ik een sepoquote:
Gefeliquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
LOL.. ging net ff langs de T-mobile shop waar ze vanacht om 12 uur de iphone gaan verkopen. Zit nu al een man of 10 voor de deur!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lapo.
Wij zijn altijd goedquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
LOL.. ging net ff langs de T-mobile shop waar ze vanacht om 12 uur de iphone gaan verkopen. Zit nu al een man of 10 voor de deur!
Ik heb pokemonkaarten?quote:
Ik wel veel meerquote:
grap natuurlijkquote:
ruillleeh?quote:
Dat is wel weer zo, het is hier toch nog een graadje of 20..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja liever met dit weer dan dat het 40 graden is
quote:
Je moet toch wat als "innovator"quote:
ruilen in de keuken, lijkt me duidelijkquote:
G. werkt in die shopquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
G was van plan om vanaaf ook naar zo'n shop te gaan, ik denk dat ie dan al te laat is haha
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wil 40 graden, zon, plakkend zand en de geur van cocos, mooie vrouwen, voetballen, bier en muziek!
.
Strand van Barcelonaquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wil 40 graden, zon, plakkend zand en de geur van cocos, mooie vrouwen, voetballen, bier en muziek!
.
Pilesquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Zo, klokje rond geslapen, en nu aan het ontbijt
Hoe is het hier?
klopt, dus hij moet gewoon in de rij gaan staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
G. werkt in die shopAlleen mag hij er volgens mij toch niet eentje kopen van zn baas ofzo..
Om te gaan werken.. Sorry, baas..stond een rij voor de winkelquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klopt, dus hij moet gewoon in de rij gaan staan
Kan kan kan ouwe, cola is ook lekkerquote:
Nou voor zover ik het begrepen had gaat hij om 12 uur in de rij staan, maar de shop waar hij werkt gaat om 7 uur smorgens open. dus dat moet goedgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om te gaan werken.. Sorry, baas..stond een rij voor de winkel
Over rijen gesproken
Toen ik GTA IV ging halen (+xbox360) bleek dat er bij de mediamarkt echt rijen te staan.. terwijl ik bij de Toys 'R Us gewoon een van de eerste was
Haalt hij welquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou voor zover ik het begrepen had gaat hij om 12 uur in de rij staan, maar de shop waar hij werkt gaat om 7 uur smorgens open. dus dat moet goedgaan.
hahaa dat is idd ook wel erg
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ruilen in de keuken, lijkt me duidelijk
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Hoe is het hier?
Welke waren het dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Je let weet niet op mijn briljante songteksten
Maar toch eetsmakkelijk heur
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan kan kan ouwe, cola is ook lekker! Maar een biertje op zijn tijd is best goed te doen
.
G werkt in een iFactors hè, niet een T-Mobile shipquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
G. werkt in die shopAlleen mag hij er volgens mij toch niet eentje kopen van zn baas ofzo..
Goedemorgen dan maarquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Hoe is het hier?
Lekker is dat...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
G werkt in een iFactors hè, niet een T-Mobile shipIk weet iig van A-Mac dat de werknemers daar de eerste 4 weken niet zelf een iPhone 3G mogen kopen
Dat had ik gisteren ook..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de dag al bijna voorbij is
daarom sta ik elke dag netjes op tijd opquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de dag al bijna voorbij is
Zou best kunnen; de meeste winkels krijgen er maar 10quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
Ze hebben toch maar 500 i-phones landelijk?
In de rij staan voor een telefoon...![]()
![]()
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de weekquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom sta ik elke dag netjes op tijd op
Ben dinsdag wezen stappen en lag niet helemaal helder om 05.00 in bed en ben om 10.15 opgestaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de week
Ff slaap inhalen dus
nee die ene shop heeft er 500 voor vanacht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Jipje het volgende:
Ze hebben toch maar 500 i-phones landelijk?
In de rij staan voor een telefoon...![]()
![]()
* Jaloers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik was zooo moe van de week
Ff slaap inhalen dus
met van die rare beesten d'r op!quote:
Dat trek ik echt nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
Ben dinsdag wezen stappen en lag niet helemaal helder om 05.00 in bed en ben om 10.15 opgestaan
Vooral niet zijnquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
met van die rare beesten d'r op!
Ben vannacht optijd erin gegaanquote:
Wat is er nou mis met Le Tourquote:
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet![]()
[..]
Vooral niet zijn
Vind ik ook saai.quote:
Ja, ik heb alleen een beetje spijt van mijn Tour Poule opstelling.. Ik denk dat ik iets te veel sprinters op heb gesteld en weinig klimmers.quote:
Ik zou er niet wakker van geworden zijn volgens mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...
Vannacht een stel kutbrommers door de straat, die graag even hun gashendel wilden draaien... En vervolgens 6 keer door de straat heen reden
Gewoon een visdraad over de straat hangen... zijn ze zo klaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
ik ben zooooooooooooooooooooo moe...
Vannacht een stel kutbrommers door de straat, die graag even hun gashendel wilden draaien... En vervolgens 6 keer door de straat heen reden
En die verhalen van Herbert Dijkstra en Maarten Ducroix zijn zo inspirerendquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Oh mensen , er is niks mis met de tour. Maar bij ons gaat de tv aan die ik niet kan zien maar wel kan horen. Waardoor ik nu alleen maar steeds geluid hoor zonder beeld er bijOnhandig.
En dan de Tour de schuld gevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Oh mensen , er is niks mis met de tour. Maar bij ons gaat de tv aan die ik niet kan zien maar wel kan horen. Waardoor ik nu alleen maar steeds geluid hoor zonder beeld er bijOnhandig.
Heeft ze een vriend of een vriendin, is dan mijn vraag...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:hoor net van een vriendin dat ze vandaag een voorbinddildo gaat kopen
Geen van beide,, ja mij en iemand anders als vriendinquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend of een vriendin, is dan mijn vraag...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:hoor net van een vriendin dat ze vandaag een voorbinddildo gaat kopen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen van beide,, ja mij en iemand anders als vriendin
quote:
Maar krijgt ze nou een 2-lingquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
GET A LIFE!
OH god.. dat is wel heel ergquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:16 schreef Californium het volgende:
Sommige huisgenoten in de keuken:
Oe heeft angelina haar kind al? Ze krijgt een 2-ling toch? Ik: I DON'T CARE! ik ken haar NIET....
Mijn 2 dozige huisgenoten zitten met z'n 2-en celebrity en elsevier enzo te lezen....
GET A LIFE!
quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
OH god.. dat is wel heel erg
Snap niet dat mensen daar hele discussies en dergelijke over kunnen hebben
Zorg ervoor dat je de volgend opent, dan mag je het zelf verzinnen....en niet meer zeikenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef makkie88 het volgende:
oke, kom ik weer , deze is wat slechter
kunnen we dr niet van maken,
"waar het weer zeiken is"
Mochten er filmpjes ontstaan, denk ik dat jij die niet te zien zal krijgenquote:
mja, ik ben niet zo'n topic starter...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je de volgend opent, dan mag je het zelf verzinnen....en niet meer zeiken
Als je hem volmaakt moet je openen hè, dat weet jequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
mja, ik ben niet zo'n topic starter...![]()
maar wel een leuk idee
Mits Duitsquote:
Had het over jou en Cali, daar heb ik recht opquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mochten er filmpjes ontstaan, denk ik dat jij die niet te zien zal krijgen
quote:
Proberen eten te scoren bij mijn vriendinnetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |