WTF, dan ruik ik liever de geur van verschraald bierquote:
Of gewoon eens een keertje schoonmaken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:45 schreef zovty het volgende:
Als je last hebt van de geur van verschraald bier en zweet kun je ook een emmer diaree op de bar zetten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt top.
Hahaha staat die anti-rok brigade alsnog in de rook
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zin om te pijpen in een horecagelegenheid!
edit: Ik bedoel pijp roken dan heDat heet ook zo.
Ook prima, noem ik jou Paulus vanaf nu, ok? De rest volgt dan wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:56 schreef Scaurus het volgende:
Taal evolueert. Eerst was het verschaald, maar nu wordt het verschraald. De Dikke zal wel volgen in twintig jaar.
of wietrook...quote:
Zoek jij even een luchtje dat iedereen lekker vindt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
dan kun je toch ook een lekker luchtje gebruiken ipv sigaretten rook
nou sigarettenlucht is dat zeker nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoek jij even een luchtje dat iedereen lekker vindt.
Alcohol verbieden!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:07 schreef yvonne het volgende:
Doen ze inEngeland al tijden, sinds dat rookverbod.
De geur van zweet en bier viel wel mee, de enorme putlucht van ondergezeken plees, was veel erger
Toen viel het pas op hoe weinig mensen nog kunnen richten als ze een biertje ophebben
Ehm, nee, dat is geen oplossing... Dan krijg je illegale handel op de straat enzow...quote:
Of schoonmaken en goed ventileren, maar dat zou misschien een iets te logische oplossing zijn...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:41 schreef CasB het volgende:
Tja, je kan ook gewoon wierrook gebruiken.
En andere lucht ook niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou sigarettenlucht is dat zeker niet
De meeste mensen in de horeca vinden rook gewoon lekker. Waarom zoek je geen intratuin om uit je dak te gaan op zaterdagavond i.p.v. normale mensen lastig te vallen met je gezeur?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
dan kun je toch ook een lekker luchtje gebruiken ipv sigaretten rook
Ho ho, dat is niet zo, ik zou toch echt liever wat anders ruiken dan rooklucht hoor, het was gewoon dat het er eenmaal bij hoorde en dat accepteerde je gewoon, maar om nu te zeggen dat het lekker ruikt, nou nee... Als je dat écht lekker vindt ruiken moet je je misschien toch eens afvragen hoe verslaafd je eigenlijk wel niet bent. En ja, heel af en toe steek ik ook wel eens een sigaretje op, maar alleen als ik daar ook echt zin in heb. Lekker ruiken doet het echter nooit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste mensen in de horeca vinden rook gewoon lekker. Waarom zoek je geen intratuin om uit je dak te gaan op zaterdagavond i.p.v. normale mensen lastig te vallen met je gezeur?
dat kan ik ook aan jou gaan vragen... maar om op jou niveau te blijven; ik vind dat ze uitlaatgasaroma moeten gaan verspreiden, dat vindt iedereen lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste mensen in de horeca vinden rook gewoon lekker. Waarom zoek je geen intratuin om uit je dak te gaan op zaterdagavond i.p.v. normale mensen lastig te vallen met je gezeur?
Ik dwing antirokers niet om zich aan te passen. Ze mogen van mij op hun manier plezier hebben, maar ze willen persé in de rook staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat kan ik ook aan jou gaan vragen...
Ja laten we dat eens doen!quote:maar om op jou niveau te blijven; ik vind dat ze uitlaatgasaroma moeten gaan verspreiden, dat vindt iedereen lekker
Ik ben nog niet verslaafd, ik ben pas 1 juli begonnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ho ho, dat is niet zo, ik zou toch echt liever wat anders ruiken dan rooklucht hoor, het was gewoon dat het er eenmaal bij hoorde en dat accepteerde je gewoon, maar om nu te zeggen dat het lekker ruikt, nou nee... Als je dat écht lekker vindt ruiken moet je je misschien toch eens afvragen hoe verslaafd je eigenlijk wel niet bent. En ja, heel af en toe steek ik ook wel eens een sigaretje op, maar alleen als ik daar ook echt zin in heb. Lekker ruiken doet het echter nooit.
ja dat deed je wel, want als "wij" uit wilden moesten we in "jouw" rook staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dwing antirokers niet om zich aan te passen. Ze mogen van mij op hun manier plezier hebben, maar ze willen persé in de rook staan
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt top.
Hahaha staat die anti-rok brigade alsnog in de rook, en valt het ook niet op als er stiekum wel gerookt wordt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verslaafd, ik ben pas 1 juli begonnen.
Dat moest helemaal niet, je kon gewoon naar intratuin op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat deed je wel, want als "wij" uit wilden moesten we in "jouw" rook staan
neequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:46 schreef J.Herrer het volgende:
Gewoon alle cafe's sluiten, heb je nergens meer last van
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
neemaar waar moet ik dan heen op een zaterdagavond
naar de disco met al die josti's van tegenwoordig zeker
Groningenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Puik idee, dat houdt gespuis zoals jij er prima buiten
Zoek gewoon een fatsoenlijke club op, als je een beetje zoekt vind je er vast een waarvan het publiek beter bij jou past.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
neemaar waar moet ik dan heen op een zaterdagavond
naar de disco met al die josti's van tegenwoordig zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |