quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:14 schreef Roccultane het volgende:In de trein ga ik meestal een 5-min gesprek aan, waarna ik vervolgens een complete diagnose over hun persoonlijkheid uiteen zet, waarbij ik ook nog intieme details over hun verleden toedicht. En vervolgens stap ik uit.
Hun gezichten in de coupe die mij verdwaasd aankijken als ik ze voorbij loop, is priceless. Kansloos/belachelijk of niet, het is iig vermakelijker dan verveling.
Mwhehehe, was ik er spontaan nog 1 vergeten.
Gebeurde eigenlijk meer toevallig dan bewust, maar toch.
Ik was een pokeravond aan het organiseren en had het telefonisch met een vriend over de benodigde drank.
Bier e.d. hadden we rond, maar toen de typische vrouwendrankjes nog. Tja, what the hell do we know?
Dus ik: "Wacht maar even, er zit er 1 tegenover me."
Best een vlot en aantrekkelijk uitziend meisje, dus die kon vast wel even een adviserende rol spelen.
Zij dus meehelpen en er kwam echt
níks zinnigs uit.
Kasta: "Hoeveel zoete, witte wijn denk je?"
Meisje: Euuuuh, 1 flesje ofzo?
Kasta: Er komt een vrouw of 10, beetje weinig denk je niet?
Meisje: 2 flesjes?
Kasta:

.
En dat ging zo even door met ondertussen ook al aan de andere kant van de lijn vragen als "Wat ís dat in godsnaam voor een wijf?"
Dus op een gegeven moment, na zo'n 6 a 7 keer "Euuh nee, sorry meis, maar we kiezen zelf wel" besloot ik toch maar eens te vragen of ze uberhaupt wel eens op een feestje met drank was geweest.
En toen besloot de meneer (jaartje of 40, zich al een tijdje vrij duidelijk aan het opvreten) naast ons (overigens geheel terecht) in te grijpen met de opmerking "Vráág het haar dan niet als je haar adviezen toch alleen maar afkeurt!"
En dan, niet eens echt bewust maar eerder gewoon volgens logica reageren met "Hé, goed punt kerel!" en haar vervolgens negeren en zelf een lijstje samenstellen met m'n gesprekspartner.
Kreeg ik van hem als bonus ook nog eens een mompelend "Lul" bij het uitstappen

.
Overigens, toen ik zelf uitstapte, nog wel even m'n excuses aangeboden aan het meisje, zo ben ik dan ook wel weer

.