RTFM zul je bedoelenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]![]()
Voortaan dus mij ff bellen als je weer eens het klepje niet open krijgt
En je had natuurlijk ook je postduif thuis laten liggen... Dan wordt het lastigquote:
Tip: het is al middag.quote:
Ligt er maar net aan welke tijdszone je aanhoudt...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:35 schreef Merovingian het volgende:
Tip: het is al middag.
Dan kunnen we vanaf heden (of gisteren, afhankelijk welke kant van de datumgrens je je bevindt) alleen maar "goede" zeggen want morgen, ndag, navond, nacht is niet meer relevant aangezien het in deze moderne internetmaatschappij onbekend is waar zowel zender als ontvanger des boodschaps zich bevinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke tijdszone je aanhoudt...
dan ga je er dus vanuit dat het altijd een goede dag is. Dat is natuurlijk niet waarquote:Op maandag 14 juli 2008 14:52 schreef Cothen het volgende:
Gewoon hoi dus.
Goededag kan trouwens nog wel, aangezien het altijd een dag op de kalender is, ongeacht of het dag of nacht buiten is.
quote:
Hier ook.quote:
das kut..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Merovingian het volgende:
Geiser weer stuk![]()
Dat wordt weer thuis werken en wachten op een monteur
Geen idee om een CV te plaatsen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Merovingian het volgende:
Geiser weer stuk![]()
Dat wordt weer thuis werken en wachten op een monteur
Dat is altijd best relaxedquote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier ook.
Morgen weer een bezoek aan een grote ict-dienstverlener. Das ook wel leuk aan mijn stage, ik kom nu op plaatsen die je anders echt nooit ziet
Ik doe wel meer thuis, maar ik kan niet alles thuis doen... Heeft dus voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut..
voordeel is wel dat je geen reistijd hebt en dus of rustig aan kan doen of meer werk zou moeten kunnen verzetten
We hebben blokverwarming in onze flat. Beetje zonde dusquote:
Jongste bediende heet datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Geqxon het volgende:
En ondanks ik geen stagair meer ben, mag ik nog wel de boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |