Je kunt 't proberenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Als je er toevallig naartoe gaat voor vakantie (of naar Italië rijdt) is het natuurlijk wel te doenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Effe narekenen, iPhone 16Gb, vliegreis Zwitserland, 2 dagen overnachten. Dat komt neer op de zelfde prijs als je in België betaald...
Lijkt heel erg veel op een keylogger link althans bij wow eindigen ze op .cn ik zou het niet vertrouwen als ik jou was voordat je het weet ben je al je geld kwijt.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef nelisb het volgende:
ik zou hier wel willen bestellen,maar durf het nog niet helemaal haha.
http://www.iphone4all.ch/
Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
ik schat je kansen zeer laag ik...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:21 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:
Gelukkig niet zeg. Iedereen lekker een HTC Touch Diamond kopen! Boycot Apple!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef leolinedance het volgende:
En, was het de moeite/hype allemaal waard?
Ga een end fietsen joh!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Iedereen lekker een HTC Touch Diamond kopen! Boycot Apple!
Buienradar heb ik direct vanaf mijn iPhone geinstalleerd. Gewoon naar de store gaan en hem daar opzoeken.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:20 schreef RHCPeter het volgende:
Ik probeer nu buienradar te installeren. Maar hoe zet ik die applicatie nu op de iPhone? Moet via iTunes maar dat lukt me dus niet want ik kan geen applicaties op de iphone zetten. Alleen muziek enzo.
Iemand idee?
Bij mij kun je ook gewoon programma's via iTunes syncen hoor, verschijnt gewoon als optie erbijquote:Op maandag 14 juli 2008 01:44 schreef XiChico het volgende:
[..]
Buienradar heb ik direct vanaf mijn iPhone geinstalleerd. Gewoon naar de store gaan en hem daar opzoeken.
Ik wil ook MobileScrobbler!quote:Last.fm for iPhone and iPod Touch
We are pleased to announce the launch of Last.fm on the iPhone and iPod Touch! Sam Steele, our iPhone development army of one, has been cranking away at a full blown Last.fm app on Apple’s mobile platforms for months now and the results are nothing short of insanely great.
Read the rest of the official announcement over at the Last.fm blog and grab Last.fm from the iTunes Store (US, UK, Canada, France, Germany, and Spain for now).
Slaat idd nergens op. Alsof het meer kost als een app in de hele wereld wordt aangeboden... Leidt alleen maar tot frustratie onder gebruikers van de AppStore. Hetzelfde geldt voor muziek overigens. Maarja, dat zal wel met de almachtige platenmaatschappijen te maken hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Suf dat er verschillen zitten in de diverse appstores... Bijvoorbeeld MobileScrobbler
[..]
Ik wil ook MobileScrobbler!
Mjah, dat wil ik straks dus ook op mijn 2.0 iPhonert, maar zolang ik 'm nog niet 100% zeker, makkelijk kan jailbreaken en dus Installer erop kan knallen begin ik er maar niet aan...quote:Op maandag 14 juli 2008 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Alsof het meer kost als een app in de hele wereld wordt aangeboden... Leidt alleen maar tot frustratie onder gebruikers van de AppStore. Hetzelfde geldt voor muziek overigens. Maarja, dat zal wel met de almachtige platenmaatschappijen te maken hebben.
MobileScrobbler heb ik overigens al maanden op m'n iPhone (1.1.4) draaien. Werkt perfect! Scrobblet onderweg en verzendt de gegevens dus via WiFi of GPRS.
Oplossing: Een Amerikaanse iTunes store account aanmaken.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
Suf dat er verschillen zitten in de diverse appstores... Bijvoorbeeld MobileScrobbler
[..]
Ik wil ook MobileScrobbler!
ja.. idd met zo'n pinnetje kloten is superquote:Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Iedereen lekker een HTC Touch Diamond kopen! Boycot Apple!
accu duur is volgens reviewers wel goed. Ik lees wel vaker dat de accuindicator zichzelf moet afstellen. Want het kan nu zo zijn dat hij b.v. 4 dagen op 10% blijft staan.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Ik vind de accuduur echt te gierig. Had ik hem gister ruim 3 uur in de oplader, fiets ik naar een vriend van mij met iPod functie aan, kom ik daar halfuurtje later aan is de batterij nog 3/4e vol. Nu vanochtend gaf hij aan, pas op nog maar 10% accu. Absoluut geen zakelijke telefoon dus. Was gewend aan accuduur van Nokia, 5 dagen.. dus dan is dit wel een minpunt.
Camera is ook niet om over naar huis te schrijven, had veel beter gemogen. Verder topding.
Maar feit blijft dat ik hem nu in de oplader moet doen. En aangezien het niet enkel een telefoon is maar juist ook een MP3 speler verwacht ik wel dat ik die dan ook kan gebruiken. Naja, ik hou het in de gaten. Hoe lang laden jullie hem op? Ik totdat de batterij helemaal vol is (Helemaal groen).quote:Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
accu duur is volgens reviewers wel goed. Ik lees wel vaker dat de accuindicator zichzelf moet afstellen. Want het kan nu zo zijn dat hij b.v. 4 dagen op 10% blijft staan.
Schaarste creëren is óók marketing.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:44 schreef poffu het volgende:
Ik zit nu echt te denken op een HTC te halen, ik kan de aankomende weken namelijk nergens een iPhone 3G krijgen en vind dit echt de grootste mislukking en failure van t-mobile maar vooral APPLE. Zo'n grote marketing campagne en dan met 10 iphones per winkel komen.
Doe is ff normaal appel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |