullie nog wel eens iemand uit die tijd? Ik werkelijk waar nooit niet. Toen ik naar alska ging heb ik nooit echt moeite gedaan om contact te onderhouden, en dus bijna 0 mensen die ik nog ken bij m'n ouders...
Ik heb nog twee vriendinnen van toen met wie ik echt leuk contact heb en met wie het altijd vertrouwd voelt. De ene is min of meer mijn surrogaatzusje, de andere spreek ik minder vaak, maar dat is zo'n supertof wijfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Spreken jullie nog wel eens iemand uit die tijd? Ik werkelijk waar nooit niet. Toen ik naar alska ging heb ik nooit echt moeite gedaan om contact te onderhouden, en dus bijna 0 mensen die ik nog ken bij m'n ouders...
MiMu, lekker dierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Niks d'r van. Ik heb ook niet lopen klagen toen er incrowd nagepraat werd over de diverse meets, nu zijn we tukkerincrowd aan het doen.
Ja, ik ook, ik ook! (met een heeeele lange platte OOOOOO)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MiMu, lekker dier
Ik wil eigenlijk weten hoe je eruit ziet, PM eens een foto?
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schietenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ook! (met een heeeele lange platte OOOOOO)
check fotoboek! Staan vrij duidelijke foto's in..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:53 schreef Troel het volgende:
Ja, foto's ofzoIk wil weten of ik je nou ken of niet
ik spreek niemand meer van vroeger eigenlijk. Laatst nog iemand gevonden op LinkedIn. Nog poging gedaan voor een afspraak omdat hij in Den Haag werkte, maar dat is er niet meer van gekomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en op de meet vond je het nog wel zo schattig..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schieten
Klopt, had ik al gezien, maar MiMu heeft geen foto;s daar staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
check fotoboek! Staan vrij duidelijke foto's in..
Met cosmo's achter de kiezen vind ik alles schattigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en op de meet vond je het nog wel zo schattig..
Vandaar dat je soms zo boos naar me keek op de bruiloft van Leviquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, mijn ex zn ouders kwamen uit die regio dus hè. Ik kan dat accent wel schieten
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom zitten jullie niet in het tukkertopic eigenlijk?
Mm.. volgens mij klopt dat inderdaad dat je dat zei...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met cosmo's achter de kiezen vind ik alles schattig
Volgens mij zei ik trouwens dat het schattig is dat je accent sterker wordt naarmate je meer drinkt
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaar dat je soms zo boos naar me keek op de bruiloft van Levi
Ik ben in Amsterdam geboren, maar ben wel in Twente getogen en kan echt niet hele gesprekken in het Twents volgen, maar ik ben echt een tukker in hart en nieren hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...
Ik heb nooit ergens helemaal gepast zeg maar. Je bent pas een tukker als je geboren en getogen bent in twente, en ook echt twents kunt praten.
En bedankt, dat zijn nou juist de twee accenten die je bij mij hoort, twents en fries...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent of een fries (familie van moederszijde). Maar fraai is het allebei niet
(ik ben vreselijk, ik spreek eeen soort niet traceerbaar ABN met vleugjes veluws en plat haagsen ik doe keigoed mn best om vlaams te leren
)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent of een fries (familie van moederszijde). Maar fraai is het allebei niet
(ik ben vreselijk, ik spreek eeen soort niet traceerbaar ABN met vleugjes veluws en plat haagsen ik doe keigoed mn best om vlaams te leren
)
giet wat cosmo's naar binnen en je hebt een tukkerpratende AKnynkequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat ik me geen tukker voel. Geboren in frielsand, van 6 tot 16 in twente gewoond, daarna jaar nara buitenland, 1.5 jaar zwolle, en nu bijna 4 jaar maastricht...
Ik heb nooit ergens helemaal gepast zeg maar. Je bent pas een tukker als je geboren en getogen bent in twente, en ook echt twents kunt praten.
awel, ik ben fier op u zennequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
)
Jij woont naast Repelsteeltje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik spreek ABN en niemand raadt ooit waar ik vandaan kom.
china, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Dat lul je.... Je had je naam nog niet uigesproken of ik had je accent al getraceerd!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb netjes ABN geleerd van mijn ouders, alleen die o blijft moeilijk
uit je moederquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
klinkt anders redelijk Flevolandsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
echt, in vergelijking met wat je in twente hoort praat ik ABN.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke heeft inderdaad een vrij sterk accent.
Ja, vind je het gek als ik met halloooooo beginquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lul je.... Je had je naam nog niet uigesproken of ik had je accent al getraceerd!
Na 4 jaar in limburg, met veel brabantse vrienden zeg zelfs ik soms dat ik langs iemand zit, ipv naast iemand...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik dacht dus ook altijd dat niemand kon horen waar ik vandaan kwam... Tot ik mezelf erop betrapte dat ik niet 'helemaal niet' maar 'héél niet' zeg
Ik had je héél niet gezien, etc.
Gelukkig dat niemand dat herkent
ik begin een gesprek met hoi, en ik sluit tegenwoordig af met hoihoi, of hoihe..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek als ik met halloooooo begin![]()
Ik doe zo mn best. Als ik in de bus zit, moet ik tegenwoordig afstappenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na 4 jaar in limburg, met veel brabantse vrienden zeg zelfs ik soms dat ik langs iemand zit, ipv naast iemand...
Tss... foei foei foeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind: een tukkers accent. Maar fraai is het allebei niet
Ik ook, maar je blijft het horen. Zoals al gezegd door mij: niets mis mee. Gaat ook op voor Amsterdammers/Utrechters/Hagenezen/Rotterdammers/whatever.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef AKnynke het volgende:
echt, in vergelijking met wat je in twente hoort praat ik ABN.
Als ik heel eerlijk ben vind ik Twenten erg dom klinken. Ze praten vaak een beetje langzaam, wat daar niet aan bijdraagt..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tss... foei foei foei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Twents is een prachtig dialect en I'm proud to be a Tukker!
En ja, je kunt het best goed hooooooooooooooren dat ik uit Twente kom, maar boeiend.
Ik kan het prima horen als iemand uit Rotterdam of Den Haag of Amsterdam komt... boeiend... dat ben je nu eenmaal, mag je trots op zijn m.i.
Maar je hoeft het uiteraard niet extra aan te zetten of zo (wat wel eens gebeurd).
Liefje, twents klinkt afschuwelijk zeurderig en dankzij slechte ervaringen met tukkers (die gewoon plat gaan praten tegen elkaar terwijl jij de enige bent die het niet verstaatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:10 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tss... foei foei foei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Twents is een prachtig dialect en I'm proud to be a Tukker!
En ja, je kunt het best goed hooooooooooooooren dat ik uit Twente kom, maar boeiend.
Ik kan het prima horen als iemand uit Rotterdam of Den Haag of Amsterdam komt... boeiend... dat ben je nu eenmaal, mag je trots op zijn m.i.
Maar je hoeft het uiteraard niet extra aan te zetten of zo (wat wel eens gebeurd).
Jij en en je vrouw, die zitten naast elkaar te fokken, dat is pas schandalig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef latislos het volgende:
btw, wat zijn we voor een stelletje losers/nerds. Het is vrijdagavond en we zitten achter onze pc te fokken
True. Morgenavond weer een leuk feestje, dan gaan we weer sociaal doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef latislos het volgende:
btw, wat zijn we voor een stelletje losers/nerds. Het is vrijdagavond en we zitten achter onze pc te fokken
Ik zal hem nu terplekke bespringen. Mits hij sexy ondergoed aanheeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij en en je vrouw, die zitten naast elkaar te fokken, dat is pas schandalig.
Ik ga vroeg naar bed, morgenochtend vroeg weer rijles..Morgenavond stappen!
ROFLMAOquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Morgenavond weer een leuk feestje, dan gaan we weer sociaal doen
Wil je een neut?
have fun!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zal hem nu terplekke bespringen. Mits hij sexy ondergoed aanheeft
Dat ligt echt aan de mensen waar je mee omgaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Liefje, twents klinkt afschuwelijk zeurderig en dankzij slechte ervaringen met tukkers (die gewoon plat gaan praten tegen elkaar terwijl jij de enige bent die het niet verstaat) ben ik geen fan...
Kan ik me iets bij voorstellen aangezien mijn pa leraar Nederlands was. Hij spreekt perfect, accentloos Nederlands. En dan leer je het een stuk beter dan wanneer je dat gebroken Nederlands hoort wat veel Twentenaren spreken. Ik heb wel degelijk een accent, maar dat is niet heel sterk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het is me overigens bij jou niet opgevallen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Twenten erg dom klinken. Ze praten vaak een beetje langzaam, wat daar niet aan bijdraagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |