Als je het ongepast vind, waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga me hier daar niet over uitlaten, ik vind het ongepast prive informatie erover te vertellen. Als jullie wat willen weten PM me maar ofzo...(zijn broer zit bij ons op de vereniging, dus vandaar dat ik wel wat dingen weet)
Volgende week speelt ie de challenger van Barnetta, is daar met een wildcard toegelaten na zijn goede prestaties deze week... alleen las ik dat ie daarna weer een week rust neemt...quote:Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef tennisboy het volgende:
Thiemo heeft verloren van Jesse met 6-2, 6-3. Hopelijk heeft Thiemo gezien dat hij het challenger toernooi aankan en ook veel toernooien gaat spelen.
Neen, met een SE en niet met een wildcardquote:Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgende week speelt ie de challenger van Barnetta, is daar met een wildcard toegelaten na zijn goede prestaties deze week... alleen las ik dat ie daarna weer een week rust neemt...
Ja ok, maar het resultaat is hetzelfdequote:Op zondag 22 maart 2009 13:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, met een SE en niet met een wildcard
Klopt. Even kijken of hij nog blogt straks. Hopen in ieder geval dat hij niet ziek is geworden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Thiemo heeft vandaag helaas in de 1e ronde verloren in Barnisetta van Ivo Minar, 2e geplaatst daar... beetje pech met de loting en in de wedstrijd net die paar kansen niet kunnen pakken...
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:31 schreef TheArt het volgende:
Thiemo wint in de eerste ronde van de kwalificaties van het ATP-toernooi van München met 6-3, 7-5 van Xavier Malisse
Thiemo zit overigens in een heel lastig deel van de kwalidraw.
Misschien stond dit toernooi al vanaf het begin van het seizoen in de agenda.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Keurig, maar waarom doet Thiemo eigenlijk dit soort qualies? Er zijn toch veel meer kansen voor hem op het Challenger circuit?
De 2e Andy is opgestaanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Wopper1 het volgende:
Thiemo de Bakker wint weer! Nu in 3 sets, 6/7 6/1 6/3 versus Ivo Klec.
quote:
Roddick gok ikquote:
quote:John van Lottum nieuwe coach Thiemo de Bakker
Thiemo de Bakker wordt sinds kort gecoacht door John van Lottum. "Concreet is onze samenwerking nog niet, we zijn nu eerst een proefperiode aangegaan. Er zal een bepaalde chemie moeten ontstaan, die dan hopelijk het beste in Thiemo naar boven haalt," schrijft Van Lottum in zijn column in Sportweek.
Van Lottum, die vorig jaar kort samenwerkte met Elena Dementieva, ziet veel potentie in De Bakker, de huidige nummer 236 van de wereldranglijst. "Hij is lang en heeft een geweldige service. Zijn lengte zit hem in het achterveld niet in de weg, waardoor hij goed speelt vanaf de baseline. Verder is hij competitief en eigenwijs, wat geen slecht ding is in topsport."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |