Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat zien we straks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Norrage het volgende:
wtf tegen Hewitt? Wat mooi(als hewitt dat wint van petzehceresner, maar dat denk ik wel)
quote:
wat zei je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat zien we straks.
Won anders vorig jaar als qualifier het ATP-toernooi van Wenen door in de finale Monfils aan de kant te schuiven met 4&4quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Norrage het volgende:
Ja....ik heb zelden zo'n slechte tennisser gezien
Petzschner haalt bijna al z'n 'goede' resultaten op tapijt of snelle (indoor) HC-banen. Er zijn nog een paar van zo'n spelers, die eigenlijk niks kunnen, maar dan op de genoemde ondergronden opeens in een paar weken hun punten bijeensprokkelen en waardoor ze de rest van het jaar op het hoogste niveau kunnen aanklooien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Norrage het volgende:
Ja....ik heb zelden zo'n slechte tennisser gezien
des te genanter wat hewitt nu doet....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Petzschner haalt bijna al z'n 'goede' resultaten op tapijt of snelle (indoor) HC-banen. Er zijn nog een paar van zo'n spelers, die eigenlijk niks kunnen, maar dan op de genoemde ondergronden opeens in een paar weken hun punten bijeensprokkelen en waardoor ze de rest van het jaar op het hoogste niveau kunnen aanklooien.
quote:Amazing sportsmanship from Hewitt in the second set when he was leading 6-2, 5-4 40-15. Petzschner seemingly play's the ball long, Linesman calls out - match over, Petzchner comes to the net to shake Hewitt's hand, Hewitt starts to walk towards the net but wants another look at the line. Hewitt calls umpire over and insists that Petzchner be awarded the point as he thinks it touched. Dazed looks from Petzchner and umpire as Hewitt concedes the point. Petzchner breaks back to make it 5-all and eventually takes the set in a tie-break. Lucky escape in the end.
Thiemo zit wat dat betreft echt in het verkeerde deel van de draw. Het bovenste deel is echt veel zwakker door de afmelding van o.a. Gonzalez.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef Szura het volgende:
Daar word je dan bijna bedankt![]()
Overigens heeft nr 1 van de plaatsingslijst Gonzalez verstek laten gaan voor de eerste ronde wegens een enkelblessure.
True... maar die waren niet eens op eigen kracht het hoofdtoernooi binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Huta Galung en De Bakker op de Dutch Open 2008 ergens in juli gok ik ...
En nu ligt Almagro er in die bovenste helft ook nog uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thiemo zit wat dat betreft echt in het verkeerde deel van de draw. Het bovenste deel is echt veel zwakker door de afmelding van o.a. Gonzalez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |