Dat doe ik wel meer op internetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U maakt contact met "vreemde" mensen
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellenquote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat doe ik wel meer op internet
Jezus Gristusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellen
Neem zo een ice-tea.. En ga ook maar eens een broodje smerenquote:
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef DonGuido het volgende:
Wij zijn de vreemde mensen als ik vragen mag? Op wie moet ik letten in dit topic?
met allerlei moeders zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Meneer Cactus. Leuk, zo wordt ik wel vaker genoemdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactus
zeker voor hete webcamsexquote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:45 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Meneer Cactus. Leuk, zo wordt ik wel vaker genoemd
Of ze zijn positief vreemd, of ik geef ze een headshot...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
4,5 uur hierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef sandertjuh het volgende:
nog 6 uurtjes en dan is het alweer weekend
Weekend hier vanavond om 21.00uur!quote:
9 uur pas?? Wat doe jij zoal gedurende de dag? (ik heb niet goed opgelet geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weekend hier vanavond om 21.00uur!
zeg ik ga hier neit alles verklappen natuurlijk, maar na de sessie met sgele zn moeder moest ik gelijk een nieuwe kopen!quote:
Je bent op de hoogte dat m'n moeder al dik 5 weken met vakantie is he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ga hier neit alles verklappen natuurlijk, maar na de sessie met sgele zn moeder moest ik gelijk een nieuwe kopen!
ach om toch maar even serieus te zijn, trek ik me er niets van aan, tis anders als je personen in het echt kentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ze zijn positief vreemd, of ik geef ze een headshot...
Ik hoef pas om half 1 te beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 uur pas?? Wat doe jij zoal gedurende de dag? (ik heb niet goed opgelet geloof ik)
zeg je gaat me toch niet vertellen dat jij daar zat heh ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat m'n moeder al dik 5 weken met vakantie is he?
Ik weet niet met wie je bezig bent geweest... maaruh.. mijn moeder zal het niet geweest zijn
Als jij mij een vrouw niet van een man kunt onderscheiden denk ik dat jij mijn username moet gaan gebruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je gaat me toch niet vertellen dat jij daar zat heh ?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet we zijn nu onderweg van een welbekend cadeau wellicht
om naar walibi te gaan!
En wat deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 1 te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |