tofquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh uh![]()
![]()
Met NL ben ik al klaarAlleen moet ik ieder jaar rond 10 december ff een rondje maken omdat er meestal door het hele land heen weer een paar nieuwe geopend worden (zoals onlangs nog Gaanderen bij jou in de buurt)
14.gifquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef JortK het volgende:
Ik zal straks wel even de oude topics ook maar weer bij gaan werken
valt mij ook heel erg mee vandaagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En weer terug, best aardig weer geworden nog
Hele dag zon hierquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En weer terug, best aardig weer geworden nog
Dan heb ik wel tot 3 uur binnen gezeten. Is werken toch nog ergens goed voor.quote:
* Papierversnipperaar alweer jaloers is.quote:
Aaahwquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar alweer jaloers is.
ik ben nog helemaal niet buiten geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb ik wel tot 3 uur binnen gezeten. Is werken toch nog ergens goed voor.
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nog helemaal niet buiten geweest
ik had gewoon van alles te doen binnenshuis, dus wat moet je dan buiten hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Je moet alleen naar buiten als het moet of als het leuk is.
moet je doen!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik jkan wel een flash_museum gaan beginnen of zo![]()
Goed idee welquote:
foto's op maken sinds een jaar of 6. Steeds nieuwe camera kopen, betere resolutie, meer geheugen nodig, etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:28 schreef OA het volgende:
Wat moet je met zoveel 'zooi'?
Jij senseoot alleen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:34 schreef OAdin het volgende:
[..]
Kom jij eens heel snel beneden op de bank zitten!
Zodoende...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foto's op maken sinds een jaar of 6. Steeds nieuwe camera kopen, betere resolutie, meer geheugen nodig, etc.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:34 schreef OAdin het volgende:
[..]
Kom jij eens heel snel beneden op de bank zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |