quote:John van Lottum nieuwe coach Thiemo de Bakker
Thiemo de Bakker wordt sinds kort gecoacht door John van Lottum. "Concreet is onze samenwerking nog niet, we zijn nu eerst een proefperiode aangegaan. Er zal een bepaalde chemie moeten ontstaan, die dan hopelijk het beste in Thiemo naar boven haalt," schrijft Van Lottum in zijn column in Sportweek.
Van Lottum, die vorig jaar kort samenwerkte met Elena Dementieva, ziet veel potentie in De Bakker, de huidige nummer 236 van de wereldranglijst. "Hij is lang en heeft een geweldige service. Zijn lengte zit hem in het achterveld niet in de weg, waardoor hij goed speelt vanaf de baseline. Verder is hij competitief en eigenwijs, wat geen slecht ding is in topsport."
Nieminen heeft zich teruggetrokken en dus komt de plaats tegen Bolleli ook vrij.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
In het hoofdtoernooi! Mogelijke tegenstanders: Benneteau, Mathieu, Schuettler, Berdych of Cilic.
Waar kan je het live volgen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:40 schreef TheArt het volgende:
Jajaja, eerste set met 6-3 naar Thiemo
Thiemo slaat tot nu toe heel veel dropshots en die werken bijzonder goed.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste overwinning van een Nederlander in een ATP-toernooi in heeeeeeeeeel lange tijd.
Haase won z'n laatste ATP-wedstrijd op 18 mei vorig jaar, betwijfel of er na hem nog iemand geweest is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef TubewayDigital het volgende:gewonnen
[..]
echt waar, wat was de laatste ?
Huta Galung en De Bakker op de Dutch Open 2008 ergens in juli gok ik ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haase won z'n laatste ATP-wedstrijd op 18 mei vorig jaar, betwijfel of er na hem nog iemand geweest is...
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat zien we straks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Norrage het volgende:
wtf tegen Hewitt? Wat mooi(als hewitt dat wint van petzehceresner, maar dat denk ik wel)
quote:
wat zei je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat zien we straks.
Won anders vorig jaar als qualifier het ATP-toernooi van Wenen door in de finale Monfils aan de kant te schuiven met 4&4quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Norrage het volgende:
Ja....ik heb zelden zo'n slechte tennisser gezien
Petzschner haalt bijna al z'n 'goede' resultaten op tapijt of snelle (indoor) HC-banen. Er zijn nog een paar van zo'n spelers, die eigenlijk niks kunnen, maar dan op de genoemde ondergronden opeens in een paar weken hun punten bijeensprokkelen en waardoor ze de rest van het jaar op het hoogste niveau kunnen aanklooien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Norrage het volgende:
Ja....ik heb zelden zo'n slechte tennisser gezien
des te genanter wat hewitt nu doet....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Petzschner haalt bijna al z'n 'goede' resultaten op tapijt of snelle (indoor) HC-banen. Er zijn nog een paar van zo'n spelers, die eigenlijk niks kunnen, maar dan op de genoemde ondergronden opeens in een paar weken hun punten bijeensprokkelen en waardoor ze de rest van het jaar op het hoogste niveau kunnen aanklooien.
quote:Amazing sportsmanship from Hewitt in the second set when he was leading 6-2, 5-4 40-15. Petzschner seemingly play's the ball long, Linesman calls out - match over, Petzchner comes to the net to shake Hewitt's hand, Hewitt starts to walk towards the net but wants another look at the line. Hewitt calls umpire over and insists that Petzchner be awarded the point as he thinks it touched. Dazed looks from Petzchner and umpire as Hewitt concedes the point. Petzchner breaks back to make it 5-all and eventually takes the set in a tie-break. Lucky escape in the end.
Thiemo zit wat dat betreft echt in het verkeerde deel van de draw. Het bovenste deel is echt veel zwakker door de afmelding van o.a. Gonzalez.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef Szura het volgende:
Daar word je dan bijna bedankt![]()
Overigens heeft nr 1 van de plaatsingslijst Gonzalez verstek laten gaan voor de eerste ronde wegens een enkelblessure.
True... maar die waren niet eens op eigen kracht het hoofdtoernooi binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Huta Galung en De Bakker op de Dutch Open 2008 ergens in juli gok ik ...
En nu ligt Almagro er in die bovenste helft ook nog uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thiemo zit wat dat betreft echt in het verkeerde deel van de draw. Het bovenste deel is echt veel zwakker door de afmelding van o.a. Gonzalez.
Moest dat nouquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:59 schreef Vector_SLD het volgende:
John "sjon" van Lottum is ook wel echt een held. Australian Open, 2004. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Sjon moest in de eerste ronde tegen Kuerten. Werd in twee sets compleet weggeveegd, maar won de andere twee met fantastisch tennis. Het werd dus een vijfde set.
Breakpoint van Lottum. Na een geweldige rally slaat Sjon in een ultieme poging de bal keihard langs de lijn, maar valt na het punt gewonnen te hebben op de grond, kermend van de pijn. Sjon was zijn zouttabletten vergeten. Serveerde daarna niet meer boven de 100 km/uur, omdat hij zijn heup niet meer kon draaien. Hij maakte met die zachte ballen Kuerten helemaal gek en won het nog bijna ook, maar kon bij 6-6 echt niet meer.
5-7 6-0 6-1 2-6 8-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |