het typen gaat nog wat lastig zoals jullie zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:55 schreef XiChico het volgende:
heb mijn iPhone net buiten gebruikt, tijdens post lopen heel de tijd YouTube aangehaf o speaker en hij haperde niks, ook geen buffer gezeik ofzo. Lekker snel internet dus! God werkt ook als een speer. Goede telefoon
Ligt niet aan jou, dat is sneuquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:40 schreef FJD het volgende:
Meest rare/sneue vond ik overigens nog dat er om 09:00 al mensen voor de BC in Rotterdam aan het wachten waren om hun gereserveerde iPhone op te pikkenZal wel aan mij liggen...
Zou het niet met zekerheid kunnen zeggen. Het lijkt me wel, maar waarom bel je T-mobile niet even dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:49 schreef ChrisFO het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om hem in het buitenland te activeren? Ik ga namelijk vanavond naar Italie toe en ik heb geen andere telefoon meer en had er wel op gerekend dat deze het zou doen.
Dus gewoon een internetpoint in en hem daar activeren?
Heeft T-mobile ook invloed op de activatie in itunes dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zou het niet met zekerheid kunnen zeggen. Het lijkt me wel, maar waarom bel je T-mobile niet even dan?
Je activeert m om bij Tmobile te gaan gebruiken toch? Neem aan dat ze je er wel wat over kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:06 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Heeft T-mobile ook invloed op de activatie in itunes dan?
misschien een gekke optie... In de winkel halen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:16 schreef JenDaMan het volgende:
Even een vraagje, de levertijd via de site is 6 weken... is dat alsnog de snelste manier of kan het sneller?
Waar heb jij gelegen afgelopen maanden? T-mobile doet niet aan iPhone prepayquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
De aansluitkosten voor nieuwe aansluitingen is 26,50. Is dit ook voor prepaid klanten?
Sterf.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar heb jij gelegen afgelopen maanden? T-mobile doet niet aan iPhone prepay
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sterf.
Wanneer ik een huidige T-Mobile prepaid klant ben, moet ik dan ook aansluitkosten betalen?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:58 schreef Geqxon het volgende:
De aansluitkosten voor nieuwe aansluitingen is 26,50. Is dit ook voor prepaid klanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |