emphasis on kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, dan kan men in haar R&P topic alsnog serieus reageren.
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
welke kutnewbie ga je in elkaar meppen? heeft die ook backups nodig? genoeg kutnewbie's denk ik zo.
Nee, newbies mogen bij wet maar 2 uur per dag werken. Om een sluitend draaiboek te kunnen maken zullen we minstens acht of negen newbies moeten casten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, newbies mogen bij wet maar 2 uur per dag werken. Om een sluitend draaiboek te kunnen maken zullen we minstens acht of negen newbies moeten casten.
Nee. Die bek ken ik zelfs, die ziet er echt zo uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
Die 2e van links is een fotoshop, toch?
Choi?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
Die 2e van links is een fotoshop, toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee. Die bek ken ik zelfs, die ziet er echt zo uit.
gangbangklop?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?
geef het de tijd, dit tipoc is tenslotte eigenlijk zelf ook al een lemming.quote:
Niks mis met zieke humorquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef Lekiamh het volgende:
Als het een kloon is, is het een misselijke grap.
Ik snap dat je je hopeloos voelt.. Maar dit hoort niet in seksualiteit thuis..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.
Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.
Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee ik wil trouwen en kinderen krijgen..
Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.
Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |