paraplu kopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan in dat weer naar je werk lopen...
Als jij te lam ben om nog recht te zitten, neemt de buschauffeur je gewoon niet meequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef jackson het volgende:
Het grootste voordeel van OV hoor ik niemand over
Pils hakken en toch nog ergens komen
Ja dat moest ik gister ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen maar het regent pijpenstelenwordt je niet vrolijk van....verder vind ik de discussie wel grappig over zelfstandigheid claimen terwijl je ouders alles voor je doen...
En een vrouw. En een hond. En doodgaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als het altijd zo gezellig is hier, kom ik regelmatig terug
Maar goed, zinloze discussie ook een beetje. Wel op jezelf, nou daar ben je aan toe als je daar aan toe bent. Opgelost. En hetzelfde met een auto.
kan met de bus....maar dan moet ik naar de stad toe.....en met die fiets ben ik er met 5 minuten...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat moest ik gister ookHebben ze de bus voor uitgevonden
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En een vrouw. En een hond. En doodgaan.
Half jaar in het buitenland gestudeerd, hiermee mag ik toch wel mijn zelfstandigheid claimenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen maar het regent pijpenstelenwordt je niet vrolijk van....verder vind ik de discussie wel grappig over zelfstandigheid claimen terwijl je ouders alles voor je doen...
Maar natquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
kan met de bus....maar dan moet ik naar de stad toe.....en met die fiets ben ik er met 5 minuten...![]()
jahquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Half jaar in het buitenland gestudeerd, hiermee mag ik toch wel mijn zelfstandigheid claimen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
* vind in de diepvries eten, om nog minimaal 3 dagen op te teren
Ik hoef niet naar de winkel
quote:
awwww.....je ken hier komen etenquote:
quote:
Okquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
awwww.....je ken hier komen eten![]()
quote:
quote:
Eerst met de fiets en dan uiteraard met de trein, kom je me ophalen?quote:
ik woon op Nijmegen Heyendaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst met de fiets en dan uiteraard met de trein, kom je me ophalen?
Is dat binnendoor?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel
Maar ik hoef niet naar de winkel....Alleen even heel snel naar het winkeltje hier beneden om brood te halen
Mooi, nou dan gaat ik zo maar eens onderwegquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik woon op Nijmegen HeyendaalKun je met de trein komen
Kom ik je daar wel ophalen
Nee dat is als ik mijn gebouw uitkom 10 meter lopen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |