Je had gelijk, ik keek bij schoenmaatquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef Impry het volgende:
[..]
44?Als je uit 85 komt ben je volgens mij altijd nog 22 of 23 op dit moment
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik keek bij schoenmaat
Als TVP dan nog maar even mijn post uit het vorige topic (het was toen een van de laatste)quote:
Eerste poging tot grappig doen met mn poesje
quote:
quote:
deze is zo lief!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:30 schreef Magic-IRC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat deze van de vorige topic er ook bijmoest.
quote:
how cute!!quote:
Geweldig. Voor op een shirt...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:30 schreef Magic-IRC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat deze van de vorige topic er ook bijmoest.
Droogquote:
he is o so cute!!!!!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:47 schreef Pollewoppie het volgende:
mijn kat:
I can has blaasontsteking?
grmbl overal pis in huis
Ja, maar dan net nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef Moozze het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als de homepage van icanhascheezburger...
True, daarom kom ik hier af en toe!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, maar dan net nietHeel af en toe komen hier ook nog wel eens eigen creaties langs namelijk
Als ik via ICHC van mijn kat een lollercat maak staat ie daar vervolgens ook hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, maar dan net nietHeel af en toe komen hier ook nog wel eens eigen creaties langs namelijk
Maar niet als je t doet via Photoshop en vervolgens upload naar tinypic of xs.to ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik via ICHC van mijn kat een lollercat maak staat ie daar vervolgens ook hoor
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar wat je poesje kan hebben ja, zoals de topictitel al aangeeft.quote:
Geweldig dezequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld van iemand die de reeks NIET volgt en WEL alle plaatjes van CIHC jatquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Locusta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Locusta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
nee hoor niet alle pics komen op de frontpage van ichc gaat geloof ik met een punten systeem, mensen stemmen ofzo op een plaatje.....quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik via ICHC van mijn kat een lollercat maak staat ie daar vervolgens ook hoor
quote:
Nee man, dezequote:
quote:
Lees het topic eens eerst door voordat je dubbele postquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:39 schreef Queen_Bee het volgende:
http://icanhascheezburger(...)bird-mouth-belly.jpg
Ik heb hem als link geplaatst omdat ik hem uit dit topic had.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Lees het topic eens eerst door voordat je dubbele post
en btw het hele topic staat vol met dubbelpostsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Lees het topic eens eerst door voordat je dubbele post
Geweldig!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:23 schreef Knipoogje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/LOLCODE
Er is dus gewoon een programmeertaal in lolcat slang
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:39 schreef Queen_Bee het volgende:
http://icanhascheezburger(...)bird-mouth-belly.jpg
wat dacht je... ik post de condo on de water dubbel dus daarom de panda driedubbel?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
condo on de water dubbel? overheen gelezen danquote:Op maandag 21 juli 2008 11:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat dacht je... ik post de condo on de water dubbel dus daarom de panda driedubbel?
Hij is wel heul lievig die panda
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef McWurth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door BarraCupraCuda op 24-07-2008 10:24:11 ]Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ik gok op de katquote:
quote:
wtf is dat....quote:
Ik had die Yoda gephotoshopped.lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
[..]
wtf is dat....hoe krijg je je kat zo aan het kijken.
Die eerstequote:Op maandag 28 juli 2008 20:00 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij doet me denken aan linkquote:
Dat was ook mijn eerste gedachte...quote:
En bedankt..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte...![]()
En weet niet of deze al eens voorbij gekomen is, maar wat heb ik hier vreselijk om moeten lachen...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte...![]()
En weet niet of deze al eens voorbij gekomen is, maar wat heb ik hier vreselijk om moeten lachen...![]()
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef Keesch het volgende:
Weet iemand ene leuke voor deze?
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef Keesch het volgende:
Weet iemand ene leuke voor deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:18 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
hehe ja die freedom is wel aardig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:35 schreef Kptelmo het volgende:
Ik kan er wel om lachen. De Katten en poesjeshumor-reeks staat ook vol met honden, konijnen, apen met een paal in hun...etc.....
[ afbeelding ]
was jij niet die fag die een laskap voor een duikhelm aanzag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef marvdeparv het volgende:
zo'n kankerirritant taaltje, fagfags
Whehehe, mooiequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar schaam ik me al dagen voorquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was jij niet die fag die een laskap voor een duikhelm aanzag?
Daar zou ik mezelf de rest van mijn leven voor schamen...quote:
whahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:06 schreef Queen_Minny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die BBQ.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe, die's goedquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt heel sterk.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is prachtig, voor de ingewijdenquote:
En dit vindt ik erg mooi gedaan.quote:
Ook voor de ingewijden: zijn nickname is ook heel toepasselijk!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze is prachtig, voor de ingewijden![]()
[..]
+1 Scherpquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook voor de ingewijden: zijn nickname is ook heel toepasselijk!
(Denk aan de eerste film)
Een foldjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |