ik een sepoquote:
Gefeliquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
LOL.. ging net ff langs de T-mobile shop waar ze vanacht om 12 uur de iphone gaan verkopen. Zit nu al een man of 10 voor de deur!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lapo.
Wij zijn altijd goedquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
LOL.. ging net ff langs de T-mobile shop waar ze vanacht om 12 uur de iphone gaan verkopen. Zit nu al een man of 10 voor de deur!
Ik heb pokemonkaarten?quote:
Ik wel veel meerquote:
grap natuurlijkquote:
ruillleeh?quote:
Dat is wel weer zo, het is hier toch nog een graadje of 20..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja liever met dit weer dan dat het 40 graden is
quote:
Je moet toch wat als "innovator"quote:
ruilen in de keuken, lijkt me duidelijkquote:
G. werkt in die shopquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
G was van plan om vanaaf ook naar zo'n shop te gaan, ik denk dat ie dan al te laat is haha
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wil 40 graden, zon, plakkend zand en de geur van cocos, mooie vrouwen, voetballen, bier en muziek!
.
Strand van Barcelonaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wil 40 graden, zon, plakkend zand en de geur van cocos, mooie vrouwen, voetballen, bier en muziek!
.
Pilesquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Zo, klokje rond geslapen, en nu aan het ontbijt
Hoe is het hier?
klopt, dus hij moet gewoon in de rij gaan staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
G. werkt in die shopAlleen mag hij er volgens mij toch niet eentje kopen van zn baas ofzo..
Om te gaan werken.. Sorry, baas..stond een rij voor de winkelquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt, dus hij moet gewoon in de rij gaan staan
Kan kan kan ouwe, cola is ook lekkerquote:
Nou voor zover ik het begrepen had gaat hij om 12 uur in de rij staan, maar de shop waar hij werkt gaat om 7 uur smorgens open. dus dat moet goedgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om te gaan werken.. Sorry, baas..stond een rij voor de winkel
Over rijen gesproken
Toen ik GTA IV ging halen (+xbox360) bleek dat er bij de mediamarkt echt rijen te staan.. terwijl ik bij de Toys 'R Us gewoon een van de eerste was
Haalt hij welquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou voor zover ik het begrepen had gaat hij om 12 uur in de rij staan, maar de shop waar hij werkt gaat om 7 uur smorgens open. dus dat moet goedgaan.
hahaa dat is idd ook wel erg
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ruilen in de keuken, lijkt me duidelijk
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Hoe is het hier?
Welke waren het dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Je let weet niet op mijn briljante songteksten
Maar toch eetsmakkelijk heur
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan kan kan ouwe, cola is ook lekker! Maar een biertje op zijn tijd is best goed te doen
.
G werkt in een iFactors hè, niet een T-Mobile shipquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
G. werkt in die shopAlleen mag hij er volgens mij toch niet eentje kopen van zn baas ofzo..
Goedemorgen dan maarquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Hoe is het hier?
Lekker is dat...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
G werkt in een iFactors hè, niet een T-Mobile shipIk weet iig van A-Mac dat de werknemers daar de eerste 4 weken niet zelf een iPhone 3G mogen kopen
Dat had ik gisteren ook..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de dag al bijna voorbij is
daarom sta ik elke dag netjes op tijd opquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de dag al bijna voorbij is
Zou best kunnen; de meeste winkels krijgen er maar 10quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
Ze hebben toch maar 500 i-phones landelijk?
In de rij staan voor een telefoon...![]()
![]()
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de weekquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom sta ik elke dag netjes op tijd op
Ben dinsdag wezen stappen en lag niet helemaal helder om 05.00 in bed en ben om 10.15 opgestaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de week
Ff slaap inhalen dus
nee die ene shop heeft er 500 voor vanacht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
Ze hebben toch maar 500 i-phones landelijk?
In de rij staan voor een telefoon...![]()
![]()
* Jaloers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de week
Ff slaap inhalen dus
met van die rare beesten d'r op!quote:
Dat trek ik echt nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
Ben dinsdag wezen stappen en lag niet helemaal helder om 05.00 in bed en ben om 10.15 opgestaan
Vooral niet zijnquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
met van die rare beesten d'r op!
Ben vannacht optijd erin gegaanquote:
Wat is er nou mis met Le Tourquote:
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet![]()
[..]
Vooral niet zijn
Vind ik ook saai.quote:
Ja, ik heb alleen een beetje spijt van mijn Tour Poule opstelling.. Ik denk dat ik iets te veel sprinters op heb gesteld en weinig klimmers.quote:
Ik zou er niet wakker van geworden zijn volgens mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...
Vannacht een stel kutbrommers door de straat, die graag even hun gashendel wilden draaien... En vervolgens 6 keer door de straat heen reden
Gewoon een visdraad over de straat hangen... zijn ze zo klaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...
Vannacht een stel kutbrommers door de straat, die graag even hun gashendel wilden draaien... En vervolgens 6 keer door de straat heen reden
En die verhalen van Herbert Dijkstra en Maarten Ducroix zijn zo inspirerendquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Oh mensen , er is niks mis met de tour. Maar bij ons gaat de tv aan die ik niet kan zien maar wel kan horen. Waardoor ik nu alleen maar steeds geluid hoor zonder beeld er bijOnhandig.
En dan de Tour de schuld gevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Oh mensen , er is niks mis met de tour. Maar bij ons gaat de tv aan die ik niet kan zien maar wel kan horen. Waardoor ik nu alleen maar steeds geluid hoor zonder beeld er bijOnhandig.
Heeft ze een vriend of een vriendin, is dan mijn vraag...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:hoor net van een vriendin dat ze vandaag een voorbinddildo gaat kopen
Geen van beide,, ja mij en iemand anders als vriendinquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend of een vriendin, is dan mijn vraag...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:hoor net van een vriendin dat ze vandaag een voorbinddildo gaat kopen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen van beide,, ja mij en iemand anders als vriendin
quote:
Maar krijgt ze nou een 2-lingquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
GET A LIFE!
OH god.. dat is wel heel ergquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
Sommige huisgenoten in de keuken:
Oe heeft angelina haar kind al? Ze krijgt een 2-ling toch? Ik: I DON'T CARE! ik ken haar NIET....
Mijn 2 dozige huisgenoten zitten met z'n 2-en celebrity en elsevier enzo te lezen....
GET A LIFE!
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
OH god.. dat is wel heel erg
Snap niet dat mensen daar hele discussies en dergelijke over kunnen hebben
Zorg ervoor dat je de volgend opent, dan mag je het zelf verzinnen....en niet meer zeikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef makkie88 het volgende:
oke, kom ik weer , deze is wat slechter
kunnen we dr niet van maken,
"waar het weer zeiken is"
Mochten er filmpjes ontstaan, denk ik dat jij die niet te zien zal krijgenquote:
mja, ik ben niet zo'n topic starter...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je de volgend opent, dan mag je het zelf verzinnen....en niet meer zeiken
Als je hem volmaakt moet je openen hè, dat weet jequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
mja, ik ben niet zo'n topic starter...![]()
maar wel een leuk idee
Mits Duitsquote:
Had het over jou en Cali, daar heb ik recht opquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mochten er filmpjes ontstaan, denk ik dat jij die niet te zien zal krijgen
quote:
Proberen eten te scoren bij mijn vriendinnetjequote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het over jou en Cali, daar heb ik recht op
Je hebt nergens recht opquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het over jou en Cali, daar heb ik recht op
Ik zal eens kijken of ik kan morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
15 aug maybe nopeisdope met jordy laura en mark, ga je mee?
German Scheisse movie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
German Scheisse movie?Nee, hierop geïnspireerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Doe ik ookquote:
Komt zooo feministisch over, daar moet ik altijd even op reagerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe ik ook
betekend nog niet dat ik er nog even lekker tegenaan mag trappen
zaterdag van 9-5 en dan vakantie....1 week van werkquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag nog werken van 8-6 en 8-5
Dan wel vrij tot woensdag![]()
ik werk gelukkig alleen op dinsdag en donderdagquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen en zaterdag nog werken van 8-6 en 8-5
Dan wel vrij tot woensdag![]()
Ah so...quote:
Ik ga ook maar eens vakantie nemen denk ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
zaterdag van 9-5 en dan vakantie....1 week van werkDan moet ik de 21ste weer
Luilakquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef mash_ het volgende:
ik werk gelukkig alleen op dinsdag en donderdag
Ik en feministischquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komt zooo feministisch over, daar moet ik altijd even op reageren
Juist nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens vakantie nemen denk ik
Alleen bedenken wat ik dan ga doen, behalve thuis zitten
[..]
Luilak
Ik ga Nijmegese vierdaagse vierenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens vakantie nemen denk ik
Alleen bedenken wat ik dan ga doen, behalve thuis zitten
Jij Nijmegese vierdaagse vieren?quote:
Zekersquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij Nijmegese vierdaagse vieren?
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou mensen ik ga naar de propedeuse uitreiking van mijn huisgenootje, tabee allemaal
Ik moet voor m'n ontbijt nog eerst naar de superquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moet voor m'n ontbijt nog eerst naar de super
Tja krijg je als je daadwerkelijk niks meer in huis hebtquote:
Slechte zaakquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja krijg je als je daadwerkelijk niks meer in huis hebt
Oh jeequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:12 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb rijles geregeld op mn verjaardag![]()
Met rijles is het niet zo erg, dan zit er nog iemand naastquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in de buurt van zeeland
Ja, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Met rijles is het niet zo erg, dan zit er nog iemand naast![]()
Nee, maar leuk joh
Ideaal papiertje als je het eenmaal hebt
Ja, dan begin je net tochquote:
Nee dan begint hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dan begin je net toch
Dan heb je je rijbewijs nog niet
Maar als je dat hebt kun je wel naar Zeeland komen(
)
* noteertquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:24 schreef Milou__ het volgende:
Nee dan begint het![]()
Als ik hem heb, ik hoop eind september begin oktober, kom ik langs
Hoezo "weer", is het al 2 dagenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef makkie88 het volgende:
het is weer kutweer:(
Hier is het net alsof de zon gaat doorbrekenquote:
Niet sinds vrijwel iedereen vakantie heeft en een klein gedeelte moet werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat het hier altijd druk was overdag
Ongezelligquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Niet sinds vrijwel iedereen vakantie heeft en een klein gedeelte moet werken
hier lijkt het erop alsof het nog 3 weken blijft regenenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hier is het net alsof de zon gaat doorbreken
Nog niet af?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ongezellig
Nou, dan ga ik maar weer aan mn verslag
Nog niet veel tijd voor gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:01 schreef PieterBas het volgende:
Nog niet af?
Wanneer moet je het inleveren??quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet veel tijd voor gehad
Maandag tentamen en meet, dinsdag/woensdag werken, en morgen en zaterdag werken.
Dus vandaag moet het eigenlijk af
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:27 schreef Jipje het volgende:
Wanneer moet je het inleveren??
Wanneer begint officieel de vakantie? Ik zou zorgen dat ik het voor die tijd toch wel beoordeeld terug hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Van mn stagedocent hoor ik ook altijd vrij weinig, dus heb er niet zo'n haast mee
Daarom wil het ook deze week af hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wanneer begint officieel de vakantie? Ik zou zorgen dat ik het voor die tijd toch wel beoordeeld terug heb
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wil het ook deze week af hebben
Hoop dat dat nog op tijd is
oke.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef ETA het volgende:
en dan kom ik es weer eens kijken in de StageSC, kom ik nog steeds bekende namen tegengasten, wordt het niet eens tijd om verder te gaan?
Anyway, er is hoop na de StageSC. Zelfs als je een hardcore SC user bent, er is hoop. Zelfs ik heb na een heftige SCS periode een baan weten te vindenVolgende week begin ik als design engineer
![]()
en natuurlijk kom ik ook even melden dat ik net terug ben van een trip naar London en Brussel... en een trip naar Krakow... en een trip naar Duitsland..... en een trip naar Midden Oosten... en een trip naar de VS....
Tofquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef ETA het volgende:
en dan kom ik es weer eens kijken in de StageSC, kom ik nog steeds bekende namen tegengasten, wordt het niet eens tijd om verder te gaan?
Anyway, er is hoop na de StageSC. Zelfs als je een hardcore SC user bent, er is hoop. Zelfs ik heb na een heftige SCS periode een baan weten te vindenVolgende week begin ik als design engineer
![]()
en natuurlijk kom ik ook even melden dat ik net terug ben van een trip naar London en Brussel... en een trip naar Krakow... en een trip naar Duitsland..... en een trip naar Midden Oosten... en een trip naar de VS....
Ik ben gewoon alles met school zat op het momentquote:
Hey, een oldiequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef ETA het volgende:
Lekker bezigquote:en natuurlijk kom ik ook even melden dat ik net terug ben van een trip naar London en Brussel... en een trip naar Krakow... en een trip naar Duitsland..... en een trip naar Midden Oosten... en een trip naar de VS....
*aai-over-de-bolquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alles met school zat op het moment
En met nog wel meer
quote:
Met wie ben je in Krakow geweest?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef ETA het volgende:
[..]
ik neem dat de fotos en 2 kilometer lang reisverslag al zijn doorgenomen?
[reisverslag] Zandhappen & cultuursnuiven Midden Oosten
met een vriend van me. ff'kes 4 dagen Krakow bekijken, met verplichte uitstapje naar Auschwitz en de zoutmijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met wie ben je in Krakow geweest?
Eerst Tour gekeken..... rond half 4 ofzo in slaap gevallen en net wakker gewordenquote:
Je quote weer eens veel te snelquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst Tour gekeken..... rond half 4 ofzo in slaap gevallen en net wakker geworden
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:14 schreef ETA het volgende:
[..]
met een vriend van me. ff'kes 4 dagen Krakow bekijken, met verplichte uitstapje naar Auschwitz en de zoutmijn.
ff kleine sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je quote weer eens veel te snel
Ha, ik ook![]()
ehhh, hoezo?? ken jij toevallig ook iemand die vorige week naar Krakow ging???quote:
1 reis per 2 maand over laatste 4 jaarquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:38 schreef ETA het volgende:
[..]
ehhh, hoezo?? ken jij toevallig ook iemand die vorige week naar Krakow ging???![]()
Iemand anders ook Avenue Q gezien? Geniale musical
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:50 schreef Houniet het volgende:
ETA Held![]()
! Welkom terug!
Wat een foto's weer.
ssstttt.... t'is eigenlijk een geheimpje, maar dr gingen meer mensen richting krakow, vliegtuigladingen volquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesMaar dat zal waarschijnlijk niet jouw gezelschap zijn geweest, maar het viel me gewoon op
No shitquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:01 schreef ETA het volgende:
[..]
ssstttt.... t'is eigenlijk een geheimpje, maar dr gingen meer mensen richting krakow, vliegtuigladingen vol
woef, woef, rex!!!quote:
Kijk, dat is nog eens eer van je werk, toffe shit manquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:59 schreef ETA het volgende:
[..]
altijd feest hier![]()
En 2 producten waar ik aan heb gewerkt tijdens mijn stage, zijn eindelijk gelanceerd:
De Aspire One, waar ik wat heb gedaan aan de interface:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwe game PC waar ik mee heb gewerkt om de design richting en de naam te bepalen (ben zelf niet echt tevreden over eindresultaat though):
[ afbeelding ]
Ga ik zeer binnenkort eens bekijken, lijkt me wel aardige film. Verder is "21" en "in bruge" ook best aardigquote:
Vanavond naar hancockquote:
Cali!!!!!quote:
Cuequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Cali!!!!!
Ik heb hancock net gedownload
Ik wacht nog maar even op de dvd-versie, geen zin in een cam-versiequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb hancock net gedownloadvoor het moment dat ik een film wil zien in heel slechte kwaliteit
![]()
Ik ook niet, maar kan me voorstellen dat ik dit weekend zo wanhopig wordt, dat ik hem gewoon ga kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar even op de dvd-versie, geen zin in een cam-versie
Hier mss ook wel, maar dan download ik m alsnog welquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ook niet, maar kan me voorstellen dat ik dit weekend zo wanhopig wordt, dat ik hem gewoon ga kijken
Stelletje wanhopige lui zijn we ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier mss ook wel, maar dan download ik m alsnog wel
En hoezo wanhopig
Iddquote:
Ach, komen wel weer nieuwe plannen binnenkort tochquote:edit: uhm had vrijdag op zaterdag plannen gemaakt, maar om redenen heb ik het afgezegd, dusja beetje jammer..
Vast wel, we zullen zien.. Baal alleen van de omstandigheden enzo.. maargoed, boeiequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Idd
[..]
Ach, komen wel weer nieuwe plannen binnenkort toch![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef Houniet het volgende:
Niets verklappen over Hancock he dames..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Je bent echt net een paar weken te laatquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:39 schreef ETA het volgende:
Houniet, een periode van bijna een uur zonder post...... wat is er toch mis met de stagaires tegenwoordig??? Hou je ze beetje in de gaten
wat gaan we daaraan doen?quote:
Dat ben ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:iemand op msn, blijkbaar ken ik um via fok, maar wie het is
Filmpje van mezelfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja... weet niet wat jullie leuk vinden om te doen...Probeer het eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja... weet niet wat jullie leuk vinden om te doen...Denk eens niet zo over ons mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond allemaal
Zijn er nog nieuwe miljonairs in de stage SC?![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zit zelfs te twijfelen of ik door de regen naar de chinees zal rennen voro een bak bami
hier ook zon, maar ik zie er ook regen doorheenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Hier schijnt de zon
Maar nu nog eten?
idd. en ik hoor altijd bij die tweede 50 %quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, kans dat je wint is toch 50%. Je wint, of je wint niet.
Heb nog niet veel op vandaag, effe denkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Hier schijnt de zon
Maar nu nog eten?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. en ik hoor altijd bij die tweede 50 %![]()
dan moet ik zeker niet aan de bami gaanquote:
Netjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:55 schreef Deansensitized het volgende:
Geen snacks meer, geen tussendoor dingen, niks meer uit de frituur [naja, zoveel mogelijk vermijden], veel water drinken, dat soort dingen.
dat heb ik alleen als ik bij anderen benquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
Ik ben meestal te lui om te eten, dat werkt ook![]()
Nja, krijg hier amper pasta thuis... maar dat is toch juist gezond?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Netjes
Ik zou eig de pasta uit m'n leven moeten bannen maar dat kan ik echt niet
Nee niet echt.. tenminste dacht ik, zit ook weer teveel van iets inquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, krijg hier amper pasta thuis... maar dat is toch juist gezond?
jahquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
Wat is het toch makkelijk als je nergens op hoeft te letten wat eten betreft![]()
Komt wel goed schatjequote:
Ik eet niet ongezondquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
Och, beetje gezond eten is niet verkeerd hoor Kees
De uitspraak van de Stage SCquote:
Na al die tijd op fok.. nog niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is 1 van de smiley's die ik niet begrijp
Neequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na al die tijd op fok.. nog niet?
quote:
Ik maak het ook niet te laat, maar nog zeker een half uurquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ga je weg?
Naja, ik zo toch ook... lekker slapen
Succes met lezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
iedergeval tot strax en anders truste
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik maak het vast wel laat vanafvond, uurtje of 2.. maar hoe ik die ga invullen..
Sterktequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou zo maar eens naar bed, volgens mij morgen om 06:00 op
Dan moet D_A niet zeurenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben ook weg, morgen al om kwart over vier op
Pas 'm ff aan danquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:29 schreef crossover het volgende:
Het is zeikweer, niet zeik weer! [ afbeelding ]
Het is 5 voor 11 hoorquote:
quote:
Van een ton kun je ook trakteren hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb wat gewonnen in de Staatsloterij.... alleen geen 25.000.000
haha.. Die gaat naar Help-PB-aan-een-Aston-Martin-DBS-fondsquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Van een ton kun je ook trakteren hoor
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha.. Die gaat naar Help-PB-aan-een-Aston-Martin-DBS-fonds
Ik ga ook slapen, lig al in bedquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde als jou doen: dromen
Maar dan in bed
Truste, en tot morgenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |