en zich te laten steriliseren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
Het beste is te gaan samenwonen en je te isoleren van alle schadelijke invloeden van je sociale omgeving
Je bent eraan "gewend" als ik het zo lees. Je accepteert het blijkbaar en ziet het niet meer als iets wat gewoonweg "niet kan en zou mogen". Je weet zelf van binnen ook dat je dit niet wilt en later niet, alleen je durft niet op te treden. Je moet eens voor jezelf gaan kijken wat je wilt...en als je weet wat je wilt dat accepteren, dus leven met een relatie met huiselijk geweld, wat ook bij de komst van kinderen op de kinderen kan worden gericht. Of "je ware" verlaten, en kiezen voor je rust en vrijheid. Ik zou het wel weten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:27 schreef ROCKS1990 het volgende:
onder geslagen worden versta ik met je vuisten slaan.. Ik zorg er altijd voor dat ik mijn handen voor mijn gezicht heb, dus meestal word het dan op mijn hoofd.. ( bovenop zegmaar)
de mishandeling was wel langzaam gegaan ja, en het is niet zo dat het elke dag gebeurd, soms een hele tijd niet en dan ineens 3 keer in een week..
en hij mag mijn ouders niet omdat ik niet met hem mag omgaan van ze.. maar dat doe ik dus wel..
wat de situatie thuis ook niet leuk maakt..
vandaar ook dat ik misschien bij hem zou gaan wonen..
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:35 schreef Xennia het volgende:
Het beste is te gaan samenwonen en je te isoleren van alle schadelijke invloeden van je sociale omgeving
jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:31 schreef DuchessX het volgende:
MISHANDELING
Plaats er ook nog een in Onzin!
dat slaan we er wel uitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb al atwoord gegeven in het andere topic hoor, maar ik geloof er nu ook niks meer van![]()
dom gedoe altijd
foei toch, wat stelt dat nou voor voorbeeld voor TS als pubermeisje.quote:
Je vergeet het slotje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus eigenlijk weet je best wat fout is, en wat je moet doen, maar je wil hier 14 topics vullen met mensen die je proberen over te halen? Het is immers niet zo dat je hulp bij het weggaan wil ofzo.
Dat, of slechte kloon natuurlijk.
Meh.
Welnee, ik wacht rustig tot Xennia met de hulp van wat andere users er bij TS wat intelligentie inramt.quote:
Dat heeft dr.dunno al gedaan in dat andere topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, ik wacht rustig tot Xennia met de hulp van wat andere users er bij TS wat intelligentie inramt.
Slapen is ook ergquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Luie donders zijn het Clumsy! Luie donders!
Slapen is zo overrated.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is half 3 lieve MM, we proberen ze uit te zoeken op zo min mogelijk leven, maar soms willen de mods tóch slapen, de smiechten.
Nu eerst even dat andere topic lezen, dr.dunno is tof.
En zo hoort het. Ik hoef helemaal niets meer te doen, want ben gekapt met dat HBO-gezeikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]en über-SOG'er op het moment
![]()
morgen oogheelkunde toets, vandaag maar eens begonnen
zeg, hadden we het daar al niet eens een keer over recent in een ander tipoc?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En zo hoort het. Ik hoef helemaal niets meer te doen, want ben gekapt met dat HBO-gezeik. Dinsdag de op-één-na-laatste fase van sollicitatieprocedure bij het Erasmus MC, anesthesiemedewerker, ik duim voor jou als jij het voor mij doet
.
zit helaas in de aard van het beestje bij dit soort vrouwen, maar de fout ligt ook bij de ouders; volwassen of niet, ik zou dat kind als het mijn dochter was echt bij de haren wegslepen bij die kerel, ga echt niet toekijken tot deze ramp zich gaat voltrekken, drie keer raden wie anders de rotzooi alsnog later mag opknappen, met al het gedoe van kinderen en bezoekrechten / sollicaties+werk elders er ook nog bij.quote:En ontopic: ik snap echt écht niet waarom vrouwen terug blijven gaan naar een agressieve vriend. Goed, ik geloof in zulke verneukte psyches dat dat ziekelijke gevoel van vertrouwen moeilijk kan zijn om los te laten, maar ik kan zó slecht tegen dat slachtofferrolletje waarin geen enkele mogelijkheid opgepakt wordt.
Ja, laatst in KLB.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zeg, hadden we het daar al niet eens een keer over recent in een ander tipoc?
welk hbo-gezeik zeiken we dan over?
Helaas komen veel ouders niet verder dan het verbieden van dit soort meuk, zonder verder uitleg of samenwerking. Ja, zo kom je nergens natuurlijk. Ach ja.quote:zit helaas in de aard van het beestje bij dit soort vrouwen, maar de fout ligt ook bij de ouders; volwassen of niet, ik zou dat kind als het mijn dochter was echt bij de haren wegslepen bij die kerel, ga echt niet toekijken tot deze ramp zich gaat voltrekken, drie keer raden wie anders de rotzooi alsnog later mag opknappen, met al het gedoe van kinderen en bezoekrechten / sollicaties+werk elders er ook nog bij.
haha, is dat wel zo bevorderlijk voor je nachtrust?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 03:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, laatst in KLB.
[..]
Helaas komen veel ouders niet verder dan het verbieden van dit soort meuk, zonder verder uitleg of samenwerking. Ja, zo kom je nergens natuurlijk. Ach ja.
Maar goed, ik ga me 's door dat boekwerk (!) in je fotoboek heen sleuren, en daarna naar bed.
succes met de solicitatie, anesthesie-assistente. ; msn maar even wat het is geworden, komende dagen mogelijk niet op fok te vinden ivm volgende tentamenquote:Succes met Oogheelkunde, dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |