ja vroeg mij hetzelfde af eigenlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef MissJ het volgende:![]()
![]()
![]()
Bedankt, lig nu helemaal hardop dubbel achter mijn buro![]()
Maarrr schijt jij altijd liggend?
C&A denk ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:54 schreef Edwinuss het volgende:
Schijten met je Colbert aan
Vast een cheap ass WE pak dan of niet ?
Neen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:11 schreef the_jestert het volgende:
geurtjesspriets ding op toilet als je ligt te schijten
Pijnboompit, Pijnboompit
Liggend kan je schijten, maar het gaat beter als je zit
Details héquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:11 schreef the_jestert het volgende:
geurtjesspriets ding op toilet als je ligt te schijten
Pijnboompit, Pijnboompit
Liggend kan je schijten, maar het gaat 'tis beter als je zit
In Roermond. Jeweettogquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:02 schreef Agiath het volgende:
Waar werk je dan?
Idd dat doe je toch nietquote:
Explosiegevaar FTWquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef marcel-o het volgende:
omg! liggend schijten
ot: Lucifers op t toilet FTW
ik eet geen bruine bonenquote:
Ben me nu serieus af aan het vragen wat er mis is aan het schijten met een colbert aan. Of schijt hier serieus iedereen in zn blootje ?quote:
In ieder geval niet met mijn colbert aanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben me nu serieus af aan het vragen wat er mis is aan het schijten met een colbert aan. Of schijt hier serieus iedereen in zn blootje ?
Als je nou de volgende keer even het tankje leegspuit in de pot en daarna even volzeikt, is jouw geurprobleem opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
GVD WTF gek
Zit je te schijten op je werk slaat dat geurtjesding op tilt, waardoor mijn hele colbert nu naar lavendel ruikt of iets dergelijks. Sowieso kenkergoor: Waarom moeten andere bepalen wat voor luchtje je op heb die dag. Als ik schijten wil ik dat het hok naar kak, gier etc. ruikt en niet naar bloemen.
Gore luchtverfrissers op de pot![]()
![]()
Was dat niet Brigitte Kaandorp??quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:53 schreef Reneuh het volgende:
Die geurverfrissers zijn altijd fijn ja. Na afloop ruik je alsof je in een dennenbos gescheten hebt
Nee, da's een vrouw. Die zijn niet grappig.quote:
Op vakantie in Kroatië had je van die staan-dump-plaatsen. Dat is dus ook écht niet te doen. Gewoon bij de vrouwtjes gaan poepen, die hadden namelijk wel "gewone" wc's.quote:
mmmmmm bloemetjespoepquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
GVD WTF gek
Zit je te schijten op je werk slaat dat geurtjesding op tilt, waardoor mijn hele colbert nu naar lavendel ruikt of iets dergelijks. Sowieso kenkergoor: Waarom moeten andere bepalen wat voor luchtje je op heb die dag. Als ik schijten wil ik dat het hok naar kak, gier etc. ruikt en niet naar bloemen.
Gore luchtverfrissers op de pot![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op vakantie in Kroatië had je van die staan-dump-plaatsen. Dat is dus ook écht niet te doen. Gewoon bij de vrouwtjes gaan poepen, die hadden namelijk wel "gewone" wc's.
Wij noemen dat overigens gewoon een luchtverfrisser.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef die ene DJ het volgende:
Geurtjesspriets ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |