Ken er nog een heuleboel meer.. Ook smerige scènes die half in m'n hoofd zijn blijven steken.. Nooit meer zo'n programma..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
"loop maar weer weg!"nog zo'n nutteloze quote uit 3/4 van de uitzendingen
vergadering over welke broodjes er besteld moeten worden voor bij de volgende vergadering ?quote:
gelukkig heb ik het neit zo vaak gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ken er nog een heuleboel meer.. Ook smerige scènes die half in m'n hoofd zijn blijven steken.. Nooit meer zo'n programma..
Ook zo'n leuk en zinvol programmaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig heb ik het neit zo vaak gezien
kwam er dit jaar nou ook weer een bigbrother?
Da's eigenlijk wel een goeie... die ga ik de volgende keer voordragenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergadering over welke broodjes er besteld moeten worden voor bij de volgende vergadering ?
What a shamequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geloof niet dat die zin er ooit gaat komen
Over pauper programma's gesprokenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook zo'n leuk en zinvol programma
Ik was in de ochtend naar het ziekenhuis geweest, en ben daar nogal met mijn neus op de feiten gedrukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dude waarom slaap je dan smiddags!!
(omdat ik moe was zeg jij dan)
ik ben ook dood... hoop dat ik het einde van de dag haaleerst maar ff een sloot koffie naar binnen werken
Is er dan Droxz?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was in de ochtend naar het ziekenhuis geweest, en ben daar nogal met mijn neus op de feiten gedrukt.
Toen had ik pas echt geen zin meer... en ben maar gaan slapen
vertel!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over pauper programma's gesproken
wat hadden ze te vertellen over je hand dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was in de ochtend naar het ziekenhuis geweest, en ben daar nogal met mijn neus op de feiten gedrukt.
Toen had ik pas echt geen zin meer... en ben maar gaan slapen
hoe lang wacht je al op je diploma?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben toch niet vaak boos, maar nu![]()
Blergh.. stomme school
BB is het equivalent van pauper programma'squote:
Hmm geen diploma dus die op je ligt te wachten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben toch niet vaak boos, maar nu![]()
Blergh.. stomme school
das waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BB is het equivalent van pauper programma's
Ergens vanaf aprilquote:
Dan moeten ze eerst de telefoon opnemen voordat ik dat weetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm geen diploma dus die op je ligt te wachten?
WTF dat is wel heel erg lang.... wat is hun smoes?quote:
Ehm.. De 'opstartproblemen' die ze al 4 jaar hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
WTF dat is wel heel erg lang.... wat is hun smoes?
Lang verhaal, komt er op neer dat mijn pols al 10 jaar naar de klote is (pols op 2 plaatsen gebroken, verkeerd vastgegroeid, acuut geopereerd, 2 stale pinnen......)quote:
Da's kut... Maar als je de operatie doet, en het werkt.. Helpt het dan ook daadwerkelijk? Of weten ze dat niet eens?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lang verhaal, komt er op neer dat mijn pols al 10 jaar naar de klote is (pols op 2 plaatsen gebroken, verkeerd vastgegroeid, acuut geopereerd, 2 stale pinnen......)
Ik nu zelf moet beslissen voor een operatie die 0% garantie geeft,
maar WEL 9 maanden revalidatie.....
Het keiharde bewijs dat niet iedereen in het bezit is van smaakquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
das waarmaar hoe verklaar je dan dat wereldwijd er zo veel mensen er naar kijken??
Is zeker maar 1 persoon aanwezig die de telefoon op kan nemen, en die is momenteel koffie aan het drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst de telefoon opnemen voordat ik dat weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |