Moet ik die ff je reet in pompen, achterlijk kutkind?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:09 schreef Zwansen het volgende:
/care
Nou zeg. Kan dat niet op een normale manier.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik die ff je reet in pompen, achterlijk kutkind?
Dat wás een normale manier, infantiel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou zeg. Kan dat niet op een normale manier.
Dat was geen normale manier.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Dat wás een normale manier, infantiel.
quote:
Ik, en jij? Morgen lekker werken. Had je maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:12 schreef Poit- het volgende:
Wie neemt kasta nou serieus?
Waarom denk jij dat static zou kunnen vallen dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Pas je trouwens op met naar boven lopen straks static? Zou niet willen dat je van de trap valt...
Dat is ie toch ook geweest?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:27 schreef cerror het volgende:
Hij wilde al tijden een R&P modje worden.
Is dit wellicht wat voorwerk?
Potverdrie. Toch echt teveel alcohol genuttigd de afgelopen jaren.quote:
Friesland maakt een goede kans.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, de een zuipt veel alcohol, de ander weet van welk subfourm kasta mod was.Ik weet niet waar ik me meer voor zou schamen.
Neuh. Of even een paar minuten als garpje. Daar staat me nog wel iets van bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is ie toch ook geweest?
Hij was US mod toch. Samen met Mukie ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Of even een paar minuten als garpje. Daar staat me nog wel iets van bij.
ONZ-mod, dat dan weer wel.
Oh ja wacht. En dat was in de tijd datquote:
Ah daar komt je reputatie vandaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik die ff je reet in pompen, achterlijk kutkind?
Maar heb je nu al iemand geneukt uiit die Singles reeks?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef kastanova het volgende:
Ik had het een half jaar geleden al aangekondigd; er is hier simpelweg geen éne reet meer te doen.
Niks recents nee, te druk met werken dus voorlopig blijft het bij collega's.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar heb je nu al iemand geneukt uiit die Singles reeks?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niks recents nee, te druk met werken dus voorlopig blijft het bij collega's.
Vroeger wel een stuk of 4 en die zijn toen ook dusdanig beschadigd dat ze nu nóg in de Singles reeks posten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:
je wordt wel een r&p hoer zo Kasta.
Ja ja, het is wat met die "werkelijk" enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah, eindelijk heeft ie de werkelijk geaccepteerd.. Nu alleen dat gay icoontje van hem nog weg halen.
Foute edit, 'wordt' was correct.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:25 schreef Scorpie het volgende:
je word wel een r&p hoer zo Kasta.
So??? Als ik het een KUT topic vind wil ik het niet in MyAT hebben. Maar ja, ik was zo dom om er in te reagerenquote:
Ga jij eens even KLB usertjes op het rechte pad helpenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
So??? Als ik het een KUT topic vind wil ik het niet in MyAT hebben. Maar ja, ik was zo dom om er in te reageren
Ja baasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij eens even KLB usertjes op het rechte pad helpen
En het is weer static tijdquote:
What. The. Fuck?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Kasta is toch die gast uit de Centraal beheer reclame?
Die op het eind die brief in de fik wil steken van de gevangene en dan het brandalarm af laat gaan.
Volgens mij is 't een metafoor.quote:
Je bent ook al ontmaskerd als hoererende travestiet, remember.quote:
Hier; speciaal naar aanleiding van dit topic: Ook leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ook al ontmaskerd als hoererende travestiet, remember.
Arme mensen die jou trend gaan volgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik ben notabene dé trend-setter.
Je doet het notabene zelf ook dweeb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:00 schreef Bimbo2001 het volgende:
[..]
Arme mensen die jou trend gaan volgen.
De typo's heb je in ieder geval niet van mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:08 schreef Bimbo2001 het volgende:
Wat d oe ik na dan?
Een lollifant?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:08 schreef Bimbo2001 het volgende:
Wat d oe ik na dan?
Als het daadwerkelijk als kapsel bedoeld zou zijn, zou die opmerking misschien nog enigszins indruk gemaakt hebben.quote:
Wat een kut UIquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ja, het is wat met die "werkelijk" enzo.
This is way out of your league.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |