Ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
iddhelaas is het kutweer
maja , dan maar films kijken hehe
de nieuwe van harold en kumar ligt ook in de "videotheek" zag ik vannochtend
Mooie tijd tochquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
nee helaas niet hahaom 15:30 pas , nou ja pas
Op zich wel lekker, dan gaat de dag tenminste een beetje snel voorbijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
mja mn kut collega is er niet, dus heb wat te doen.
Meuning Sgelequote:
BOEM! Succes dan maarquote:
een goed begin is het halve werkquote:
Mogguh Damequote:
Haaiquote:
moet je ook niet in de middag gaan slapenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Ik heb me een partij geen zin meer, ik kon niet slapen... heb de klok nog half 4 aan zien tikken!
(moet je ook niet in de middag gaan slapen zeggen jullie dan)
Alles goed? Beetje zin om te gaan werken vanmiddagquote:
Ehr... que?quote:
I hate youquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles goed? Beetje zin om te gaan werken vanmiddag
Heuh ik ook van jou hequote:
Om 9.00 uur kan ik m'n opleiding bellen om te vragen of nu éindelijk m'n diploma eens klaarligtquote:
nee , had je maar bier moeten zuipen zeg ik danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb me een partij geen zin meer, ik kon niet slapen... heb de klok nog half 4 aan zien tikken!
dude waarom slaap je dan smiddags!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het is dat ik weet wie het typt.. Maar andersquote:
Nou hopelijk ligt die dan klaar voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Om 9.00 uur kan ik m'n opleiding bellen om te vragen of nu éindelijk m'n diploma eens klaarligt
Maar anders wat!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie het typt.. Maar anders
Maar nee, geen ene reet zin om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |