So??? Als ik het een KUT topic vind wil ik het niet in MyAT hebben. Maar ja, ik was zo dom om er in te reagerenquote:
Ga jij eens even KLB usertjes op het rechte pad helpenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
So??? Als ik het een KUT topic vind wil ik het niet in MyAT hebben. Maar ja, ik was zo dom om er in te reageren
Ja baasquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij eens even KLB usertjes op het rechte pad helpen
En het is weer static tijdquote:
What. The. Fuck?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Kasta is toch die gast uit de Centraal beheer reclame?
Die op het eind die brief in de fik wil steken van de gevangene en dan het brandalarm af laat gaan.
Volgens mij is 't een metafoor.quote:
Je bent ook al ontmaskerd als hoererende travestiet, remember.quote:
Hier; speciaal naar aanleiding van dit topic: Ook leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Je bent ook al ontmaskerd als hoererende travestiet, remember.
Arme mensen die jou trend gaan volgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik ben notabene dé trend-setter.
Je doet het notabene zelf ook dweeb.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:00 schreef Bimbo2001 het volgende:
[..]
Arme mensen die jou trend gaan volgen.
De typo's heb je in ieder geval niet van mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:08 schreef Bimbo2001 het volgende:
Wat d oe ik na dan?
Een lollifant?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:08 schreef Bimbo2001 het volgende:
Wat d oe ik na dan?
Als het daadwerkelijk als kapsel bedoeld zou zijn, zou die opmerking misschien nog enigszins indruk gemaakt hebben.quote:
Wat een kut UIquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ja, het is wat met die "werkelijk" enzo.
This is way out of your league.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |