Waarom voor een aantal niet?? De race wordt toch voor iedereen geannuleerd?? Je dupeert daarmee toch iedere speler??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef Sally het volgende:
Uit een mail die ik naar iemand heb toegestuurd:
[..]
Inderdaad, het gaat hier niet om een compensatie voor voor de schade van de 'onterechte wissels' (te hoog budget), maar om een 'algemene' compensatie vanwege de geannuleerde races. Dus voor iedere deelnemer een even grote compensatie (ook al brengt dat weer relatief voordeel voor bepaalde groepen met zich mee). Echter lijkt mij dat de prijzen sowieso niet meer uitgekeerd kunnen worden in deze manager, in die zin is die 'oneerlijkheid' niet zo erg meer. Een financiële compensatie om de wisselmogelijkheden en spelvreugde dus te verhogen zou wat mij betreft dan ook zeer welkom zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom voor een aantal niet?? De race wordt toch voor iedereen geannuleerd?? Je dupeert daarmee toch iedere speler??
Precies, dat bedoel ik. En dan vooral de spelvreugde, want daar gaat de manager toch vooral om?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een financiële compensatie om de wisselmogelijkheden en spelvreugde dus te verhogen zou wat mij betreft dan ook zeer welkom zijn
Gezien de huidige situatie zou het netjes zijn iedereen 10 miljoen te gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. En dan vooral de spelvreugde, want daar gaat de manager toch vooral om?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:33 schreef Sally het volgende:
F1-manager - de prijzen dit jaar
En er is een Geheugensteuntje verstuurd! Dit keer een 'normale' met een verwijzing naar bovenstaand bericht.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom voor een aantal niet?? De race wordt toch voor iedereen geannuleerd?? Je dupeert daarmee toch iedere speler??
Na dit weekend krijg je gewoon weer budget van je huidige team.. klaar, kan je weer wisselen. Ik had ook graag meer budget gehad, vorige race heb ik ook ongeveer 380 punten mis gelopen.. niks aan te doen.. Ik had voor deze race ook een veel beter team kunnen hebben, maarja, even dit weekend uitzitten met dit team en dan weer verder!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Lezen jullie ook de reacties hier: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/52619
Er is dus bijna niemand meer die kan spelen omdat de races steeds niet meetellen. Niemand heeft meer budget om iets te doen.
Kijk, dat alles zo stroef gaat omdat de software niet goed meer is kan weinig aan gedaan worden. Maar het spelplezier een beetje terugbrengen met een beetje financiële compensatie lijkt me toch niet zo moeilijk.
Daar over gesproken, ik heb ook nog steeds geen antwoord gehad op deze vraag:
[..]
Natuurlijk lezen we de reacties onder het bericht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Lezen jullie ook de reacties hier: F1-manager - de prijzen dit jaar
Er is dus bijna niemand meer die kan spelen omdat de races steeds niet meetellen. Niemand heeft meer budget om iets te doen.
Kijk, dat alles zo stroef gaat omdat de software niet goed meer is kan weinig aan gedaan worden. Maar het spelplezier een beetje terugbrengen met een beetje financiële compensatie lijkt me toch niet zo moeilijk.
Ik heb het niet goed geïnterpreteerd, ik ging uit van een compensatie voor het wisselen, en niet voor het missen van races. Maar het verandert niets aan het feit.quote:Daar over gesproken, ik heb ook nog steeds geen antwoord gehad op deze vraag:
[[ Waarom voor een aantal niet?? De race wordt toch voor iedereen geannuleerd?? Je dupeert daarmee toch iedere speler?? ]]
Softwarematig niet bedoel je??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:49 schreef Sally het volgende:
Het is alleen niet mogelijk iedereen er geld bij te geven.
Nee, omdat er niks meer aan de F1-manager gedaan wordt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Softwarematig niet bedoel je??
Je kan toch voor de laatste race die niet meetelde iedereen 200 punten geven? Dan heeft iedereen weer wat geld zodat deze race weer gespeeld kan worden
Kom op Sally, dat kan heus wel.. Tot nog toe is het meerdere malen gebeurd bij de voetbalmanager op momenten dat het NIET nodig was, dus dat kan ook best bij de F1-manager. Dat men het niet WIL is wat anders, maar geef dat dan ook gewoon toe. Het gaat qua competitie gelukkig (ivm geloofwaardigheid) niet meer om de 'echte' prijzen, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan ook niet te veel tijd meer in wilt steken. Ik heb geen verstand van programmeren, maar het lijkt me echt niet zo moeilijk om een ieders budget eenmalig te verhogen met bijvoorbeeld 5 miljoen ter compensatie van de gemiste race in Hongarije..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Natuurlijk lezen we de reacties onder het bericht.
Het is alleen niet mogelijk iedereen er geld bij te geven. Buiten dat, de crew vindt niet dat er een compensatie gegeven moet worden.
Jammer, het had de manager in de resterende races voor velen een stuk leuker gemaakt.quote:[..]
Ik heb het niet goed geïnterpreteerd, ik ging uit van een compensatie voor het wisselen, en niet voor het missen van races. Maar het verandert niets aan het feit.
Dat zei ik ook:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kom op Sally, dat kan heus wel.. Tot nog toe is het meerdere malen gebeurd bij de voetbalmanager op momenten dat het NIET nodig was, dus dat kan ook best bij de F1-manager. Dat men het niet WIL is wat anders, maar geef dat dan ook gewoon toe. Het gaat qua competitie gelukkig (ivm geloofwaardigheid) niet meer om de 'echte' prijzen, dus ik kan me best voorstellen dat je daar dan ook niet te veel tijd meer in wilt steken. Ik heb geen verstand van programmeren, maar het lijkt me echt niet zo moeilijk om een ieders budget eenmalig te verhogen met bijvoorbeeld 5 miljoen ter compensatie van de gemiste race in Hongarije..
Ik kan er niets aan doen, maar het is zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, omdat er niks meer aan de F1-manager gedaan wordt...
In dat Besluit staat niet dat de teams teruggezet worden, maar zijn. En de update zegt dat er blijkbaar niet alle teams teruggezet zijn.quote:[..]
Jammer, het had de manager in de resterende races voor velen een stuk leuker gemaakt.
Daarnaast baal ik van het feit dat mijn wissel van de vrijdag voor de GP Hongarije niet wordt teruggedraaid zoals men eerder wel had gezegd dat dat het geval zou zijn. Zie Besluit 4
Misschien dat ik uiteindelijk na de vrije trainingen van morgen wel weer dezelfde wissel zou hebben uitgevoerd. Echter met nu nog 40k budget heb ik überhaupt geen keuzes meer behalve m'n team te moeten verzwakken om eventueel te kunnen wisselen (en dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling).
quote:Besluit 4. Teamsamenstelling
Het zal jullie duidelijk zijn dat jullie op dit moment een team hebben dat jullie een een paar races terug hadden. Ik meen de teamsamenstelling van Engeland. Waarom is me een raadsel. Dat is ongeveer het moment van de herstart. Die teams blijven zo staan, het is een helse klus om het terug te gaan zetten. De race van Duitsland heeft wel meegeteld, met het team dat je voor die race hebt samengesteld. Het budget is daar ook weer aan aangepast, je hebt het geld voor het team van Duitsland weer teruggehad. De berekening van je budget moet echter wel weer met de totaalpunten. Bij een aantal crewleden klopt dat budget in ieder geval.
Update
Het lijkt erop dat niet bij iedereen het team 'teruggezet' is. Vreemd, helemaal voor iemand die geen verstand heeft van programmeren of enige code. We leggen het achter neer, en het is zeker een extra factor om mee te nemen in het andere belangrijke overleg, dat over de prijzen.
Dat staat in F1-manager - de prijzen dit jaar Actief proberen te zijn. Als je je team terugzet naar alles van Super Aguri, is het wel duidelijk dat je een statement maakt en zegt "Ik doe niet mer mee", maar als je blijft wisselen en reageren, dan is het wel duidelijik dat je wel meedoet.quote:We zullen wel zien hoe het verloopt. Prijzen verloten is een prima alternatief. Hopelijk komt er voor alle deelnemers (en dan specifiek de mensen uit de top25 die de meeste kans hadden op de prijzen) snel duidelijkheid over hoe men in aanmerking komt voor de verloting.
Ik moest het vooral even kwijtquote:Wil je toch wat kwijt over dit nieuws: je kunt al je opmerkingen natuurlijk in een reactie hieronder zetten, maar ook staat de Feedbackoptie voor je open en je kunt een e-mail sturen aan FOK!sport. Ook op het SPT-forum is een F1-managertopic. Voldoende plek om je te uiten.
Het actief mee doen is duidelijk. Op welke termijn mag er echter nieuws omtrent de wijze van verloting verwacht worden? Is daar wel wat over te zeggen?quote:Daarom gaan we de prijzen verloten onder een bepaald aantal actieve users. Hoe we dat aantal precies bepalen, moeten we nog even bezien. Maar als je nog kans wil maken op de toffe prijzen die te winnen zijn, zorg dan dat je een beetje actief meedoet de laatste zeven races.
Surequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik las het inderdaad al.. Men wil er dus niets meer aan doen. An sich begrijpelijk, maar voor wat betreft het aspect van de spelvreugde erg jammer.
En dat geldt uiteraard ook voor de teamsamenstelling, maar het zij zo.. Overigens:
[..]
Ik moest het vooral even kwijt
Nee, nog niet. Maar we hebben nog even de tijd.quote:En wat betreft de 'verloting':
[..]
Het actief mee doen is duidelijk. Op welke termijn mag er echter nieuws omtrent de wijze van verloting verwacht worden? Is daar wel wat over te zeggen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar het is zo.
Ze worden gestoord van die behekste F1-manager, en geef ze eens ongelijk?
Zeg dat tegen degene die het moet doenquote:Is maar 1 update query
Update Saldo set Budget = Budget + (200punten x waarde);
Gewoon tegen Peter zeggen, 3 minuten werk maxquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat tegen degene die het moet doen
Gepraat als brugman, maar het mocht niet batenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon tegen Peter zeggen, 3 minuten werk max, iedereen meer happy dan nu, klein beetje moeite kan er wel gedaan worden
Wat een stelletje luie developers aan de achterkant dan, kan snappen dat ze niets willen ontwikkelen/herstellen aan de php code, maar mysql update query noem ik niet spannendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Gepraat als brugman, maar het mocht niet baten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een stelletje luie developers aan de achterkant dan, kan snappen dat ze niets willen ontwikkelen/herstellen aan de php code, maar mysql update query noem ik niet spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens:quote:Ze worden gestoord van die behekste F1-manager, en geef ze eens ongelijk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]Zeg maar aan wie of regel maar toegangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens:
[..]
![]()
Volgens mij weet je wel aan wiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg maar aan wie of regel maar toegang
IIg dan bedankt voor het proberenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Gepraat als brugman, maar het mocht niet baten
On the wayquote:Op woensdag 10 september 2008 08:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:![]()
Oh, wacht.. voor hen die het (weer) moeten fixen is het (weer) niet grappig..![]()
Veel succes iig
En hoe lijkt het met de voorbereidingen voor de FOK! F1-manager2009?
1 2 3 4 5 6 7 | Coureur 1 Robert Kubica 87 Coureur 2 Sebastian Vettel 92 Chassis Scuderia Toro Rosso 92 Motor Honda RA807E -42 Banden Totaal 229 |
Let op! Je punten zijn wel bijgewerkt, maar je budget dus nog niet!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef mikevo het volgende:
Het blijft behelpen met die puntentelling en dat maakt het minder leuk. Ik heb nu dezelfde punten als voor de race. Ik heb alles zelf meegerekend en ik mis toch behoorlijk wat geld. Ik heb een keer een ander chassis gekocht en daar ook voor betaald maar een aantal dagen later was de koop terug gedraaid en maar het geld echter niet teruggestort. Ja dan mis je toch een paar miljoen
Zou ook kunnen, dat is inherent aan een reset vanaf het begin, denk ik...quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zo lang je er flink over blijft klagen ben je heus nog wel actief
Wat betreft de 'nieuwe situatie':
En nu niet aankomen zetten met dat het echt klopt, want dat werd de vorige keer ook al geroepen, desondanks verandert er nu wéér van alles..
Of is de correctie doorgevoerd op het teveel aan budget wat na Spanje (Valencia) is uitgekeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reken het anders zelf even na, in het bericht staat de link.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, daar doen we het om.quote:Op vrijdag 12 september 2008 06:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jullie proberen echt zoveel mogelijk het spelplezier eruit te halen he?
Waarom stoppen julie er gewoon niet mee voor dit seizoen. Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand blij van wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, daar doen we het om.
We hebben een tijdje terug verklaard dat we vinden er eigenlijk mee te moeten stoppen, omdat we week na week gezeik hebben. Maar: we gaan door, want er zijn users die desondanks nog willen spelen en daar willen we graag nog in meegaan. Het systeem is echter niet minder brak.
Volgens mij doen we momenteel precies wat jij zegtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom stoppen julie er gewoon niet mee voor dit seizoen. Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand blij van wordt.
Stop je energie in een verbeterde versie voor volgend seizoen, dan hebben jullie nog ruim 7 maanden de tijd.
Stel een beta versie voor die tijd beschikbaar, weet ik het allemaal.
Maar hier wordt niemand gelukkig van, en jullie ook niet.
En voor diegene (die gekken) die ondanks alle problemen en oneerlijke situaties toch nog willen doorgaan, geef die dan de mogelijkheid om met deze (brakke) manager het seizoen af te maken.
Maar let vooral niet op mij, ik geef slechts een suggestie, jullie worden er ook niet vrolijk van.
En eerlijk is het allang niet meer.
Dat is mooi, dan had ik het verkeer begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij doen we momenteel precies wat jij zegt
We zijn van mening dat we moeten stoppen. We gaan echter door puur alleen voor diegene die dat willen. Dat is al een paar keer gecommuniceerd
FOK! onderscheidde zich nou juist door die managers. FOK!sport is zo ongeveer ontstaan uit de F1-manager.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:36 schreef hupsakesie het volgende:
Alle admin dank voor het doorgaan... Is zeker na alle posts hier en onder de nieuwsberichten niet makkelijk geweest. Maar idd moedig om te zeggen door te gaan voor degene die nog willen en toch bijna zeker weten dat je na de volgende race weer gezeik krijgt.
Zou (bijna) zeggen alle managers die zoveel te zeiken hebben uit de manager te gooien, maar ja dat brengt ook weer het nodige werk met zich mee.
Nu ja, wij hebben ook een foutje gemaakt om de teams die half half maar teruggezet zijn (ergens rond hongarije ofzo), zo te laten. Niet wetende waarschijnlijk dat het de volgende race (en 'reset') dus zo hard teruggreep.quote:Zoals ook al onder het laatste nieuwsbericht gepost: is naast het mislopen in het programmeren (bijna) net zoveel de schuld van alle mensen die meespelen. Iedereen weet voordat die meespeeld welke regels er gelden en aan welke regels ZIJ zich moeten en zouden kunnen houden.
Alle F1-managers die nu in de min staan (incl. ikzelf) hebben hier niet op gelet!!!
Alvorens hier reacties op komen: Uiteraard buiten beschouwing gelaten dat dit verwacht zou mogen worden.
Het is wel een gat van 800 punten waar je het over hebt, die 16 miljoen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:17 schreef Googolplexian het volgende:
stond -8.6 miljoen
verdien nu 8.56 miljoen
kan rest van het seizoen nagenoeg niets
iedereen die onterecht een top team had haalt DIK punten binnen maar staat -16 miljoen ofzo.
klopt niet echt, imo
Duimt mee*quote:Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanavond wel goed gaat. Duim je even mee?
Ben ik blij met een gat van slechts -¤260.000. Zelf verdien ik nu ¤7,9 miljoen. Dus houd ik er aardig wat van over.quote:Op maandag 15 september 2008 11:17 schreef Googolplexian het volgende:
stond -8.6 miljoen
verdien nu 8.56 miljoen
kan rest van het seizoen nagenoeg niets
iedereen die onterecht een top team had haalt DIK punten binnen maar staat -16 miljoen ofzo.
klopt niet echt, imo
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef wolferl het volgende:
Ik had tijdens de GP van Belgie 1.7 miljoen in de plus, en na de GP van Belgie opeens 7.4 miljoen in de min.
Terwijl ik 348 punten haalde in Belgie.
Kan dat nog worden recht getrokken?
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:30 schreef wolferl het volgende:
Ik had tijdens de GP van Belgie 1.7 miljoen in de plus, en na de GP van Belgie opeens 7.4 miljoen in de min.
Terwijl ik 348 punten haalde in Belgie.
Kan dat nog worden recht getrokken?
Zie ook mijn reactie aldaar:quote:
Ik wilde dus per se dat er vanavond een reactie kwam naar de users, en dus liever gister (woensdag) nog, maar toen viel er nog geen besluit.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zie ook mijn reactie aldaar:
Goed werk
Dit seizoen kennen we geen voorlopige uitslagen meer, je zult dus idd geduld moeten hebben tot morgenavond na 20 uur. Met een beetje mazzel hoeven er geen starfpunten hersteld te worden. Maar we houden de uitslag van de FIA van maandag 20:00 uur aan.quote:Op zondag 2 november 2008 22:56 schreef Giem het volgende:
Zo, we weten de uitslagen van het kampioenschap, maar hoe zit het met onze eigen manager, kunnen we al een voorlopige uitslag krijgen?
He jammer, nouja dan maar rustig afwachten tot vanavondquote:Op maandag 3 november 2008 01:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit seizoen kennen we geen voorlopige uitslagen meer, je zult dus idd geduld moeten hebben tot morgenavond na 20 uur. Met een beetje mazzel hoeven er geen starfpunten hersteld te worden. Maar we houden de uitslag van de FIA van maandag 20:00 uur aan.
Sowieso komt er nog bericht over de prijzen en de winnaars worden een paar dagen later bekend gemaakt.
Ja dat heb ik al gedaan, en de nummer 1 en 2 haal ik al inquote:Op zondag 2 november 2008 23:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Morgenavond rond een uur of 8 als het mee zit![]()
Of je moet zelf even met de rekenmachine aan de slag gaan.. Heb zelf een mooie ronde gedraaid, Massa, Vettel, STR, Toyota. Hopen op een plaatsje in de puntenpost, dat zou de manager voor mij dit seizoen toch nog een beetje geslaagd maken, want het was qua resultaten voor me 1 groot drama
Maar de prijzen gaan dit jaar naar actieve deelnemers via loting en niet standaard naar de nummers 1,2,3quote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan, en de nummer 1 en 2 haal ik al inalleen plek 3 heeft zijn team gesloten
Weet ik, maar wou alleen weten of ik met mijn laatste gok de eerste plaats heb gekregen.quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Maar de prijzen gaan dit jaar naar actieve deelnemers via loting en niet standaard naar de nummers 1,2,3
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/52619
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |