quote:
Hier ook.quote:
das kut..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Merovingian het volgende:
Geiser weer stuk![]()
Dat wordt weer thuis werken en wachten op een monteur
Geen idee om een CV te plaatsen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:36 schreef Merovingian het volgende:
Geiser weer stuk![]()
Dat wordt weer thuis werken en wachten op een monteur
Dat is altijd best relaxedquote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier ook.
Morgen weer een bezoek aan een grote ict-dienstverlener. Das ook wel leuk aan mijn stage, ik kom nu op plaatsen die je anders echt nooit ziet
Ik doe wel meer thuis, maar ik kan niet alles thuis doen... Heeft dus voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut..
voordeel is wel dat je geen reistijd hebt en dus of rustig aan kan doen of meer werk zou moeten kunnen verzetten
We hebben blokverwarming in onze flat. Beetje zonde dusquote:
Jongste bediende heet datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Geqxon het volgende:
En ondanks ik geen stagair meer ben, mag ik nog wel de boodschappen doen.
Er is een jongere bediende.quote:
Vind het echt heerlijke toetsenborden van Microsoft. Maar het probleem wat je zegt herken ik wel in zekere mate. Soms lijkt de shift toets te hangen. En dat terwijl hij toch echt schoon isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Merovingian het volgende:
Ik dacht, ik geef er nog een klap op, en nu doet ie het weer
Microsoft-toetsenborden
Gaat niet om leeftijd he, maar om tijd dat je er werkzaam bentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er is een jongere bediende.
Verder vind ik het op zich geen groot probleem, ik zit alleen wel met kilometervergoeding en verzekering.
Ik heb de wireless photo keyboard, ook met handige (quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijke toetsenborden van Microsoft. Maar het probleem wat je zegt herken ik wel in zekere mate. Soms lijkt de shift toets te hangen. En dat terwijl hij toch echt schoon isHad m'n oude Microsoft toetsenbord ook al last van
(Maar die was wel vuil) Overigens werkt het scrollwiel van dit toetsenbord niet meer sinds m'n XP herinstallatie
![]()
Heb zelf de Wireless Desktop Elite (), handige multimedia knopjes enzo. Maar had hem liever met een draadje gehad. Niet dat hij veel batterijen vreet, maar once in a while moeten ze toch weer vervangen worden. Heb alleen het idee dat er meer draadloze dan bedrade toetsenborden en muizen zijn.
En die jongere bediende werkt hier een half jaar minder lang.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gaat niet om leeftijd he, maar om tijd dat je er werkzaam bent
Ik gebruik die knoppen juist best veelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb de wireless photo keyboard, ook met handige () knopjes. Je weet wel, van die knopjes die je nooit gebruikt. Maar ik heb mijn pc op de tv aangesloten en zit dan op de bank. Dan is het niet zo mooi om snoeren midden door de kamer te hebben lopen, dus vandaar draadloos.
Maar jij was net begonnen zei je!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die jongere bediende werkt hier een half jaar minder lang.
Ja dat zijn handige knopjes. Maar ik heb ook een "slideshow" knop, een "print" knop, een "send" knop, een "edit" knop en een "library" knop die alleen met bepaalde foto-programma's werken. Maar ik doe niets met foto'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:36 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik gebruik die knoppen juist best veelZitten van die favorites knopjes op, daar heb ik veel gebruikte mappen (downloads, xampp, bedrijfsmap enz.) onder zitten. En voor de rest de media toetsen.
Ja maar, ik werk hier al 1.5 jaar als stagair.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar jij was net begonnen zei je!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die jongere bediende werkt hier een half jaar minder lang korter.
Herkerbaar bij mij braken alleen de pootje afquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:14 schreef Merovingian het volgende:
Ik was net even pissig omdat mijn pc het ook niet meer deed opeens, dat reageerde ik af op mijn toetsenbord, die nu alle toetsen heeft omgedraaid uit wraak
Als ik gewone letters indruk spoelt winamp een nummer terug, of pc gaat in hybernate, of outlook start mijn agenda op
Kan dus ook nog een nieuw draadloos toetsenbord gaan kopen
Die heb ik altijd ingeklapt dus dat zal me niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Herkerbaar bij mij braken alleen de pootje af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die heb ik altijd ingeklapt dus dat zal me niet gebeuren
Maar het blijft klote
Ze moeten er gewoon iets op verzinnen, dat ze niet stuk kunnen, hoe hard je er ook op ramt
Ja, dan heb je er toch ook geen plezier meer aan als je erop ramtquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef Cothen het volgende:
agend
En nog wel bezig met een afstudeerscriptiequote:
Ja, in het Engels schrijf je agend natuurlijk wel met een dquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
En nog wel bezig met een afstudeerscriptie
Maar die is dan ook in het Engels.
no commentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef Merovingian het volgende:
Ja, in het Engels schrijf je agend natuurlijk wel met een d
Oke. Was er om 11 uur een monteur langsgeweest voor mijn geiser, maar die was blijkbaar niet slim genoeg, hij kon er niets aan doen en zou een collega sturen. Die is nog niet langsgeweest. Schiet allemaal weer lekker op.... Denk niet dat ik nog op mijn werk aan ga komen vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |