Het is er eentje met elektronische ontsteking, zit dus zelfs een printplaat in (2 geloof ik). Een maand of zes geleden was er een water-flow-sensor stuk (die detecteert dat er water stroomt, waarna dus de geiser aanslaat). Twee maanden later was er een print stuk. Nu doet ie weer niets. Print was 130 euro, sensor 80. Ik hoop dat het een van die twee dingen is, zit het tenminste nog in de garantie...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:55 schreef Cothen het volgende:
Wat voor geiser heb je?
Kan me toch niet voorstellen dat het zo ingewikkeld kan zijn. gas + koud water in > vlam > rook + warm water uit.
Daar hebben we wel een oplossing voor hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef Geqxon het volgende:
Spannend, mijn via MSDN:AA geinstalleerde Vista gaf aan dat hij plots opnieuw geactiveerd moest worden. Twee dagen nadat ik van school af ben.
7 jaar. Maar een nieuwe is ook zo weer 500 euro, 700 voor als je een goeie wil. Exclusief installatie...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:02 schreef Cothen het volgende:
hmmm, ik zou toch oppassen met het maken van kosten aan die dingen, een niewe begint zo natuurlijk wel in de buurt te komen kwa prijs.
hoe oud is je geiser?
Was in de veronderstelling dat ze goedkoper warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:15 schreef Merovingian het volgende:
7 jaar. Maar een nieuwe is ook zo weer 500 euro, 700 voor als je een goeie wil. Exclusief installatie...
Ja dat viel mij ook vies tegenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat ze goedkoper waren
Een motorboot moet tegen veel extremere omstandigheden kunnen, zoals zout water en veel minder servicebeurten. Een motor stal je binnen, krijgt om de x duizend kilometer een beurtje, hou je keurig bij enz. enz.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook vies tegen
Zelfde met buitenboordmotoren, ik zit te kijken naar een leuk bootje, maar moet wel een beetje vaart in zitten. Oom van mij heeft 30pk achter zijn platbodem hangen, dat gaat wel lekker moet ik zeggen. Dus ik zoeken wat die dingen kosten, nieuw gewoon 3000 euro! Terwijl het technisch gezien helemaal niets is! Simpele benzinemotor, met een schroef eraan, dat is het. Neem een motor (als in ding met 2 wielen), daar zit stuk meer techniek aan (remmen, stuur, wielen, vering, enz enz). Die hebben ook een stuk meer vermogen, beetje sportmotor haalt 100pk wel. Koop je voor 10.000 euro. Maar een nieuwe buitenboordmotor van 100pk is ook 10.000 euro! Wat klopt er niet
Een motor moet ook tegen zout water kunnen, anders houdt ie er ook na 1 winter strooien al mee op. En als je je buitenboordmotor geen beurten geeft, draait ie ook op een gegeven moment in de soep. Echt niet elke motor wordt binnen gestald, die horen net zo goed tegen slecht weer en vocht te kunnen. Nee, je argumentatie ben ik het niet mee eens...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een motorboot moet tegen veel extremere omstandigheden kunnen, zoals zout water en veel minder servicebeurten. Een motor stal je binnen, krijgt om de x duizend kilometer een beurtje, hou je keurig bij enz. enz.
Ik heb een man met 4 motoren en ik denk dat hij heel graag zou willen dat je gelijk had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:07 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een motor moet ook tegen zout water kunnen, anders houdt ie er ook na 1 winter strooien al mee op. En als je je buitenboordmotor geen beurten geeft, draait ie ook op een gegeven moment in de soep. Echt niet elke motor wordt binnen gestald, die horen net zo goed tegen slecht weer en vocht te kunnen. Nee, je argumentatie ben ik het niet mee eens...
Een motor kan evengoed tegen die dingen als een buitenboordmotor. Beiden gaan roesten door zout e.d. En ja, een motor heeft meer onderhoud nodig, dat is ook een stuk complexer. Maar omdat een bbm simpeler is, zou het dus juist goedkoper moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb een man met 4 motoren en ik denk dat hij heel graag zou willen dat je gelijk had.![]()
Maar helaas komt Bertje's verhaal meer in de buurt van de realiteit. Qua onderhoud en zo dan.
30PK's staan tweedehands voor 1000 euro op marktplaats... Maar ja, dan weet je ook niet hoe ze onderhouden zijn, of afgeragd zijn. Wil toch wel een nieuwe, en dan geen chinesequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt op het internet voor minder dan 300 euro een +/- 10PK chinees motorblok kopen. Kwaliteit kun je echter niet verwachten...
Nah, ik krijg telkens een andere toegestuurd...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:35 schreef Cothen het volgende:
wat zei je tegen de monteur: tot over een half jaar?
Ik las "servetje"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef JortK het volgende:
Na de vakantie kan ik eindelijk me servertje kopen
Die van mij heeft nodig nieuwe schijven nodig om de OS-en van te draaienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef JortK het volgende:
Na de vakantie kan ik eindelijk me servertje kopen
Wat hij zegt.quote:
5 Jaar?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:07 schreef mschol het volgende:
morghe
die domeinhoster van mij is aardig: wel domein voor 5 jaar verlengen maar (tot nu toe) geen factuur sturen
Dat zou echt des nerds zijn, want dat snap ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Of als je in SQL tegen je klant gaat praten.
Nerds tutoyeren bij default.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Merovingian het volgende:
Alleen als je dingen tegen de klant zegt als: "U moet dit kopen, dat is echt 1337".
Ik dacht altijd dat ze nederig en onderdanig warenquote:
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:47 schreef Geqxon het volgende:
Nerds doen niet aan pikorde.
Dat zijn toch geen tieten man, dit zijn tieten:quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:58 schreef Merovingian het volgende:
Maar voor de echte nerds hier:
[ afbeelding ]
* WyriHaximus moet dat nog zien gebeurenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)
20 centimeter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Behalve als die ander 2x zo breed is (wat al snel het geval is bij een nerd)
Dat zijn geen tieten, dat is een zendmast.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tieten man, dit zijn tieten:
[ afbeelding ]
[..]
Jij bent die ene rare uitzondering die de regel bevestigtquote:* WyriHaximus moet dat nog zien gebeuren.
Wat is 20 centimeter?quote:
Niet op die foto maar ergens anders welquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zijn geen tieten, dat is een zendmast.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij bent die ene rare uitzondering die de regel bevestigt
Zal i het nou eindelijk gaan zeggen?quote:
En gaat dat dan om de lengte, de dikte, de omtrek, of de kleinste afstand waarbij je penis ooit in de buurt van een vrouw is geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The amount of penis die ik dagelijks bij je naar binnen ga schuiven.
kan je je sexuele frustratie weer eens niet kwijt? *kuch* prutser *kuch*quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
The amount of penis die ik dagelijks bij je naar binnen ga schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |