Ik snap nooit hoe dit soort toevalligheden bestaan. Afgelopen woensdag óók Ace Ventura zitten kijken. Had 'm nog nooit helemaal gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ace Ventura: Pet Detective
Jim Carrey is GE-FUCKING-WEL-DIG. Zijn gekke bekken toveren op ieders gezicht een glimlach.
Een 8.
Heb jij gister dan ook Knocked Up gekeken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:01 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dit soort toevalligheden bestaan. Afgelopen woensdag óók Ace Ventura zitten kijken. Had 'm nog nooit helemaal gezien.
Prima film, met veel Carrey op hyperstand. Ik vond z'n typetje wel erg veel lijken op the Mask, maar hij heeft dan ook gewoon een knop met 'totaly nuts' die hij om zet voor dat type films. Mask kwam ook uit hetzelfde jaar, kan er mee te maken hebben.
7.
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan de acteur Stiller maar heb toch erg moeten lachen om deze film. Hij is gewoon TE flauw.
EWS is een van mijn favoriete Kubrick filmsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft niemand hier Il y a longtemps que je t'aime nog gezien?
Ik ga nu Eyes wide shut kijken op dvd en vanavond of morgen ws naar The Darjeeling Limited.
Nog niet, maar ik wil 'm wel graag zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft niemand hier Il y a longtemps que je t'aime nog gezien?
Doen hoor! Geniale film.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil 'm wel graag zien.
Ik wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb jij gister dan ook Knocked Up gekeken?
Ik heb net ook gezien best wel oké. Natuurlijk met de nodige clichés wel raar dat hij een lage beoordeling heeft op IMdB , had verwacht dat hij minstens een 6 zou hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:51 schreef Atreidez het volgende:
Never Back Down
Tja, een karate kid remake mag je het wel noemen. Jongen verhuist naar andere stad, heeft meteen bonje met de lokale schooleikels, krijgt wat met vriendin van grootste eikel, jongen gaat op vechtlessen, aan t einde is er een vechttoernooi. En zelfs de blessure vlak voor de finale ontbreekt nietVeel minder charme, maar wel goeie vechtscenes. Ik vond m eigenlijk wel ok.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 6.9
The Ultimate Gift (2006)
Howard Stevens sterft en de erfenis wordt vertelt bij de notaris aan de famlie. Niemand krijgt wat behalve, Jason (Drew Fuller) de kleinzoon, een eerste klas klaploper. Hij krijgt een reeks van opdrachten om te volbrengen zonder te weten wat de erfenis nu precie inhoudt. De opdrachten zijn van echt werken, echt vrienden vinden en dergelijke middels videoboodschappen van opa. Tijdens zijn beproefing ontmoet hij Alexia (Ali Hillis) met haar dochtertje Emily (Abigail Breslin - Miss Little Sunshine) die aan leukemie lijdt. Jason ondervindt wat het echte leven is en waar het omdraait en niet dat lege rijke familie bestaan.
Het is een sterk oprecht drama naar mijn idee.
cijfer 8 / imdb 7.3Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Edwinuss op 21-07-2008 00:00:41 ]
Dudequote:Op zondag 20 juli 2008 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
Mamma Mia
Normaal hou ik niet van die series zoals Sex and the city, mijn vriendin is er gek op. We hebben dan ook alle seizoenen in de kast staan.
Ik kijk dan af en toe een aflevering mee ( ze kijkt serieus alles 4 tot 5 keer ofzo)
We gaan dan ook vaak naar de bioscoop, vorige week ook 2 keer en vandaag dus naar deze film. Ik ging er natuurlijk een klein beetje met tegenzin heen.
Ik moet zeggen dat de trailer er wel behoorlijk aantrekkelijk uitzag, maar zoals de meeste mensen ook wel weten zegt dat niets tot vrij weinig.
Maar wat een film! Ik ben echt gek op muziek en vindt het gecombineerd met bewegende beelden 1 van de mooiste dingen die er zijn. De emotie was goed te vinden in de film, de acteerprestaties waren ontzettend overtuigend. En Meryl Streep, wat een prachtige vrouw. De moederrol die ze speelde was super.
Al met al een hele grappige/lieve/muzikale en natuurlijk goede film!
Gewoon heen gaan mensen, hoeft je nergens voor te schamen![]()
8.8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |