abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60085155
Ik denk niet dat het een geldige reden is.
Maar schrijf gewoon een brief en stuur die op! wie niet waagt wie niet wint!
pi_60085330
Gaat je niet lukken. Is een service, waar je geen rechten aan kunt ontlenen!
Xbox Live: Quore 166V6
PSN: Quore 166V6
pi_60085357
Huh? Dus vanwege het feit dat je via een telefoonnummer en internet je tegoed kan opvragen heb je een hoge rekening? Misschien moet je dat nummer dan minder vaak bellen ofzo?

Ah. het ontbreken ervan.. Tja.. Als het in je contract staat dat deze dient verplicht is, heb je een kans. Anders niet.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:49:05 #244
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60085419
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!

Vodafone-abbonement stopzetten omdat....

Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).

Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)

Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Je kunt 't proberen .

Sowieso snap ik niet waarom die service niet werkt. Het werkte eerst prima. Dat je vervolgens besluit om een nieuw systeem te bouwen, is prima. Maar dan wacht je toch met het uit de lucht halen van het oude systeem totdat het nieuwe perfect werkt? Zou me niks verbazen als ze dit met opzet doen om zo mensen veel meer dan normaal te laten bellen (omdat ze het niet kunnen controleren).
  Redactie Games zondag 13 juli 2008 @ 23:12:07 #245
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60085973
Effe narekenen, iPhone 16Gb, vliegreis Zwitserland, 2 dagen overnachten. Dat komt neer op de zelfde prijs als je in België betaald...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 13 juli 2008 @ 23:19:07 #246
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60086150
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Effe narekenen, iPhone 16Gb, vliegreis Zwitserland, 2 dagen overnachten. Dat komt neer op de zelfde prijs als je in België betaald...
Als je er toevallig naartoe gaat voor vakantie (of naar Italië rijdt) is het natuurlijk wel te doen . of online bestellen, als dat betrouwbaar te doen is .
pi_60086763
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef nelisb het volgende:
ik zou hier wel willen bestellen,maar durf het nog niet helemaal haha.

http://www.iphone4all.ch/
Lijkt heel erg veel op een keylogger link althans bij wow eindigen ze op .cn ik zou het niet vertrouwen als ik jou was voordat je het weet ben je al je geld kwijt.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:20:31 #248
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60087532
Ik probeer nu buienradar te installeren. Maar hoe zet ik die applicatie nu op de iPhone? Moet via iTunes maar dat lukt me dus niet want ik kan geen applicaties op de iphone zetten. Alleen muziek enzo.

Iemand idee?
pi_60087541
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!

Vodafone-abbonement stopzetten omdat....

Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).

Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)

Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:

Betreft: Opzegging GSM abonnement

Geachte heer/mevrouw,

Bij dezen deel ik u mede dat ik mijn abonnement met onmiddelijke ingang wil beëindigen. Reden hiervoor is de inmiddels al maandenlange buiten werking zijnde mogelijkheid om (via telefoon of internet) de status van mijn tegoeden op te vragen. Omdat ik geen enkel zicht heb op mijn tegoed-verbruik, zit ik met een veel hogere telefoonrekening dan normaliter.

Het feit dat deze Vodafone-dienst al ruim 2 maanden buiten werking is, is in mijn ogen onacceptabel. Dat Vodafone onderhoud pleegt met betrekking tot deze service is begrijpelijk, maar de duur van dit onderhoud is buiten alle proporties, en heeft mij als klant gedupeerd.

Mijn klantgegevens zijn:(....)
pi_60087860
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:21 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:

ik schat je kansen zeer laag ik...
Dit keer zonder signature
  maandag 14 juli 2008 @ 00:52:18 #251
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60087990
En, was het de moeite/hype allemaal waard?
pi_60088096
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef leolinedance het volgende:
En, was het de moeite/hype allemaal waard?
Gelukkig niet zeg. Iedereen lekker een HTC Touch Diamond kopen! Boycot Apple!
pi_60088463
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ga een end fietsen joh!

if you can't beat them, arrange to have them beaten
pi_60088539
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:20 schreef RHCPeter het volgende:
Ik probeer nu buienradar te installeren. Maar hoe zet ik die applicatie nu op de iPhone? Moet via iTunes maar dat lukt me dus niet want ik kan geen applicaties op de iphone zetten. Alleen muziek enzo.

Iemand idee?
Buienradar heb ik direct vanaf mijn iPhone geinstalleerd. Gewoon naar de store gaan en hem daar opzoeken.
pi_60088595
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:44 schreef XiChico het volgende:

[..]

Buienradar heb ik direct vanaf mijn iPhone geinstalleerd. Gewoon naar de store gaan en hem daar opzoeken.
Bij mij kun je ook gewoon programma's via iTunes syncen hoor, verschijnt gewoon als optie erbij .

Doet bij iemand overigens de New York Times programma, want hier blijft hij in een eeuwige loop hangen om de pagina te hangen lijkt het wel.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 14 juli 2008 @ 08:52:28 #256
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60089773
Suf dat er verschillen zitten in de diverse appstores... Bijvoorbeeld MobileScrobbler
quote:
Last.fm for iPhone and iPod Touch

We are pleased to announce the launch of Last.fm on the iPhone and iPod Touch! Sam Steele, our iPhone development army of one, has been cranking away at a full blown Last.fm app on Apple’s mobile platforms for months now and the results are nothing short of insanely great.

Read the rest of the official announcement over at the Last.fm blog and grab Last.fm from the iTunes Store (US, UK, Canada, France, Germany, and Spain for now).
Ik wil ook MobileScrobbler!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:25:13 #257
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60090156
quote:
Op maandag 14 juli 2008 08:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Suf dat er verschillen zitten in de diverse appstores... Bijvoorbeeld MobileScrobbler
[..]

Slaat idd nergens op. Alsof het meer kost als een app in de hele wereld wordt aangeboden... Leidt alleen maar tot frustratie onder gebruikers van de AppStore. Hetzelfde geldt voor muziek overigens. Maarja, dat zal wel met de almachtige platenmaatschappijen te maken hebben.

MobileScrobbler heb ik overigens al maanden op m'n iPhone (1.1.4) draaien. Werkt perfect! Scrobblet onderweg en verzendt de gegevens dus via WiFi of GPRS .
  maandag 14 juli 2008 @ 09:59:00 #258
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60090640
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Slaat idd nergens op. Alsof het meer kost als een app in de hele wereld wordt aangeboden... Leidt alleen maar tot frustratie onder gebruikers van de AppStore. Hetzelfde geldt voor muziek overigens. Maarja, dat zal wel met de almachtige platenmaatschappijen te maken hebben.

MobileScrobbler heb ik overigens al maanden op m'n iPhone (1.1.4) draaien. Werkt perfect! Scrobblet onderweg en verzendt de gegevens dus via WiFi of GPRS .
Mjah, dat wil ik straks dus ook op mijn 2.0 iPhonert, maar zolang ik 'm nog niet 100% zeker, makkelijk kan jailbreaken en dus Installer erop kan knallen begin ik er maar niet aan...

Kun je een jailbreak overigens ook weer terugdraaien? Of vernachel je dan gewoon je garantie? Want dan begin ik er helemaal niet aan...
pi_60090742
quote:
Op maandag 14 juli 2008 08:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]

Oplossing: Een Amerikaanse iTunes store account aanmaken.
  maandag 14 juli 2008 @ 10:07:16 #260
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_60090775
Ik wil graag msn messenger app maar die is er nog niet of wel?
  maandag 14 juli 2008 @ 10:14:41 #261
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_60090916
Jawel hoor! Agile Messenger is aan te raden. Of Fring.
pi_60091115
Jah maar dat gaat nog niet werken zolang er geen jailbreak is voor 2.0
  maandag 14 juli 2008 @ 10:33:38 #264
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60092281
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef Blaxje het volgende:

[..]

ja.. idd met zo'n pinnetje kloten is super
pi_60092383
Ik vind de accuduur echt te gierig. Had ik hem gister ruim 3 uur in de oplader, fiets ik naar een vriend van mij met iPod functie aan, kom ik daar halfuurtje later aan is de batterij nog 3/4e vol. Nu vanochtend gaf hij aan, pas op nog maar 10% accu. Absoluut geen zakelijke telefoon dus. Was gewend aan accuduur van Nokia, 5 dagen.. dus dan is dit wel een minpunt.

Camera is ook niet om over naar huis te schrijven, had veel beter gemogen. Verder topding.
pi_60092555
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Ik vind de accuduur echt te gierig. Had ik hem gister ruim 3 uur in de oplader, fiets ik naar een vriend van mij met iPod functie aan, kom ik daar halfuurtje later aan is de batterij nog 3/4e vol. Nu vanochtend gaf hij aan, pas op nog maar 10% accu. Absoluut geen zakelijke telefoon dus. Was gewend aan accuduur van Nokia, 5 dagen.. dus dan is dit wel een minpunt.

Camera is ook niet om over naar huis te schrijven, had veel beter gemogen. Verder topding.
accu duur is volgens reviewers wel goed. Ik lees wel vaker dat de accuindicator zichzelf moet afstellen. Want het kan nu zo zijn dat hij b.v. 4 dagen op 10% blijft staan.
pi_60092577
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

accu duur is volgens reviewers wel goed. Ik lees wel vaker dat de accuindicator zichzelf moet afstellen. Want het kan nu zo zijn dat hij b.v. 4 dagen op 10% blijft staan.
Maar feit blijft dat ik hem nu in de oplader moet doen. En aangezien het niet enkel een telefoon is maar juist ook een MP3 speler verwacht ik wel dat ik die dan ook kan gebruiken. Naja, ik hou het in de gaten. Hoe lang laden jullie hem op? Ik totdat de batterij helemaal vol is (Helemaal groen).
  maandag 14 juli 2008 @ 11:44:14 #269
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_60092728
Ik zit nu echt te denken op een HTC te halen, ik kan de aankomende weken namelijk nergens een iPhone 3G krijgen en vind dit echt de grootste mislukking en failure van t-mobile maar vooral APPLE. Zo'n grote marketing campagne en dan met 10 iphones per winkel komen.

Doe is ff normaal appel
Lalalalala
  maandag 14 juli 2008 @ 11:46:16 #270
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_60092774
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef poffu het volgende:
Ik zit nu echt te denken op een HTC te halen, ik kan de aankomende weken namelijk nergens een iPhone 3G krijgen en vind dit echt de grootste mislukking en failure van t-mobile maar vooral APPLE. Zo'n grote marketing campagne en dan met 10 iphones per winkel komen.

Doe is ff normaal appel
Schaarste creëren is óók marketing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')