ze is, ze is van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
vikingen waren nooit zulke lieverdquote:
Zeikert.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef ze niet uit te zetten. Vind het prima als mensen ze gebruiken, maar niet van die irritante .gifjes en niet middenin een woord.
Kut voor je --> R&P.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je al gehoord dat mijn vader en moeder gaan scheiden?
En met een extra slash wordt het duidelijker, omdat?quote:
Omdat dan de smiley niet meer onbedoeld midden in de zin komt te staan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:42 schreef 700MB het volgende:
En met een extra slash wordt het duidelijker, omdat?
Omdat het dan niet zomaar in de zinnen komt, kankerdebiel, leer lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:42 schreef 700MB het volgende:
[..]
En met een extra slash wordt het duidelijker, omdat?
Waar komt hij dan te staan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:43 schreef tuxepux het volgende:
Omdat dan de smiley niet meer onbedoeld midden in de zin komt te staan.
Ik gebruik verder geen MSN, dus doe eens normaal uitleggen.quote:
Terug naar de VMBO met jou! Begrijpend lezen is ook een vak!quote:
Zodra er iets begrijpelijks staat zal ik het wel even lezen. Tot die tijd blijft mijn vraag staan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:49 schreef kaakaa het volgende:
Terug naar de VMBO met jou! Begrijpend lezen is ook een vak!
Er zijn dus mensen die het zo instellen dat als je "oo" type je 2 knipperende oogjes te zien krijgt, als ze het nou zo instellen dat je die oogjes ziet als je "/oo" typt, dan krijg je niet "goedkoop" op je scherm met ipv oo 2 knippernde oogjes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:49 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik gebruik verder geen MSN, dus doe eens normaal uitleggen.
Ah.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:53 schreef DroogDok het volgende:
Er zijn dus mensen die het zo instellen dat als je "oo" type je 2 knipperende oogjes te zien krijgt, als ze het nou zo instellen dat je die oogjes ziet als je "/oo" typt, dan krijg je niet "goedkoop" op je scherm met ipv oo 2 knippernde oogjes.
Snappie?
Nu heb je verraden dat je een MBO paupert bentquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je sig is zeker ook copy-pasta, al die moeilijke Engelse woorden...
copy-pastaquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef padlarf het volgende:
Dit heb ik nou zo gemist![]()
Zelf ben ik er trouwens ook zo eentje, heb zo'n animated gifje van hans teeuwen die boeiend zeg(!)t, elke keer als ik dus boeiend typ
is ge-copy paste van fight clubquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja want ik heb liever die standaard smiley's van MSNquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:42 schreef NoBody122 het volgende:
Custom smileys op MSN
Lekker geen last van met Kopete
Irritante kut-features allemaal
Nee die zijn ook kut, maar iig niet storendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja want ik heb liever die standaard smiley's van MSN
Ja ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee die zijn ook kut, maar iig niet storend
Overigens gebruik ik die van Fok! voor MSN
hihi.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe je msn dan aan trut.![]()
Ik doe speciaal de moeite om een rebusberichtje in elkaar te klussen en dan sta je offline.
*Zeg, Evert-Jan... Hoe manage JIJ je smilies?quote:
Ze zijn idd wel custom, maar niet zichtbaar voor anderen en dus is er geen enkele mogelijkheid dat een ander zich eraan kan storenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar die zijn toch ook custom
Daarom zei ik het ook
Om 14.00 in het watermanagement-lokaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef FloggingMolly het volgende:
Smileymanagement
Ik voorzie een nieuwe MBO-opleiding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |