Zeg datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:01 schreef WhiteLightning het volgende:
zo tis weer vrijdag, de week is weer overleefd
Ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
iddhelaas is het kutweer
maja , dan maar films kijken hehe
de nieuwe van harold en kumar ligt ook in de "videotheek" zag ik vannochtend
Mooie tijd tochquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
nee helaas niet hahaom 15:30 pas , nou ja pas
Op zich wel lekker, dan gaat de dag tenminste een beetje snel voorbijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
mja mn kut collega is er niet, dus heb wat te doen.
Meuning Sgelequote:
BOEM! Succes dan maarquote:
een goed begin is het halve werkquote:
Mogguh Damequote:
Haaiquote:
moet je ook niet in de middag gaan slapenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Ik heb me een partij geen zin meer, ik kon niet slapen... heb de klok nog half 4 aan zien tikken!
(moet je ook niet in de middag gaan slapen zeggen jullie dan)
Alles goed? Beetje zin om te gaan werken vanmiddagquote:
Ehr... que?quote:
I hate youquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles goed? Beetje zin om te gaan werken vanmiddag
Heuh ik ook van jou hequote:
Om 9.00 uur kan ik m'n opleiding bellen om te vragen of nu éindelijk m'n diploma eens klaarligtquote:
nee , had je maar bier moeten zuipen zeg ik danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb me een partij geen zin meer, ik kon niet slapen... heb de klok nog half 4 aan zien tikken!
dude waarom slaap je dan smiddags!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is dat ik weet wie het typt.. Maar andersquote:
Nou hopelijk ligt die dan klaar voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Om 9.00 uur kan ik m'n opleiding bellen om te vragen of nu éindelijk m'n diploma eens klaarligt
Maar anders wat!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie het typt.. Maar anders
Maar nee, geen ene reet zin om te werken
Geloof niet dat die zin er ooit gaat komenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar anders wat!
Wanneer heb je daar dan wel zin in?
Dood en toch posten.. Hip!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
dude waarom slaap je dan smiddags!!
(omdat ik moe was zeg jij dan)
ik ben ook dood... hoop dat ik het einde van de dag haaleerst maar ff een sloot koffie naar binnen werken
jah jeweetog die para moeder van Jose die gaf me zo'n drankje... BOEM!! ongekend! daar loop ik dan...Zombehquote:
Na para stopte ik met lezen.. Kreeg DGK flashbacks.. Schijtprogrammaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jeweetog die para moeder van Jose die gaf me zo'n drankje... BOEM!! ongekend! daar loop ik dan...Zombeh
"loop maar weer weg!"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Na para stopte ik met lezen.. Kreeg DGK flashbacks.. Schijtprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |