uitgeput!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sinds dat jij er mee aan de gang bent geweest gaat ze niet zo hard meer
Negeren doe ik niet.. Heel bewust selectief lezen welquote:
duurde gister maar 2 postsquote:
Gezonde instelling!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
mwhehe ik moest lachen
Nooit langer dan 8 uur per dagdan zit m'n werkdag er op (normaal gesproken
)
Nee ze merkte er niks vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uitgeput!
tja ik kon nog wel even doorgaan hoor! maja zij wilde niet meer ....
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.quote:
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.
en ik ben genadeloos dat weet je!
uhmz... hoe moet Sgele dat nou weer weten??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.
en ik ben genadeloos dat weet je!
het is zijn moeder ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... hoe moet Sgele dat nou weer weten??![]()
ik heb alleen mezelf totaal gegevenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?
hahahaha, zouden meer mensen moeten doen hierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Negeren doe ik niet.. Heel bewust selectief lezen wel
Maagdenvliesweken, zei je?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zilvervliesrijstweken klinkt dan weer een beetje goor
Gloeiende gloeiende m'n waterquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?
Moederkoekswekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maagdenvliesweken, zei je?![]()
Nee, daar geloof ik ook niet in!
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen mezelf totaal gegeven
Goeiemorgen Kerel, alles goed vandaag ?quote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, zouden meer mensen moeten doen hier
Het wordt steeds enger, hequote:
je hebt er weinig verstand van heb ik al doorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voor
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voor
Wil ik graag zo houden wanneer het op jou aankomtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt er weinig verstand van heb ik al door
ik bedoelde in zn algemeen hoor! maar bedankt hehquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden wanneer het op jou aankomt
Zullen we het hier maar bij laten?quote:
Jawel, vrijdag is de dag om de planten water te geven. Een mooie dag dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen Kerel, alles goed vandaag ?
Kijk WL gaan dan, had hij niet moeten doenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde in zn algemeen hoor! maar bedankt heh
heb je wel tissues bij de hand ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, vrijdag is de dag om de planten water te geven. Een mooie dag dus.
huh ?!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk WL gaan dan, had hij niet moeten doen
U maakt contact met "vreemde" mensenquote:
Cactusthee is best oké. Zolang het maar een keurmerk heeft waaraan ik kan zien dat de plant niet onnodig geleden heeft tijdens de productie.quote:
quote:
quote:
Dat doe ik wel meer op internetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U maakt contact met "vreemde" mensen
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellenquote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat doe ik wel meer op internet
Jezus Gristusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellen
Neem zo een ice-tea.. En ga ook maar eens een broodje smerenquote:
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef DonGuido het volgende:
Wij zijn de vreemde mensen als ik vragen mag? Op wie moet ik letten in dit topic?
met allerlei moeders zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Meneer Cactus. Leuk, zo wordt ik wel vaker genoemdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactus
zeker voor hete webcamsexquote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:45 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Meneer Cactus. Leuk, zo wordt ik wel vaker genoemd
Of ze zijn positief vreemd, of ik geef ze een headshot...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
4,5 uur hierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef sandertjuh het volgende:
nog 6 uurtjes en dan is het alweer weekend
Weekend hier vanavond om 21.00uur!quote:
9 uur pas?? Wat doe jij zoal gedurende de dag? (ik heb niet goed opgelet geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Weekend hier vanavond om 21.00uur!
zeg ik ga hier neit alles verklappen natuurlijk, maar na de sessie met sgele zn moeder moest ik gelijk een nieuwe kopen!quote:
Je bent op de hoogte dat m'n moeder al dik 5 weken met vakantie is he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik ga hier neit alles verklappen natuurlijk, maar na de sessie met sgele zn moeder moest ik gelijk een nieuwe kopen!
ach om toch maar even serieus te zijn, trek ik me er niets van aan, tis anders als je personen in het echt kentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ze zijn positief vreemd, of ik geef ze een headshot...
Ik hoef pas om half 1 te beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
9 uur pas?? Wat doe jij zoal gedurende de dag? (ik heb niet goed opgelet geloof ik)
zeg je gaat me toch niet vertellen dat jij daar zat heh ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat m'n moeder al dik 5 weken met vakantie is he?
Ik weet niet met wie je bezig bent geweest... maaruh.. mijn moeder zal het niet geweest zijn
Als jij mij een vrouw niet van een man kunt onderscheiden denk ik dat jij mijn username moet gaan gebruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je gaat me toch niet vertellen dat jij daar zat heh ?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het vergeet we zijn nu onderweg van een welbekend cadeau wellicht
om naar walibi te gaan!
En wat deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 1 te beginnen
Nou..quote:
ja bij je moeder weet je het nooit heh , die is van meerdere markten thuisquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als jij mij een vrouw niet van een man kunt onderscheiden denk ik dat jij mijn username moet gaan gebruiken
Oh dat was het jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou..
Ik doe net alsof ik heel hard werk in een winkel
Ze worden met de minuut flauwer WLquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bij je moeder weet je het nooit heh , die is van meerdere markten thuis
lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze worden met de minuut flauwer WL
Koffie?
155?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:40 schreef tripack het volgende:
tis me nichtje die 155 is gewordendenk niet dat ze dat leuk vind
Ik lees BIEEEEEEEEEEEEEEEEEER!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
155?![]()
GefeliciteerdAltijd goed om een reden te hebben voor BIER!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees BIEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
* Dr.Droxz zet een kratje neer
Het is bijna weekend, en je hebt bier?!quote:
Hoezo dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
wat voor merk ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees BIEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
* Dr.Droxz zet een kratje neer
Ik kan dat filmpje niet zien, maar volgens mij is dat het zelfde filmpje als wat gisteren al op de dumpert stond?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:38 schreef tripack het volgende:
Topscheids extreem dronken op veld
dat filmpje ook![]()
Nope...quote:zo zeker helemaal zelf bedacht![]()
epic failquote:Topscheids extreem dronken op veld
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?dat doe ik alleen als ik teveel gedronken hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |