Ja, ziet er vooral mooi uit! Alleen had ik hier wel vervelende bugs. Hij haperde en vervolgens ging hij in een soort fastforward weer door tot op het punt waar je auto op dat moment hoort te zijn. Bijzonder irritant en onspeelbaar dus. Geen idee of daar al een patch voor was, was in ieder geval niet de enige.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
Oké, Racedriver GRID is een vet spel.
Mooi spel inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
Hmm, bugs heb ik geen last van gelukkig. Het ziet er inderdaad mooi uit, mooier dan NFS, en het loopt ook nog eens soepeler. Nu ben ik NFS gewend, dan is dit toch wel opeens andere koek met een schademodelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, ziet er vooral mooi uit! Alleen had ik hier wel vervelende bugs. Hij haperde en vervolgens ging hij in een soort fastforward weer door tot op het punt waar je auto op dat moment hoort te zijn. Bijzonder irritant en onspeelbaar dus. Geen idee of daar al een patch voor was, was in ieder geval niet de enige.
Ff downloaden dan (demo uiteraardquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ff downloaden dan (demo uiteraard) eens kijken of het me waar aan het racen kan krijgen
.
Is nog altijd sneller binnen dan het hele spel, kan ik iig ff kijken of het wat isquote:
/slapquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is nog altijd sneller binnen dan het hele spel, kan ik iig ff kijken of het wat is.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:08 schreef Merovingian het volgende:
Download maar gewoon de hele versie, het is het waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=AO6240&u_ljn=AO6240
Humor hoe gedetailleerd de omschrijving van de films is. Het zijn bijna complete recensies!
doet me denken aan iemand die even aan mij vroeg omdat ik toch van ICT ben om te checken of een dvd met bewijsmateriaal te bekijken was op een laptop..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:28 schreef Geqxon het volgende:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=AO6240&u_ljn=AO6240
Humor hoe gedetailleerd de omschrijving van de films is. Het zijn bijna complete recensies!
tis een zaak uit 2004, ik dacht dat inmiddels de grens naar 18 jaar is verplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Wel bizar dat de leeftijdsgrens van 16 jaar gebruikt wordt? Dus ik mag wel degelijk naar films met nakende 16 jarige meisjes kijken?
Wel eerst naar mij sturenquote:Op zondag 13 juli 2008 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ga ik maar even snel mijn kopie van ijsmeis.rar door de shredder doen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:07 schreef Geqxon het volgende:
Dan ga ik maar even snel mijn kopie van ijsmeis.rar door de shredder doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |