die + reasonquote:Op zondag 13 juli 2008 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo doei jongens en tot nooit meer ziens ik g naar het toetsenisten topic![]()
of max 5 Hier downloadable
ik heb een klokje, gamegeval, internet toegang, mp3 speler en fotocamera in 1, en ohja, je kan er nog mee bellen (en sms'en) schijntquote:Op zondag 13 juli 2008 12:11 schreef Cynic het volgende:
Daar heb je toch een telefoon voor?
Ik bel er in ieder geval amper mee
morgen jij een pakje op de postkoets gooien!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Weer terug van weekend weg
Eerst nachtje werken, reageer morgen wel
Tofquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Under_Score het volgende:
vandaag begonnen als lead gitarist bij een lokaal bandjealleen maar eigen nummers dus dat is mooi meegenomen. alleen live een solo verzinnen op improvisatie is best lastig vooral als je jezelf niet echt goed hoort.
maar het heeft potentie
Bijna Mellon Collie and the Infinite Sadness (De intro/het nummer, niet het album). Maar nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot zover mijn kunsten in de 1e dag als toetsenist
http://media.putfile.com/asdf-73kras kras
Gevoel erin brengen komt nog, eerst zorgen dat ik de goeie noten raak
Ja vandaar het "kras kras" ook hequote:Op zondag 13 juli 2008 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dat is gewoon My Immortal van Evanescence.
Jij vleermuis!
Die van mij was alleen geen 80 euroquote:
Wat ik al zei, Mellon Collie and the Infinite Sadness. Of Mary has a little lamb.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar afijn. Weten jullie nog wat leuke simpele pianoliedjes![]()
![]()
Yann Tiersen is altijd wel tof.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Owja die is mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yann Tiersen is altijd wel tof.
Bijvoorbeeld: Comptine d'un autre été: L'après midi
Kijk, nu kunnen we praten!! O ja en die chick van paramore die mag er ook zijn.....quote:
U2 - octoberquote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Klopt maar het knopje zit behoorlijk los.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Aresdreams het volgende:
pull is tot daar aan toe, maar er af is wat anders he
Kan ik daarmee wel RHCP spelen? ik merk soms dat niet elke wahwah het zelfde geluid geeft (tsja natuurlijk) maar de ene is minder wah dan de andere zeg maar.quote:
Ik heb zelf een zwarte Epiphone Les Paul Special II. Ik heb hem ook als beginners gitaar gekocht voor 200,- . Dat is nu een half jaar geleden en ik ben er nog steeds erg blij mee. Voor dat geld is het echt een fijne gitaar! Ook andere gitaristen die ik ken (incl mijn gitaar leraar) zijn het met mij eens dat het een prima gitaar is. (in tegenstelling tot de instap modellen bij squier)quote:Op zondag 13 juli 2008 02:38 schreef emokid het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de Epiphone Les Paul "Special II" modellen? Het zijn de budgetmodellen die je al voor 140 kunt krijgen hier en daar. Ik speel nu een tijdje al akoestisch en wil binnenkort een nieuwe elektrische aanschaffen maar wil per se een les Paul (vraag niet waarom).
Nu heb ik dus ook iets met de Les Paul in cherry sunburst, ik wil per se deze als mij eerste gitaar halen maar de goedkoopste die ik kon vinden was de Epiphone Les Paul Standard Plus voor 399,-!
Nu is dit als eerste gitaar best duur dus ging ik kijken naar de Special II modellen die wat minder mooi zijn maar ook wat minder uitgebreid. Ik zal als beginner misschien niet veel merken van de ontbrekende tuners en dergelijke. Ik weet alleen niet of het verstandig is om gelijk voor die Standard Plus te gaan gezien dat eigenlijk wel de ultieme gitaar is die ik wil maar ook wat kost, ik denk dat ik met versterker en al erbij bijna op 500 kom.
Iemand tips? Ik weet dat ik misschien met een squier kan beginnen of iets dergelijks maar vind ze stiekem lelijk. Als er een andere gitaar is waarmee ik beter uit de voeten kan hoor ik het graag (wel een les paul uiteraard).
Ow en daarnaast heb ik genoeg namaakmodellen(1,2 en 3) gezien die de mooie cherry sunburst look hadden van het merk Jack&Danny, alleen werd dat me sterk afgeraden om geen reden en zou eigenlijk wel willen weten waarom.
Yep, erg goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone is gewoon goede shit. Punt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |