Dat zou echt des nerds zijn, want dat snap ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Of als je in SQL tegen je klant gaat praten.
Nerds tutoyeren bij default.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Merovingian het volgende:
Alleen als je dingen tegen de klant zegt als: "U moet dit kopen, dat is echt 1337".
Ik dacht altijd dat ze nederig en onderdanig warenquote:
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:47 schreef Geqxon het volgende:
Nerds doen niet aan pikorde.
Dat zijn toch geen tieten man, dit zijn tieten:quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:58 schreef Merovingian het volgende:
Maar voor de echte nerds hier:
[ afbeelding ]
* WyriHaximus moet dat nog zien gebeurenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)
20 centimeter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)
Dat zijn geen tieten, dat is een zendmast.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tieten man, dit zijn tieten:
[ afbeelding ]
[..]
Jij bent die ene rare uitzondering die de regel bevestigtquote:* WyriHaximus moet dat nog zien gebeuren.
Wat is 20 centimeter?quote:
Niet op die foto maar ergens anders welquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zijn geen tieten, dat is een zendmast.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij bent die ene rare uitzondering die de regel bevestigt
Zal i het nou eindelijk gaan zeggen?quote:
En gaat dat dan om de lengte, de dikte, de omtrek, of de kleinste afstand waarbij je penis ooit in de buurt van een vrouw is geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The amount of penis die ik dagelijks bij je naar binnen ga schuiven.
kan je je sexuele frustratie weer eens niet kwijt? *kuch* prutser *kuch*quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The amount of penis die ik dagelijks bij je naar binnen ga schuiven.
Hé! En ik dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |