Ik zie dat als iets positiefs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef TNA het volgende:
Je kunt beter klagen over olie die opraakt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
Ja, je reinste onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
Of ze er nu hard voor gewerkt hebben of niet, ze hebben poen dus kan die vliegtax er ook nog wel vanaf. Anders ga je toch op de camping in Emmer Compascuum zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, je reinste onzin.
Mensen met poen hebben daar vaak hard voor gewerkt door bijvoorbeeld hard te studeren, terwijl de paupers die nu klagen de lessen zaten te verstoren.
Wat een redenatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Of ze er nu hard voor gewerkt hebben of niet, ze hebben poen dus kan die vliegtax er ook nog wel vanaf. Anders ga je toch op de camping in Emmer Compascuum zitten.
(nofi voor mensen in Emmer Compascuum)
Ik ook. Beter maak je je zorgen om helium en andere elementen die opraken.quote:
Cool he, vergeleken bij de telegraaf lezers zijn fokkertjes beschaafde, welbespraakte nadenkende rustpuntjes op het internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef yosander het volgende:
Tering, die reacties bij dat bericht.
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
Ja toch, laat ze lekker het mileu in duitsland en belgie maar vervuilen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...
Die mensen die geld hebben om een vliegvakantie te kunnen bekostigen, maar wel naar duitsland/belgie rijden omdat het daar goedkoper is zijn sneu. En ik heb dit beleid niet verzonnen ben er alleen mee eens. Net als slurptax overigens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...
Dat zeg ik niet, maar sommige reacties slaan echt als een tang op een varken....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool he, vergeleken bij de telegraaf lezers zijn fokkertjes beschaafde, welbespraakte nadenkende rustpuntjes op het internet.
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die mensen die geld hebben om een vliegvakantie te kunnen bekostigen, maar wel naar duitsland/belgie rijden omdat het daar goedkoper is zijn sneu. En ik heb dit beleid niet verzonnen ben er alleen mee eens. Net als slurptax overigens.
Oke.quote:
de slurptax en vliegtax zijn er om te zorgen dat de kinderne van wouter bos hun boeken kunnen kaften met bladgoud toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.
Slurptax en Vliegtax is er maar voor 1 reden.... en dat is niet het milieu...
Dus ook zonder vliegtax zou jij naar duitsland zijn gegaan om daar te gaan vliegen. Dat klinkt natuurlijk wel logisch. Maar ik doelde meer op de mensen die normaal gesproken naar schiphol gaan maar ivm vliegtax plots naar Düsseldorf rijden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.
Slurptax en Vliegtax is er maar voor 1 reden.... en dat is niet het milieu...
schoolboeken, das een heel andere discussie....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:32 schreef zovty het volgende:
[..]
de slurptax en vliegtax zijn er om te zorgen dat de kinderne van wouter bos hun boeken kunnen kaften met bladgoud toch?
hahaa lolquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Salvad0R het volgende:
je moet Bea bedanken, zij beheerst 40% van Shell en 60% van BP .
nee...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dus ook zonder vliegtax zou jij naar duitsland zijn gegaan om daar te gaan vliegen. Dat klinkt natuurlijk wel logisch.
Yeah, daarom heet het ook Royal Dutch Shell.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef MLF het volgende:
[..]
hahaa lol
wat een onzin
overigens BP is onderdeel van shell
en alle andere ook
alle olie komt uit 1 gat
en krijgt overal een andere naam
Nu ben ik in de warquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee...ik vlieg vanaf schiphol deze vakantie...
hehe al jaren niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yeah, daarom heet het ook Royal Dutch Shell.
vliegTAX gaat naar de regering, niet naar de brandstof van het vliegtuig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef DroogDok het volgende:
Als je het artikel leest wordt duidelijk dat de prijsstijgingen komen door de stijging van de brandstof prijzen.
Daar kan de Nederlandse politiek weinig aan doen.
Natuurlijk maar,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vliegTAX gaat naar de regering, niet naar de brandstof van het vliegtuig.
De flinke prijsstijgingen komen dus door de verhoogde brandstof prijs van de KLM.quote:In de prijzen van dit zomerseizoen is de dure brandstof nog niet doorberekend omdat de luchtvaartmaatschappijen hun brandstof al inkochten toen de prijs nog bijna de helft lager was. Bij vertrek na 1 november telt de hoge prijs van dit moment.
De KLM verhoogde gisteren de brandstofprijs nog naar 298 euro voor een retourtje naar bestemmingen op meer dan negen uur vliegen en naar 266 euro voor intercontinentale vluchten korter dan negen uur. In Europa moet al 82 euro aan toeslag worden betaald.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef LXIV het volgende:
Vlieg via België of Duitsland. Hoef je je ook niet blauw te betalen aan parkeren.
zie TTquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Natuurlijk maar,
[..]
De flinke prijsstijgingen komen dus door de verhoogde brandstof prijs van de KLM.
Lastig, lezen![]()
Die reacties onder het telegraaf artikel zijn ook kostelijk.
Mensen die Nederland 'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die klagen om de tax
Oh wacht jullie wonen in Nederland
Belastingen zijn toch juist heel communistisch enzo? Nivellering van inkomen, al die rijken die maar vliegen terwijl arme werklozen verhongeren?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die klagen om de tax
Oh wacht jullie wonen in Nederland
kansloze pauper redenatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
KLM moet je sowieso proberen te mijden. Je betaald veel te veel voor hun tickets.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:57 schreef seto het volgende:
Die vliegtax is echt belachelijk, deze week retour naar Japan geboekt in verband met uitwisseling in de herfst.
Directe vlucht vanuit Amsterdam met KLM: 2300 euro
Directe vlucht vanuit Frankfurt met Lufthansa: 1100 euro
Kun je je nog met de limo naar frankfurt laten brengen ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:57 schreef seto het volgende:
Die vliegtax is echt belachelijk, deze week retour naar Japan geboekt in verband met uitwisseling in de herfst.
Directe vlucht vanuit Amsterdam met KLM: 2300 euro
Directe vlucht vanuit Frankfurt met Lufthansa: 1100 euro
Parkeren op Schiphol kan al van 5 euro per dag. Dus daar ga je niet failliet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef LXIV het volgende:
Vlieg via België of Duitsland. Hoef je je ook niet blauw te betalen aan parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |