abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60071520
Ik snap de hype ook niet echt,het enige wat ik lees is dat je zo ''eindeloos'' kunt emailen en internetten,en het drie-dimensionale effect op het toestel.
Het schijnt niemand wat te schelen dat de camera voor mobiel-begrippen uit de steentijd komt,ik heb er nu een met 5MP en ik ga ECHT niet weer omlaag ermee.
Ik wacht gewoon op de volgende nokia.
  zondag 13 juli 2008 @ 10:59:11 #77
71115 Rnej
I walk the line
pi_60071606
quote:
Op zondag 13 juli 2008 04:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

99% van de consumenten kan dit allemaal geen moer interesseren.
En voorderest is het gewoon een kick dingetje

Maarja als jij allemaal vage redenen moet quoten om je zo maar 'van het systeem' af te zetten. Doe je ding

Sukkel
idd, de meeste mensen gaan bellen en smsen met de iphone en dat is t wel...

en t meeste van die foutjes zijn allemaal met firmware op te lossen, en apple kennende, gaan ze dat op korte termijn wel doen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2008 @ 11:06:11 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60071672
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:19 schreef borbit het volgende:
Op een aanraakscherm dat je met 2 vingers tegelijkertijd kan aanraken is er helemaal niks nieuws. Zelfs me pocket pc uit 2002 is zonder stylus te bedienen.

Het is duidelijk dat je niet of nauwelijks met het touch screen van een iphone gewerkt heb. Het is namelijk revolutionair anders.
pi_60071679
quote:
Op zondag 13 juli 2008 04:07 schreef Agiath het volgende:

[..]

99% van de consumenten kan dit allemaal geen moer interesseren.
En voorderest is het gewoon een kick dingetje
99%?
Als ik zo de algemene opinie pijl lijkt me dat een erg onwaarschijnlijk percentage.
De dingen die ik (of iig mijn bron) aankaart zijn in mijn optiek valide argumenten om dat geval maar te laten liggen.
Vooral tegen de prijs van dat ding... 2 jarig abonnement van 65 knaken en dan nog 20 euro moeten betalen. bijzahlen.
Nee doe mij dan maar een goedkopere HTC, die kan al die meuk allemaal wel.

Maargoed, ik geil dan ook niet direct op apparaten waar een apple logo op staat zoals veel van dat koopvee wel doet.
quote:
Maarja als jij allemaal vage redenen moet quoten om je zo maar 'van het systeem' af te zetten. Doe je ding

Sukkel
Oh zo werkt het iphone publiek.
Gewoon ontkennen dat dat ding gehandicapt is op veel punten en iedereen die de punten kan aankaarten/relevant vind is een sukkel.
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 11:07:22 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_60071687
Ach al die snufjes op zo'n Iphone zijn leuk in het begin, maar na een tijdje gebruik je hem inderdaad waarschijnlijk alleen nog maar om te bellen, sms'en en misschien af en toe een foto te maken.

Ik doe al een paar jaar met mijn Nokia 6600 en die bevalt nog steeds prima. Als deze kapot gaat koop ik gewoon weer een Nokia.

Ik vind die Iphone er trouwens maar kinderachtig uitzien met al die plaatjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2008 @ 11:11:26 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60071734
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

99%?
Als ik zo de algemene opinie pijl lijkt me dat een erg onwaarschijnlijk percentage.
De dingen die ik (of iig mijn bron) aankaart zijn in mijn optiek valide argumenten om dat geval maar te laten liggen.
Vooral tegen de prijs van dat ding... 2 jarig abonnement van 65 knaken en dan nog 20 euro moeten betalen. bijzahlen.

Maargoed, ik geil dan ook niet direct op apparaten waar een apple logo op staat zoals veel van dat koopvee wel doet.
[..]

Gewoon ontkennen dat dat ding gehandicapt is op veel punten en iedereen die de punten kan aankaarten/relevant vind is een sukkel.
Je punten zijn alleen van de 1st gen iphone. Zo is bv bij de iPhone 3G geen convertor meer nodig en past elke standaard headset.

Overigens paste in mijn iPod touch ook gewon een creative headset, maar ik weet eerlijk gezegd niet of de aansluiting op de touch afwijkt van de iphone.
  zondag 13 juli 2008 @ 11:11:45 #82
71115 Rnej
I walk the line
pi_60071742
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

99%?

[..]

Gewoon ontkennen dat dat ding gehandicapt is op veel punten en iedereen die de punten kan aankaarten is een sukkel.
elke smartphone is gehandicapt op veel punten, ik ben er nog geeneen tegengekomen die alles deed wat ik wil op de juiste manier (en dan ook nog ns snel)

voor veel mensen doet die iphone prima waar ie voor gemaakt is, snel, mooie, makkelijke interface.. etc.

ik ga niet lopen verklaren dat het ding perfect is, ik ben ook geen apple sletje (ik heb EN een windows EN een mac compu... die mac veegt trouwens de vloer aan met de windows bak met betere specs... maargoed)

maar de iphone is geen rampzalig slechte foon
hij ziet er leuk uit, doet goed waar ie voor gemaakt is, zitten leuke speeltjes op...

en 99% van de mensen die geld over hebben.... die kopen gewoon de wannahave.. en dankzij apples briljante marketing kan het ze weinig schelen dattie gehandicapped is ... maar dat is dus blijkbaar geen reden om hem niet te kopen

(kan je t wel niet mee eens zijn, maar waarom staat de lijnbaan 's nachts om 12 uur vol? niet omdat het zo'n mooie winkelstraat is, denk ik )

persoonlijk vind ik veel van die handicaps niet relevant voor mijn telefoongebruik... maargoed...
pi_60071943
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je punten zijn alleen van de 1st gen iphone. Zo is bv bij de iPhone 3G geen convertor meer nodig en past elke standaard headset.

Overigens paste in mijn iPod touch ook gewon een creative headset, maar ik weet eerlijk gezegd niet of de aansluiting op de touch afwijkt van de iphone.
Zijn al die andere dingen ook toegevoegd inmiddels dan? Want die hoofdtelefoonaansluiting is maar 1 punt en is voor mij gelijk het minst interessant.
Dingen als bluetooth gebruiken voor bestandsoverdracht, als mdm gebruiken, meuk als msn.
En dat je niet op een fatsoenlijke manier attachments kan toevoegen in je e-mail of bestanden browsen vind ik ook wel vrij lame.
Dit zijn iig dingen die ik persoonlijk op een relatief regelmatige basis wel doe.
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:11 schreef Rnej het volgende:

[..]

elke smartphone is gehandicapt op veel punten, ik ben er nog geeneen tegengekomen die alles deed wat ik wil op de juiste manier (en dan ook nog ns snel)
Daar heb ik anders andere ervaringen mee.
En soms gaan dingen niet altijd even soepel nee, maar bij de iphone ontbreekt gewoon een heel legio aan in mijn optiek basisfuncties die je overal in terugvind in elke tel. Inclusief de Nokia 6300 die ik heb gekocht voor 150 euro een half jaar terug.
quote:
voor veel mensen doet die iphone prima waar ie voor gemaakt is, snel, mooie, makkelijke interface.. etc.

ik ga niet lopen verklaren dat het ding perfect is, ik ben ook geen apple sletje (ik heb EN een windows EN een mac compu... die mac veegt trouwens de vloer aan met de windows bak met betere specs... maargoed)

maar de iphone is geen rampzalig slechte foon
hij ziet er leuk uit, doet goed waar ie voor gemaakt is, zitten leuke speeltjes op...
Laat apple dan duidelijk zijn welke richting ze op willen met dat ding? Ze verkopen als hemel op aarde wat alle mobiele apperatuur overbodig maakt. Dat is met al die aandachtpunten die ik aankaart absoluut niet het geval.
Het heeft de prijs van een gemiddelde PDA, functioneel echter ben je met een HTC beter af. Vooral als je enigsinds op mij lijkt.
Dus in die zin schiet apple alleen een het publiek aan dat gatget geil is en geld over heeft. Volgens mij is dat niet zo handig en had je het publiek fiks wat groter kunnen maken door die relatief simpele basisfuncties er in te steken.
quote:
en 99% van de mensen die geld over hebben.... die kopen gewoon de wannahave.. en dankzij apples briljante marketing kan het ze weinig schelen dattie gehandicapped is ... maar dat is dus blijkbaar geen reden om hem niet te kopen

(kan je t wel niet mee eens zijn, maar waarom staat de lijnbaan 's nachts om 12 uur vol? niet omdat het zo'n mooie winkelstraat is, denk ik )

persoonlijk vind ik veel van die handicaps niet relevant voor mijn telefoongebruik... maargoed...
Ik vind ze dus wel relevant en voor mij is het de reden om dat ding maar te laten liggen.
Ik blijf het ontbreken van die mogelijkheden (of je ze nou gebruikt of niet) een behoorlijke misser vinden voor een telefoon die het laatste in technologie moet voorstellen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2008 @ 11:43:12 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60072064
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zijn al die andere dingen ook toegevoegd inmiddels dan? Want die hoofdtelefoonaansluiting is maar 1 punt en is voor mij gelijk het minst interessant.
Net noemde je het nog epic Maar ik weet het niet, want ik heb geen iPhone. Wat ik wel weet is dat apple software enorm snel evolueerd. Voorbeeldje, OSX 10.5 Leopard kwam een half jaar later uit dan Vista. Maar terwijl alle windows klanten nog met smart op SP1 zaten te wachten zat Leopard al op 10.5.2 en waren de grootste problemen (die je altijd treft bij de uitrol van zulke grote projecten) opgelost. Ik gok dus zomaar dat de meeste problemen in 1.1.4 voor iPhone wel opgelost zullen zijn. Maar dat is dus een gok.
pi_60072076
Ik heb al een zeer goede telefoon (Sony Ericsson W850i), dus ik hoef zeker geen iPhone... Bovendien is mijn mp3-speler kapot gegaan, en daarom heb ik een iPod Touch 32 GB gehaald, die voor 350 euro in de aanbieding was bij de Media Markt

350 euro en dan ben ik klaar... Ik kan met die twee apparaten alles wat de iPhone ook kan, alleen dan (veel) beter en meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2008 @ 11:45:16 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60072094
Overigens lijkt het me sterk dat je nu niet op een eenvoudige manier attachements kan toevoegen met exchange pushmail support.
pi_60072102
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef Thy... het volgende:
Het is toch knap als bedrijf om zo'n goede marketingafdeling te hebben dat zelfs het Journaal gratis reclame voor je maakt.
pi_60072333
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Net noemde je het nog epic Maar ik weet het niet, want ik heb geen iPhone. Wat ik wel weet is dat apple software enorm snel evolueerd. Voorbeeldje, OSX 10.5 Leopard kwam een half jaar later uit dan Vista. Maar terwijl alle windows klanten nog met smart op SP1 zaten te wachten zat Leopard al op 10.5.2 en waren de grootste problemen (die je altijd treft bij de uitrol van zulke grote projecten) opgelost. Ik gok dus zomaar dat de meeste problemen in 1.1.4 voor iPhone wel opgelost zullen zijn. Maar dat is dus een gok.
Epic designfout idd.
Apple kan wel snel troubles oplossen, maar de vraag is natzurlich of ze die functies die ik aankaart zien als issues gewoon iets dattie niet kan.
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens lijkt het me sterk dat je nu niet op een eenvoudige manier attachements kan toevoegen met exchange pushmail support.
Ja, daar dacht ik ook aan maar die gozer schrijft het toch echt. Gezien hij meer apple producten heeft ga ik er niet van uit dat hij met dat artiekel er op uit is om de iphone moedwillig te bashen. Ik lees het als iemand die teleurgesteld is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juli 2008 @ 12:34:55 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60072782
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

Epic designfout idd.
Apple kan wel snel troubles oplossen, maar de vraag is natzurlich of ze die functies die ik aankaart zien als issues gewoon iets dattie niet kan.
[..]

Ja, daar dacht ik ook aan maar die gozer schrijft het toch echt. Gezien hij meer apple producten heeft ga ik er niet van uit dat hij met dat artiekel er op uit is om de iphone moedwillig te bashen. Ik lees het als iemand die teleurgesteld is.
Maar dat is gebaseerd op de 1st gen iPhone. Toen was er nog geen pushmail
  zondag 13 juli 2008 @ 19:52:57 #90
221479 Het_is_friet
Het is friet!
pi_60081344
Het is friet!
Het is friet, geen patat!
  FOK!fotograaf zondag 13 juli 2008 @ 20:50:57 #91
145146 Andyy
pi_60082717
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke phone heeft GEEN agenda dan? Zelfs mijn samsung C260 die drie drollen kost heeft er eentje.
iPod ok. maar hmmm 't blijft behelpen.
fotocamera, nah, je digicamera is wel zo mooi.
filmpjes kijken kan toch echt beter op een normale computer.
ooit is van sarcasme gehoord ?
pi_60082802
De iPhone is gewoon bedoeld als een smartphone voor 95% van de bevolking. De meeste kritiek op dat ding komt van de overige 5%. Deze groep tref je voornamelijk aan op sites als tweakers.net... ik laat verder in het midden wat voor mensen dat zijn.
pi_60082846
Ik constateer een nieuwe hype.

De "anti - anti-hyper" hype
pi_60095888
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef dottinator het volgende:
De iPhone is gewoon bedoeld als een smartphone voor 95% van de bevolking. De meeste kritiek op dat ding komt van de overige 5%. Deze groep tref je voornamelijk aan op sites als tweakers.net... ik laat verder in het midden wat voor mensen dat zijn.
Je kan ook stellen dat er een hele hoop fanboys zijn die moeite hebben met het accepteren van de kritiek die er is en daarom achterlijke drogredenen bedenken als dat.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:02:07 #95
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60095919
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik constateer een nieuwe hype.

De "anti - anti-hyper" hype
Wat een kuthype!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo