Voor jou maken we graag een uitzondering....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sterf.
Wanneer ik een huidige T-Mobile prepaid klant ben, moet ik dan ook aansluitkosten betalen?
Omdat je laat zien geen idee te hebben hoe de abbo vormen zijn voor de iphone.quote:
iPhone 3G binnen een dag gekraaktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:56 schreef WallOfStars het volgende:
En Done
Dev team meld zojuist (5 min geleden)
Iphone 3G 2.0 FW is Unlocked/jailbroken
read all about it @ http://blog.iphone-dev.org/
Zal na dit weekend beschikbaar gesteld worden.
Er zijn drie abbonementen, toch? Ik ga voor die van 29,99 euro per maand, en dan 169 euro eenmalig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:11 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Omdat je laat zien geen idee te hebben hoe de abbo vormen zijn voor de iphone.
Je kunt elk abonnement pakken dat je wilt. Relax, Flex en Faves..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er zijn drie abbonementen, toch? Ik ga voor die van 29,99 euro per maand, en dan 169 euro eenmalig.
Zijn die dingen de komende weken uberhaupt nog te koop dan? Als ze nu al op zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien een gekke optie... In de winkel halen?
Maar dan betaal je je wel scheel aan je internetkosten die erbij komen..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je kunt elk abonnement pakken dat je wilt. Relax, Flex en Faves..
En je vergeet nog dat je 999,95 euro moet dokken voor een iphone...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar dan betaal je je wel scheel aan je internetkosten die erbij komen..
Nou, scheelt niet veel. reken er maar op dat er volgende week een nieuwe versie van iLibertyX verschijnt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsie gekraakt is, ga ik het overwegen
hoewel mijn werkgever net als mij macofiel is en van de week al zei 'jij wil zeker ook een iphone?' Je kan altijd hopen nietwaar
Je kon beter even wachten, wordt nu al 500 voor geboden. Ze worden nog collectors items! Iedereen loopt straks met zo'n plastic ding rond terwijl die allu phone echt wel design is.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:02 schreef nelisb het volgende:
Heb mijn 1ste generatie iphone in principe verkocht. 16 gig voor 375 euro,4 maand oud.
Nu wachten tot de volgende lading Iphones. Heb er ieder geval 2 gereserveerd, 1tje voor mij en 1tje voor mijn vriendin.
Nope. Bij de 1G was het simklepje van aluminium , er zat geen sim opener bij en geen opzet blok voor de adapter.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
dat is volgens mij een 1st gen iphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |