uitgeput!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sinds dat jij er mee aan de gang bent geweest gaat ze niet zo hard meer
Negeren doe ik niet.. Heel bewust selectief lezen welquote:
duurde gister maar 2 postsquote:
Gezonde instelling!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
mwhehe ik moest lachen
Nooit langer dan 8 uur per dagdan zit m'n werkdag er op (normaal gesproken
)
Nee ze merkte er niks vanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uitgeput!
tja ik kon nog wel even doorgaan hoor! maja zij wilde niet meer ....
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.quote:
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.
en ik ben genadeloos dat weet je!
uhmz... hoe moet Sgele dat nou weer weten??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ze was helemaal in hogere sferen, tollende ogen , en ze kon geen kant op.
en ik ben genadeloos dat weet je!
het is zijn moeder ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... hoe moet Sgele dat nou weer weten??![]()
ik heb alleen mezelf totaal gegevenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?
hahahaha, zouden meer mensen moeten doen hierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Negeren doe ik niet.. Heel bewust selectief lezen wel
Maagdenvliesweken, zei je?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zilvervliesrijstweken klinkt dan weer een beetje goor
Gloeiende gloeiende m'n waterquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hoeveel drugs heb je haar gegeven joh?
Moederkoekswekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Maagdenvliesweken, zei je?![]()
Nee, daar geloof ik ook niet in!
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen mezelf totaal gegeven
Goeiemorgen Kerel, alles goed vandaag ?quote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, zouden meer mensen moeten doen hier
Het wordt steeds enger, hequote:
je hebt er weinig verstand van heb ik al doorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voor
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vandaar die rollende ogen.. Het stelde niet zoveel voor
Wil ik graag zo houden wanneer het op jou aankomtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt er weinig verstand van heb ik al door
ik bedoelde in zn algemeen hoor! maar bedankt hehquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wil ik graag zo houden wanneer het op jou aankomt
Zullen we het hier maar bij laten?quote:
Jawel, vrijdag is de dag om de planten water te geven. Een mooie dag dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen Kerel, alles goed vandaag ?
Kijk WL gaan dan, had hij niet moeten doenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde in zn algemeen hoor! maar bedankt heh
heb je wel tissues bij de hand ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, vrijdag is de dag om de planten water te geven. Een mooie dag dus.
huh ?!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk WL gaan dan, had hij niet moeten doen
U maakt contact met "vreemde" mensenquote:
Cactusthee is best oké. Zolang het maar een keurmerk heeft waaraan ik kan zien dat de plant niet onnodig geleden heeft tijdens de productie.quote:
quote:
quote:
Dat doe ik wel meer op internetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U maakt contact met "vreemde" mensen
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellenquote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat doe ik wel meer op internet
Jezus Gristusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meh.. Ik mag 11 augustus weer een keer terug bellen
Neem zo een ice-tea.. En ga ook maar eens een broodje smerenquote:
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:39 schreef DonGuido het volgende:
Wij zijn de vreemde mensen als ik vragen mag? Op wie moet ik letten in dit topic?
met allerlei moeders zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat doe ik wel meer op internet
Meneer Cactus. Leuk, zo wordt ik wel vaker genoemdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zal u nog een keer groeten, meneer Cactus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |