abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60053817
Tja, een nogal nietszeggende topictitel en het topic zelf zal niet veel anders zijn.
Dit topic dient dan ook gevuld te worden met zaken die geheel objectief gezien niet dijenklets-waardig zijn, maar op momenten van verveling op komen borrelen en dan ook maar direct ten uitvoering gebracht worden.

Oftewel, het is origineler en vermakelijker dan patiencen op de pda, maar eigenlijk volledig kansloos.

Enkele voorbeelden van afgelopen week:

Op een willekeurige vlassnor-Turk aflopen en met een zo oprecht mogelijke kop zeggen "Goh, leuke snor joh".
Vervolgens even 5 seconden wachten op de eerste reactie en mocht die (in vrijwel alle gevallen) uitblijven ook gewoon weer verder lopen alsof er niets gebeurd is.
Meestal blijven ze nog minimaal een minuut staan met een "What the fuck did just happen?!"-hoofd.

Vanmorgen een moeder met een nogal "volle" dochter. Oftewel, een dikke zeug met veel make-up om het afschrikwekkende gehalte toch nog enigszins te verbloemen.
Een grote zak krentenboillen op het tafeltje voor ze en op een gegeven moment pakt de dochter 2 bolletjes en begint eraan te knagen alsof ze al 4 dagen geen volle trog heeft gehad.
En dan zo oprecht bezorgd mogelijk zeggen "Zou je dat nou wel doen meisje?"
Reactie van de moeder is 100%: "Wtf?!"
Vervolgens nog even een handgebaar maken als "Come on, dat zie je toch zelf ook wel" en vervolgens stoicijns je mp3-speler aanzetten en een krantje gaan lezen als ze je aan wil spreken op je opmerking.

Wederom in de trein; een overduidelijk stelletje.
Snel even voor het uitstappen een briefje geschreven met "Gozer, je moet nodig eens met haar praten; ze zat vrijwel non-stop oogcontact met me te zoeken" en die bij het uitstappen op een mannen-handshake zoals je ook "onopvallend" fooi geeft in de handen duwen van het betreffende vriendje.
Vervolgens als je langs ze loopt even kijken wat de reactie is: Een hevige discussie of 2 verbaasde gezichten.

En mijn persoonlijke favoriet:
Op een openbare toilet met meerdere hokjes naast elkaar het liefst het middelste hokje opzoeken.
Uiteraard wel zorgen dat de hokjes naast je ook bezet zijn.
Vervolgens doen alsof je een telefoongesprek aangaat en daarbij direct melden dat je zit te poepen.
Dit gaandeweg uitbreiden met niet overdreven, maar in ieder geval voor je "buren" duidelijk hoorbaar gekreun en gekerm alsof je aan het uitscheuren bent en ook hardop tegen je denkbeeldige gesprekspartner melden dat er bloed mee komt.
Dit even volhouden (improviseren) totdat je 1 van de buren toiletpapier hoort pakken en het dan dusdanig zien te timen dat je nét 5 seconden later uit het hokje komt als hem/haar.
Dan als toegift nog even de betreffende persoon met zielige, hulpbehoevende puppyoogjes aanstaren en 100% zeker dat ze je, voordat ze enigszins gehaast wegbenen, echt perplex en zelfs enigszins angstig aankijken.

Zo, tot zover een inkijk in mijn kansloze leven waarbij ik het van lolletjes als dit moet hebben.
Ik zou zeggen; vul aan, dan heb ik komende week ook weer wat te doen tijdens de momentjes van verveling.
I was an atheist until I realized I was God
pi_60053891
Je hebt R&P verlaten?

Kasta goes pioneer 14.jpeg
pi_60053902
Gefeliciteerd.
pi_60053914
Dit ga ik dus niet lezen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60053944
Ik ben niet zo ziek, dus helaas kan ik jou niet aan materiaal helpen
pi_60054028
In de trein ga ik meestal een 5-min gesprek aan, waarna ik vervolgens een complete diagnose over hun persoonlijkheid uiteen zet, waarbij ik ook nog intieme details over hun verleden toedicht. En vervolgens stap ik uit.

Hun gezichten in de coupe die mij verdwaasd aankijken als ik ze voorbij loop, is priceless. Kansloos/belachelijk of niet, het is iig vermakelijker dan verveling.
pi_60054051
Dat er mensen zijn die daarin trappen vind ik al erg zat
pi_60054135
Als je in de trein zit en het is druk, je zit op zo'n tweezits en loopt een beetje apatisch uit het raam te kijken of naar een flutkrantje met of zonder muziek in je oren. Vaak ook nog eens een tas naast je, maar dat hoeft niet per sé.
Op gegeven moment komt er iemand een beetje onzeker naast je stoel staan hopend dat je door hebt dat die persoon daar wil zitten en dat je je tas weghaalt of gewoon wat minder breed gaat zitten op je eigen helft, zodat die persoon erbij kan.
Dat doe je niet, dus je wacht op de vraag die met enige aarzeling komt: "eh... mag ik.. naast je komen zitten?"

Na enig moment draai je langzaam je gezicht naar de persoon toe - met een even apatische blik - en kijkt voor zo'n 10 seconden die persoon op die manier aan... en op het moment dat die persoon óf aanstalten maakt om weg te lopen of om voorzichtig plaats te gaan nemen zeg je:
"JA, NATUURLIJK MAG DAT!!" superenthousiast met vrolijk en opgetogen gezicht van heb ik jou daar. "KOM ER GEZELLIG BIJ JOH!! GEZELLIG MAN! LEUK!" "IK ZAT AL DE HELE REIS IN M'N EENTJE, MAAR NU KAN IK EINDELIJK LEKKER DE REST VAN DE REIS MET JOU PRATEN!"
En dan lopen ze vaak weer weg, al dan niet na 20 seconden te hebben gezeten, zich geen houding wetend te geven.

Dat moet je overigens wel heel verveeld zijn. Maarja, als ik dan ooit in de trein zit dan voel ik me ook best wel genaaid, zodat ik wel vreemde streken ga uithalen.
pi_60054148
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:22 schreef OldJeller het volgende:
Als je in de trein zit en het is druk, je zit op zo'n tweezits en loopt een beetje apatisch uit het raam te kijken of naar een flutkrantje met of zonder muziek in je oren. Vaak ook nog eens een tas naast je, maar dat hoeft niet per sé.
Op gegeven moment komt er iemand een beetje onzeker naast je stoel staan hopend dat je door hebt dat die persoon daar wil zitten en dat je je tas weghaalt of gewoon wat minder breed gaat zitten op je eigen helft, zodat die persoon erbij kan.
Dat doe je niet, dus je wacht op de vraag die met enige aarzeling komt: "eh... mag ik.. naast je komen zitten?"

Na enig moment draai je langzaam je gezicht naar de persoon toe - met een even apatische blik - en kijkt voor zo'n 10 seconden die persoon op die manier aan... en op het moment dat die persoon óf aanstalten maakt om weg te lopen of om voorzichtig plaats te gaan nemen zeg je:
"JA, NATUURLIJK MAG DAT!!" superenthousiast met vrolijk en opgetogen gezicht van heb ik jou daar. "KOM ER GEZELLIG BIJ JOH!! GEZELLIG MAN! LEUK!" "IK ZAT AL DE HELE REIS IN M'N EENTJE, MAAR NU KAN IK EINDELIJK LEKKER DE REST VAN DE REIS MET JOU PRATEN!"
En dan lopen ze vaak weer weg, al dan niet na 20 seconden te hebben gezeten, zich geen houding wetend te geven.

Dat moet je overigens wel heel verveeld zijn. Maarja, als ik dan ooit in de trein zit dan voel ik me ook best wel genaaid, zodat ik wel vreemde streken ga uithalen.
.
pi_60054162
Ik vermaak me er nog steeds mee om niets vermoedende oude vrouwtjes op straat aan te kijken met een glimlach alsof je ze vriendelijk wil begroeten.

En dan, op het moment supreme...... een 5 tel durende boer in dat gezicht laten.
pi_60054189
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:14 schreef Roccultane het volgende:
In de trein ga ik meestal een 5-min gesprek aan, waarna ik vervolgens een complete diagnose over hun persoonlijkheid uiteen zet, waarbij ik ook nog intieme details over hun verleden toedicht. En vervolgens stap ik uit.

Hun gezichten in de coupe die mij verdwaasd aankijken als ik ze voorbij loop, is priceless. Kansloos/belachelijk of niet, het is iig vermakelijker dan verveling.
Mwhehehe, was ik er spontaan nog 1 vergeten.
Gebeurde eigenlijk meer toevallig dan bewust, maar toch.

Ik was een pokeravond aan het organiseren en had het telefonisch met een vriend over de benodigde drank.
Bier e.d. hadden we rond, maar toen de typische vrouwendrankjes nog. Tja, what the hell do we know?
Dus ik: "Wacht maar even, er zit er 1 tegenover me."
Best een vlot en aantrekkelijk uitziend meisje, dus die kon vast wel even een adviserende rol spelen.
Zij dus meehelpen en er kwam echt níks zinnigs uit.
Kasta: "Hoeveel zoete, witte wijn denk je?"
Meisje: Euuuuh, 1 flesje ofzo?
Kasta: Er komt een vrouw of 10, beetje weinig denk je niet?
Meisje: 2 flesjes?
Kasta: .

En dat ging zo even door met ondertussen ook al aan de andere kant van de lijn vragen als "Wat ís dat in godsnaam voor een wijf?"
Dus op een gegeven moment, na zo'n 6 a 7 keer "Euuh nee, sorry meis, maar we kiezen zelf wel" besloot ik toch maar eens te vragen of ze uberhaupt wel eens op een feestje met drank was geweest.
En toen besloot de meneer (jaartje of 40, zich al een tijdje vrij duidelijk aan het opvreten) naast ons (overigens geheel terecht) in te grijpen met de opmerking "Vráág het haar dan niet als je haar adviezen toch alleen maar afkeurt!"

En dan, niet eens echt bewust maar eerder gewoon volgens logica reageren met "Hé, goed punt kerel!" en haar vervolgens negeren en zelf een lijstje samenstellen met m'n gesprekspartner.
Kreeg ik van hem als bonus ook nog eens een mompelend "Lul" bij het uitstappen .

Overigens, toen ik zelf uitstapte, nog wel even m'n excuses aangeboden aan het meisje, zo ben ik dan ook wel weer .
pi_60054195
Als passagier vanuit de auto de weg vragen naar je plaatselijke supermarkt en dan halverwege de uitleg volgas wegscheuren
Of als je langs wat fietsers rijdt ff aan de handrem trekken...
pi_60054242
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als passagier vanuit de auto de weg vragen naar de plaatselijke supermarkt en dan halverwege de uitleg volgas wegscheuren
Of als je langs wat fietsers rijdt ff aan de handrem trekken...
Sjonnie-alert
pi_60054270
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sjonnie-alert
Doe 's gek en vraag morgen aan een blondje of ze Anita heet omdat je dacht dat ze een spleetje tussen haar tanden had...
  zaterdag 12 juli 2008 @ 01:50:55 #15
177810 Evenveel
en niet minder
pi_60054378
Als iemand aan het roken (openbaar) is met een boos gezicht en wapperende handjes die persoon vol medelijden en afschuw aankijken. Dan 2 meter achter, voor of naast hem/haar zelf (met een trots en voldaan gezicht) een peuk opsteken.

Levert ook wel leuke situaties op (helaas lang niet altijd, heel veel mensen doen/zeggen gewoon niets).
Doei.
pi_60054694
kasta topic, tvp voor ochtendleesvoervoorbijdetheedinges
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:48:48 #17
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_60054778
wat een lang kanker verhaal
Droeloe
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:58:31 #18
184022 bof
turn & burn
pi_60054828
Ook leuk is om naar de halalslagerij te gaan voor een stuk vlees en dan zeggen dat je voor wat Joden gaat koken.
pi_60054837
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:58 schreef bof het volgende:
Ook leuk is om naar de halalslagerij te gaan voor een stuk vlees en dan zeggen dat je voor wat Joden gaat koken.
Jij bent zeker de leukste thuis?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 03:01:39 #20
184022 bof
turn & burn
pi_60054847
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij bent zeker de leukste thuis?
Ik ben een wees
pi_60054850
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 03:01 schreef bof het volgende:

[..]

Ik ben een wees
Dat verbaasd mij dan weer niets.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 03:04:26 #22
184022 bof
turn & burn
pi_60054863
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 03:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat verbaasd mij dan weer niets.
houen zo
pi_60057016
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:58 schreef bof het volgende:
En naar de slager gaan en vragen of hij varkenspootjes heeft... Hebben we die ook alvast gehad.
  maandag 14 juli 2008 @ 03:56:41 #24
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60089105
tvp.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60089181
Dit ga ik volgen!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')