Verbeek voospelde het al, want Bruins en De Guzman hadden niet goed getraind en gespeeld in Zweden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:35 schreef elron het volgende:
ja los daarvan.
maar wel Sibon, Urby, Maduro ...
snap dat gewoon niet
Beetje moeilijk te vergelijken, Amrabat had natuurlijk nog totaal geen druk op zich, en wanneer ie minder speelde viel het niemand op. Een beetje zoals Bruins 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef denthemen het volgende:
MaduroMaar zal ook te maken hebben met zijn positie. Amrabat had een beter jaar dan Bruins maar mag ook niet mee
Ja, maar het lijkt me ook sterk dat ze daar zo op de redactie zitten:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Happel het volgende:
Vraag me trouwens af in hoeverre het bericht over die Schot, Berra, waar is. Lees op elke Nederlandse site dat Feijenoord interesse in hem zou hebben. Lees je dan berichten in de Engelse media (Skysports), dan wordt Feijenoord in de verste verte niet genoemd en staat er ook gewoon dat er helemaal geen interesse is van andere clubs.
Het lijkt er voor mij dus op dat die sites (soccernews, goal, elf, etc) maar wat doen en nieuwsberichten aanpassen om maar wat te vertellen te hebben. Beetje jammer...
Op die sites moet je ook nog afgaan, pas als het op vi.nl of ad/telegraaf.nl staat zou het misschien waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Happel het volgende:
Vraag me trouwens af in hoeverre het bericht over die Schot, Berra, waar is. Lees op elke Nederlandse site dat Feijenoord interesse in hem zou hebben. Lees je dan berichten in de Engelse media (Skysports), dan wordt Feijenoord in de verste verte niet genoemd en staat er ook gewoon dat er helemaal geen interesse is van andere clubs.
Het lijkt er voor mij dus op dat die sites (soccernews, goal, elf, etc) maar wat doen en nieuwsberichten aanpassen om maar wat te vertellen te hebben. Beetje jammer...
jammer. Een schot zou iig de juiste mentaliteit meebrengen, iets waarvan ik me afvraag of dat wel voldoende aanwezig is in de huidige selectie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Happel het volgende:
quote:Biseswar op proef bij Sheffield United
Diego Biseswar is de komende dagen op proef bij Sheffield United. De aanvaller mag vertrekken bij Feyenoord en hoopt daarom een contract te verdienen bij de Engelse Championship-club.
De selectie van Sheffield United verblijft momenteel in Nederland, waar de voorbereiding op het aankomende seizoen plaatsvindt. Zaterdag oefenen de Engelsen tegen Helmond Sport. Wellicht komt Biseswar in dat duel in actie.
In het afgelopen halfjaar speelde Biseswar nog voor De Graafschap, dat hem graag definitief had willen toevoegen aan de selectie. De Superboeren wilden echter niet aan de vraagprijs van Feyenoord voldoen.
Iets in die richting inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef heiden6 het volgende:
Wat zou Feyenoord vragen voor Biseswar? Een half miljoen?
Tiendalli misschien? Zijn vraagprijs was 1.75..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij las ik ergens dat ze meer dan een miljoen vroegen, of was dat voor een andere speler? (niet Hofs btw..)
Dat was hem, merciquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tiendalli misschien? Zijn vraagprijs was 1.75..
Bosz zei dat het onzin was, dus het is even afwachten denk ik...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Is de huur van die Portugees nu al officiëel rond? Niets meer over gehoord/gelezen...
Bosz zei dat het alleen onzin was dat het al helemaal rond was he, het is nog even afwachten idd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz zei dat het onzin was, dus het is even afwachten denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |