Jij bent pas lid van fok sinds 30 januari 2008, dus hoe kan jij het vorig jaar over een duitse schone hebben gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef Cothen het volgende:
En ik dus ook.... Deeltje 221
Overigens, voor de gene die zich mijn posts over een Duitse schone van vorig jaar nog kan herinneren... Ze komt naar Nederland volgende week. Wetende dat ze inmiddels model is voor D&G en Douglas wordt mijn trouwheid en geweten wel erg op de proef gesteld
Toen ik postte had ik helemaal niet door dat ik hem vol maakte, daarna was ik de was aan het ophangen en het bed verschonen... Toen kwam ik terug en en en en.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, hier is hij danDuurde wel lang Mero!
ik heb niks te verbergen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:35 schreef Merovingian het volgende:
Jij bent pas lid van fok sinds 30 januari 2008, dus hoe kan jij het vorig jaar over een duitse schone hebben gehad
Of heb je soms iets te verbergen![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef FredvZ het volgende:
(ook mee naar het strand geweest, maar ging geen putje graven)
Leuk Grietjequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Cothen het volgende:
En dan nu de grote geheugen opfrisser:
[..]
Je mening is constantquote:
quote:
euh jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:33 schreef phluphy het volgende:
Frothen, gij grote twijfelaar. Is het gras aan de andere kant weer groener?
Zo ben ikquote:
Mja, maar heen en weer reizen wilt niemand toch?quote:[..]
[..]
euh ja![]()
Maar ik ga denk ik maar verstandig doen... Aangezien ze nú wel naar NL komt, maar gezien het gezeur van vorig jaar weinig kans dat ze dat blijft doen.
Ja ik wist het al wel hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik heb niks te verbergen.
a. lees mijn ondertitel
b. doe rechtermuisknop op mijn usericon en kijk goed naar het usernummer in het webadres
c. kijk op het profiel van dat usernummer
of lees Hoe word ik blauw? ff door.
ligt er maar net aan wat je er voor krijgt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar heen en weer reizen wilt niemand toch?
Wel leuk, maar niet mijn type. Van mij zul je geen last hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Cothen het volgende:
En dan nu de grote geheugen opfrisser:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik het linkje plaatstequote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:33 schreef phluphy het volgende:
Vinyard heeft mijn toorn mooi vermeden door het linkje!![]()
![]()
Danke!![]()
quote:
Tis überhaupt niet al te serieus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
Als je mij maar niet serieus neemt hoor
SMS je haar toch? Zit je vriendin trouwens niet op fok?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tis überhaupt niet al te serieus.
Valt sowieso nog te bezien of zij überhaupt wel gaat sms-en
Ik ga het niet opzoeken, vorig jaar teveel ellende mee gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:55 schreef Merovingian het volgende:
SMS je haar toch?
Nee, anders had ik natuurlijk geen topic erover geopendquote:Zit je vriendin trouwens niet op fok?
Nou ja, ik neem aan de ze fok.nl kent, en ze ziet jou er vast ook wel eens op zitten kan ik me zo voorstellen. Als ze dan ook nog je nick kent, kan ze zo al je topics lezen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik ga het niet opzoeken, vorig jaar teveel ellende mee gehad.
En er kan alleen maar iets stuk mee gaan. Met die Duitse wordt het toch niks en mijn vriendin is liever![]()
Alleen op dit soort momenten zou je gewoon vrijgezel willen zijn
[..]
Nee, anders had ik natuurlijk geen topic erover geopend
Geloof het of niet, maar ze kent Fok! niet, net zoals alle andere comminity sites. Ze heeft ook geen hyves oidquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:04 schreef Merovingian het volgende:
Nou ja, ik neem aan de ze fok.nl kent, en ze ziet jou er vast ook wel eens op zitten kan ik me zo voorstellen. Als ze dan ook nog je nick kent, kan ze zo al je topics lezen...
Even een bezoekje brengen aan het hoofdkantoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey man, die postcode loterij screwed up. Mijn winnende lot is hier nog steeds, maar ze zeggen dat ik niets gewonnen heb. Epic fail daar!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ze kent Fok! niet, net zoals alle andere comminity sites. Ze heeft ook geen hyves oid
Ja, ziet er vooral mooi uit! Alleen had ik hier wel vervelende bugs. Hij haperde en vervolgens ging hij in een soort fastforward weer door tot op het punt waar je auto op dat moment hoort te zijn. Bijzonder irritant en onspeelbaar dus. Geen idee of daar al een patch voor was, was in ieder geval niet de enige.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
Oké, Racedriver GRID is een vet spel.
Mooi spel inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
Hmm, bugs heb ik geen last van gelukkig. Het ziet er inderdaad mooi uit, mooier dan NFS, en het loopt ook nog eens soepeler. Nu ben ik NFS gewend, dan is dit toch wel opeens andere koek met een schademodelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, ziet er vooral mooi uit! Alleen had ik hier wel vervelende bugs. Hij haperde en vervolgens ging hij in een soort fastforward weer door tot op het punt waar je auto op dat moment hoort te zijn. Bijzonder irritant en onspeelbaar dus. Geen idee of daar al een patch voor was, was in ieder geval niet de enige.
Ff downloaden dan (demo uiteraardquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef Merovingian het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ff downloaden dan (demo uiteraard) eens kijken of het me waar aan het racen kan krijgen
.
Is nog altijd sneller binnen dan het hele spel, kan ik iig ff kijken of het wat isquote:
/slapquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is nog altijd sneller binnen dan het hele spel, kan ik iig ff kijken of het wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |