Dat moet 'm zijn ja. Bedankt!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Zelig?
Max 10 jaar oud, denk een jaar of 8.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:27 schreef Fokski het volgende:
Als je meer informatie had dan kan je met imdb alles vinden. Hoe oud was de film ongeveer
Dat weet ik ook niet meer, maar de voertaal was er Spaans en het was geen Argentinnie dus ik denk Peru/Ecuador of misschien zelfs wel in Midden-Amerika (Honduras bv) daar het er behoorlijk tropich uitzag.quote:naar welk Zuid-Amerikaans land zijn ze gegaan.
Die jongen is helemaal in elkaar geslagen en ik meen dat dat meisje 'het' moest doen met de kapitein.quote:Wat voor specifieke nare dingen?
Ook dat kan ik niet zo zeggen, het was duidelijk dat het geen blockbuster was maar het zag er toch wel gelikt uit dus het zou best in een bioscoop te zien zijn geweest in Frankrijk.quote:Was het een TV-film of een bioscoopfilm (makkelijk te herkennen aan de stijl) ect.
La sconosciuta? Heb je wellicht niet iets meer informatie, want nu blijft het vooral bij gokkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek de titel van een film die (volgens mij) net op dvd is uitgekomen.
Het is een italiaans gesproken film en volgens mij een thriller..
Iemand enig idee welke film ik bedoel?
Hey ja bedankt!quote:Op maandag 17 november 2008 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
National Treasure: Book of Secrets is dat en het is Justin Bartha die het zegt.
Meer op Brendan Fraserquote:Op maandag 17 november 2008 13:30 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hey ja bedankt!
Toch lijkt hij verdomd veel op Joaquin in de reclame
Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.
De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.
Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.
En die ontbijtscene is het begin van het verhaal.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Alles behalve de ontbijtscene = Final Destination 2
Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:03 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik zoek een film die waarschijnlijk in de jaren 90 of begin 21e eeuw is gemaakt.
Het gaat in elk geval om een man en een vrouw. Die man is volgens mij eerst vrienden met de vrouw maar na een tijdje krijgen ze een soort relatie. Uiteindelijk, rond het einde van de film zitten ze ergens in een parkeergarage ofzo. Daar zegt de vrouw dat de man niet op haar 'level' zit of zoiets. De vrouw zit op dat 'level' omdat zij weet dat de man dus weet dat zij op dat 'level' zit. Die man zegt dan dat hij het begrijpt en nu dus ook op haar 'level' zit, maar dan zegt de vrouw dat het te laat is.
Aan het einde van de film heeft de man een baard gekregen en is hij striptekenaar geworden die een strip over het bovenstaande gemaakt heeft. Hij komt dan de vrouw weer voor heel even tegen.
Niemand?quote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Fompe het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.
Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.
Bedankt voor jullie hulp!
White Noise 2: The Lightquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.
De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.
Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.
Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?
@alwaysthebest en goro bedankt voor de link naar dit topic
Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.quote:Op zondag 23 november 2008 01:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohh, dat klinkt zo bekend... maar kom er niet op.
Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...quote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef JacobvanderSteen het volgende:
[..]
Weet je misschien wie een van de acteurs was? Als je dat al weet kan ik het makkelijk opzoeken.
Dat waren ook meteen de enige kenmerkende details die ik me kon herinneren.quote:Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist, het is bij mij even vaag als bij jou. Weet je misschien nog wat details? Hoe zagen ze er ongeveer uit? Nu ben ik ook benieuwd welke film dat ook weer was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |