Daar teken ik voor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef Happel het volgende:
Die komt morgen.
Potosí?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef DivineJester het volgende:
Helemaal niets in ... [plaatsnaam naar smaak invullen]!!!
Hoop niet dat hij iets wil forceren, heb een hekel aan dat soort spelers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd of Arnautovic echt een blessure heeft opgelopen of dat dit voor hem een manier is om een transfer te forceren.
quote:EXCLUSIEF: Weinig vorderingen bij transfer Arnautovic
Een transfer van Marko Arnautovic naar Feyenoord lijkt nog erg ver weg. Afgelopen weekend leek een overgang van de 19-jarige Oostenrijker er aan te komen, maar tot dusverre is er nog altijd niets definitief. "En er zijn ook weinig vorderingen," aldus zaakwaarnemer Groener tegen Goal.com.
Eerder gaf Robert Groener tegenover Goal.com al wel aan dat Arnautovic zelf graag naar Rotterdam vertrekt.
De 'Stadionclub' zou zelfs een miljoenenbedrag overhebben voor de speler, die vorig seizoen indruk maakte bij de beloften van FC Twente. Hij werd topscorer van de beloftencompetitie met 21 treffers.
Desondanks is de belangstelling van Feyenoord opmerkelijk te noemen, daar de spits nog niet door wist te breken in het eerste elftal van de 'Tukkers'.
Vandaag (donderdag) gaf Groener tegenover Goal.com aan dat er voorlopig ook nog geen akkoord in de lucht hangt. "Er is over en weer wel wat contact tussen beide clubs, maar er is nog niets helder."
Tussen neus en lippen door wist de belangenbehartiger ook te melden dat de blessure van Arnautovic, die hij vanochtend tijdens de training op zou hebben gelopen, zeker niet ernstig is. "Hij heeft er tegen mij niets over gezegd in elk geval."
Weinig nieuws onder de zon dus, maar ze zijn in ieder geval nog wel 'on speaking terms'.quote:
Begint er echter steeds meer op het te lijken dat Twente voet bij stuk houdt. Hoop dat Feyenoord/Bosz een goed alternatief heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weinig nieuws onder de zon dus, maar ze zijn in ieder geval nog wel 'on speaking terms'.
Zo iemand als Gianni Zuiverloon zeg maar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Begint er echter steeds meer op het te lijken dat Twente voet bij stuk houdt. Hoop dat Feyenoord/Bosz een goed alternatief heeft.
Zo'n type speler (jong, lang) is namelijk hard nodig. Evenals een goede, jeugdige RB/CV en dus nietOoijer.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo iemand als Gianni Zuiverloon zeg maar.![]()
Want? Niet goed genoeg?quote:
Inderdaad.quote:
Emerton.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een type als Emerton (toendertijd) is echter wel welkom.
Ik zou trouwens ook zo geen goede RB weten hoor, hopelijk de Feyenoord-scouting wel.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou trouwens ook zo geen goede RB weten hoor, hopelijk de Feyenoord-scouting wel.
Was dat (en speelde hij niet het liefste) eigenlijk geen Rechtermiddenvelder?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad.
In principe wel, maar ik herinner me hem meer als RB. Speelde hij daar niet altijd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was dat (en speelde hij niet het liefste) eigenlijk geen Rechtermiddenvelder?
Speelde tegen wil en dank, veel, op RB jah..quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In principe wel, maar ik herinner me hem meer als RB. Speelde hij daar niet altijd?
Scoorde ook nooit zoveel maar kan me nog wel altijd die 2 goals in Nijmegen herinneren.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was dat (en speelde hij niet het liefste) eigenlijk geen Rechtermiddenvelder?
Vet!quote:Het is iedereen bekend dat Feyenoord op 19 juli 2008 exact 100 jaar bestaat. Rede genoeg voor een feestje, en die komt er uiteraard ook (jubileumfeest en jubileumdag). Maar wat is er mooier dan met zijn allen tegelijk af te tellen voor het 100-jarig bestaan van onze club Feyenoord?
Om die rede vraag ik iedereen om op vrijdag 18 juli 2008 om 23.00 uur naar het Maasgebouw te komen. We zullen daar dan met zijn allen (zoveel mogelijk Feyenoord supporters) aftellen voor het 100-jarig bestaan van Feyenoord. Dit maak je maar één keer mee in je leven, dus wees erbij!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Vergara
Que?
Geweldige duim heeft iemand. Die hele gozer bestaat amper volgens google.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Que?
Vreemd. Niets over heel die gozer te vinden op de website van de betreffende club.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Que?
Resultaten 11 - 20 van circa 1.350.000 voor Marco Vergara (0,03 seconden)quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geweldige duim heeft iemand. Die hele gozer bestaat amper volgens google.
De wikipedia pagina is anders al vanaf 5 mayquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vreemd. Niets over heel die gozer te vinden op de website van de betreffende club.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Marco+Vergara%22+Wanderers&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Resultaten 11 - 20 van circa 1.350.000 voor Marco Vergara (0,03 seconden)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Marco+Vergara&start=10&sa=N
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |